quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 ban gehad omdat ik de mods van V&A voor nazi's uitmaakte. Vonden zen heul niet leuk ofzo....
MSN staat uit hier man.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
DJ zit op msn!
Tenminste ik hoorde t deuntje en it wasn't me!
Tijdens Barca - Real zeker?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:45 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Baggeren, kankeren, en daarna om iets in VBL.
jah moet je ook niet doen hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:45 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Baggeren, kankeren, en daarna om iets in VBL.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Liefjes, ik ga nu slapen, misschien tot 2 uurof anders tot 8 uur en daarna tot dinsdagochtend.
Liefs,
Groetjes,
Ik hou van jullie allen, maar van een het allermeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap lekker en veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doeii![]()
![]()
als je vriendin ver weg zit?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk moet ik weer beginnen met het hosselen van meisjes in PUB, is altijd fun. Maargoed, dat is meer werk voor in de vakantie.
of doet ze gewoon mee?quote:
dit dusquote:
Ach 1 ban sinds 2006 valt wel mee lijkt me.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij heb ik nog nooit een ban gehad.
Ja kallem hč.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dit dus
hoe is het trouwens met deze tukker?
Probeer het eensquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk moet ik weer beginnen met het hosselen van meisjes in PUB, is altijd fun. Maargoed, dat is meer werk voor in de vakantie.
joah, niks om je druk over te maken. Dan zijn er wel anderenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach 1 ban sinds 2006 valt wel mee lijkt me.
trusten meisjequote:
quote:
ja, goeiequote:
Je vergeet heloefquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zij hosselt al, VH, jofu, mr-green, etc. Allemaal al in de handen van faye gevallen.
en faye is zo bovenop mij gevallenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zij hosselt al, VH, jofu, mr-green, etc. Allemaal al in de handen van faye gevallen.
vrij om te leren?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja kallem hč.
Weekje vrij om te leren![]()
En daar ?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef robdriessen het volgende:
Nitrouz, lekker uurtje. Wens je laptop beterschap!
Komt vast goed, thanks !quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef robdriessen het volgende:
Nitrouz, lekker uurtje. Wens je laptop beterschap!
Ja Flexweekquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vrij om te leren?
ja hier is het best.
3 dagen vrij
O haiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en faye is zo bovenop mij gevallen
das wel jammer jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef _Fanta het volgende:
wat ben ik toch een stomme ezel, had zo'n halve liter in de vriezer gelegt die goed koud was om zo op te drinken, pak ik zonder na te denken een lauwe. jah nu is die al open dus moet toch opgedronken worden. maar wel jammer
hoi darlingquote:
Doe ik nu ook vanuit bedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:50 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Komt vast goed, thanks !![]()
Met mobiel posten is irritant
Idd, jammer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef _Fanta het volgende:
wat ben ik toch een stomme ezel, had zo'n halve liter in de vriezer gelegt die goed koud was om zo op te drinken, pak ik zonder na te denken een lauwe. jah nu is die al open dus moet toch opgedronken worden. maar wel jammer
daar mag je je tijd zelf indelen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja Flexweek![]()
Eigelijk gewoon een week waarin ik geen reet uitvoer
Dan smaakt de koude zo des te beterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef _Fanta het volgende:
ja, dat kan.quote:
Zit sowieso de hele week thuis, dus jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar mag je je tijd zelf indelen?
mits hij die niet uit de vriezer moet likkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan smaakt de koude zo des te beter
quote:
quote:
meestal is mobiel bij haar zonder PI...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat kan.
of heb jij nog de text-only?
Cool ty.quote:
oow, das makkelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zit sowieso de hele week thuis, dus ja
Of eerst weer moet ontdooienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mits hij die niet uit de vriezer moet likken
daar ging het mis, ik had hem er al uitgehaald en in de koelkast gezet tussen de anderen. vandaar dat ik zonder bij na te denken een lauwe paktequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das wel jammer ja
moet je wel oppassen dat die in de vriezer voort niet openknapt
maar dat ligt dan aan haar dus?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
meestal is mobiel bij haar zonder PI...
Klopt, maar vandaag ben ik op dreefquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
meestal is mobiel bij haar zonder PI...
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook niet.quote:
hmmquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
daar ging het mis, ik had hem er al uitgehaald en in de koelkast gezet tussen de anderen. vandaar dat ik zonder bij na te denken een lauwe pakte
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
daar ging het mis, ik had hem er al uitgehaald en in de koelkast gezet tussen de anderen. vandaar dat ik zonder bij na te denken een lauwe pakte
met de ouwe gouwe handkarquote:
Douche aan, handdoek op de toetsen, en scrollen maar terwijl je met water gemasseerd wordt en ligt.quote:
mocht het nu net een halve liter zijn met 12% alc. njah kan je wel atten. maar dan sta ik zo op mn kop denk ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm
anders even snel atten en dan die lekkere koude pakken
ah, dat ken ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook niet.
Ik doe vrij weinig aan school als ik vrij heb
blik kanon?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mocht het nu net een halve liter zijn met 12% alc. njah kan je wel atten. maar dan sta ik zo op mn kop denk ik
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Jullie snappen wel dat ik bijna geen tijd heb om te posten met al die korte nummers
Ik mis dequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Jullie snappen wel dat ik bijna geen tijd heb om te posten met al die korte nummers
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, dat ken ik.
andere dingen zijn belangrijker dan school.
zelfs niks doen is belangrijker
Lauw bier met 12 % is dan helemaal dramaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef _Fanta het volgende:
maar ga in ieder geval proberen om hem zo snel mogelijk weg te werken. lauw bier is niet lekker
quote:
quote:Super sterk ATLAS bier van 12%
In 2009 werd ATLAS bier ā 12% aangetroffen in de supermarkt. Bovenaan het blik staat: "Je voelt dat je bier drinkt". Een halve liter bier met een alcoholpercentage van 12% komt overeen met ongeveer 5 standaard alcoholhoudende consumpties oftewel een 'binge'. Binge drinken is het drinken van grote hoeveelheden alcohol in een keer en is erg schadelijk voor de gezondheid. Het leegdrinken van één enkel ATLAS blik bier is dus een vorm van schadelijk drinken. Prijs van 1 blik in de supermarkt: ¤ 1,07
ik merkte het net idd, ik nam flinke slok omdat ik dacht dat ie goed koud was, ik ging bijna over mn nekquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Lauw bier met 12 % is dan helemaal drama
Ja, en je hebt zeker je flippocollectie mogen delen met Nicolaas?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef robdriessen het volgende:
Ach, die goeie ouwe Bach, ik heb nog met 'm geknikkerd. Mocht 'm Johan noemen.
donders, voort kom je nog aan de studiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..], scheelt al dat 2 van de 4 toetsen nagenoeg multiple choice zijn
Ow ik zei altijd Sebas tegen hmquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef robdriessen het volgende:
Ach, die goeie ouwe Bach, ik heb nog met 'm geknikkerd. Mocht 'm Johan noemen.
maar dat is vooral psychologisch.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik merkte het net idd, ik nam flinke slok omdat ik dacht dat ie goed koud was, ik ging bijna over mn nek
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik merkte het net idd, ik nam flinke slok omdat ik dacht dat ie goed koud was, ik ging bijna over mn nek
En dat op het HBOquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders, voort kom je nog aan de studie
Man, vroeger hadden we nog geen flippo's. Toen ruilden we nog stenen tabletten met plaatjes van Romeinse keizers!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en je hebt zeker je flippocollectie mogen delen met Nicolaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |