Veel plezier nog, en slaap zequote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:13 schreef robdriessen het volgende:
Goed, jongens en meisjes, ik ga slapen. Morgen familiedag. "Leuke dingen" doen en BBQ. Heb zo veel zin. Not.
'leuk'quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:13 schreef robdriessen het volgende:
Goed, jongens en meisjes, ik ga slapen. Morgen familiedag. "Leuke dingen" doen en BBQ. Heb zo veel zin. Not.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit moet je stoned luisteren. Ik denk dat ik dan huilend klaarkom
slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:13 schreef robdriessen het volgende:
Ja dat zegt jou wat maar mij niet!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:13 schreef Watertornado het volgende:
Zo, ben ik weer.
ToT had het in zijn foto wel makkelijk gemaakt door de EXIF-info te laten staan.
Draai jij eigenlijk ook weer op x-raydio en zoja, wanneerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
Stiekem toch wel jammer dat ik Knetter heb gemist
Stiekem?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
Stiekem toch wel jammer dat ik Knetter heb gemist
D'r is er maar een hier met een D300 in ons midden toch.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat zegt jou wat maar mij niet!
ik heb nog wel muziek voor je dat die koppijn verjaagtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]tja ik blow niet.. maar geniet er nu ook van.
Heb knallende koppijn, en kan dan haast geen muziek verdragen, klassiek wel
Luister zelf dan vaak harpmuziek
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:16 schreef McSteamy het volgende:
Ga mn bedje opzoeken...fijne nacht allemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |