blik kanon?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mocht het nu net een halve liter zijn met 12% alc. njah kan je wel atten. maar dan sta ik zo op mn kop denk ik
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Jullie snappen wel dat ik bijna geen tijd heb om te posten met al die korte nummers
Ik mis dequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Jullie snappen wel dat ik bijna geen tijd heb om te posten met al die korte nummers
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, dat ken ik.
andere dingen zijn belangrijker dan school.
zelfs niks doen is belangrijker
Lauw bier met 12 % is dan helemaal dramaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef _Fanta het volgende:
maar ga in ieder geval proberen om hem zo snel mogelijk weg te werken. lauw bier is niet lekker
quote:
quote:Super sterk ATLAS bier van 12%
In 2009 werd ATLAS bier à 12% aangetroffen in de supermarkt. Bovenaan het blik staat: "Je voelt dat je bier drinkt". Een halve liter bier met een alcoholpercentage van 12% komt overeen met ongeveer 5 standaard alcoholhoudende consumpties oftewel een 'binge'. Binge drinken is het drinken van grote hoeveelheden alcohol in een keer en is erg schadelijk voor de gezondheid. Het leegdrinken van één enkel ATLAS blik bier is dus een vorm van schadelijk drinken. Prijs van 1 blik in de supermarkt: ¤ 1,07
ik merkte het net idd, ik nam flinke slok omdat ik dacht dat ie goed koud was, ik ging bijna over mn nekquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Lauw bier met 12 % is dan helemaal drama
Ja, en je hebt zeker je flippocollectie mogen delen met Nicolaas?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef robdriessen het volgende:
Ach, die goeie ouwe Bach, ik heb nog met 'm geknikkerd. Mocht 'm Johan noemen.
donders, voort kom je nog aan de studiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..], scheelt al dat 2 van de 4 toetsen nagenoeg multiple choice zijn
Ow ik zei altijd Sebas tegen hmquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef robdriessen het volgende:
Ach, die goeie ouwe Bach, ik heb nog met 'm geknikkerd. Mocht 'm Johan noemen.
maar dat is vooral psychologisch.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik merkte het net idd, ik nam flinke slok omdat ik dacht dat ie goed koud was, ik ging bijna over mn nek
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik merkte het net idd, ik nam flinke slok omdat ik dacht dat ie goed koud was, ik ging bijna over mn nek
En dat op het HBOquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders, voort kom je nog aan de studie
Man, vroeger hadden we nog geen flippo's. Toen ruilden we nog stenen tabletten met plaatjes van Romeinse keizers!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en je hebt zeker je flippocollectie mogen delen met Nicolaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |