quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Goh. Dat zag niemand aankomen
Iedereen is lekker aan het cashen, op vrijdagavond uiteraard. Degenen die morgen thuis komen van het stappen zullen wel een tegenvallertje hebben
lol... -30% al vandaag
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:55 schreef Zith het volgende:
[..]
Yep, zie je wel vaker bij dit soort hypesAlle jongeren zijn dan andere dingen aan het doen
Tip: ga nooit aandelen handelen, voor je eigen bestwil.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:35 schreef uber-aspie het volgende:
[..]
Die prijzen zijn in 2 maanden inderdaad echt explosief gestegen.Ik ga pas cashen als ik mijn inzet terug kan verdienen. Tot dan hou ik gewoon al mijn BTC.
Ook de topicnummers groeien explosiefquote:
Ja ik faal hard vanavondquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:26 schreef Doodloper het volgende:
FOK! update het nummertje zelf al volgens mij, dus als je hem zelf nóg een keer hoger maakt zit je dus te ver
So truequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:54 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ach, die hebben het "waar is mijn geld gisteren gebleven" wel vaker meegemaakt op een brakke ochtend/middag.
btcguild.com doet het...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef doesd00 het volgende:
Oke, bitcoin geinstalleerd en GUIminer ook.
Gister had ik hem even werkend op de bitcoinpool en ging 270 mhash/s.
Maar als ik nu Start Mining doe dan staat er alleen maar "starting".
Welke pool doet het op dit moment?
... alhoewel die net ook af en toe disconnects had, maar nu doet ie het goed volgens mijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:06 schreef _superboer_ het volgende:
Zijn er problemen bij deepbit? Ik krijg steeds 'problems communicating with bitcoin RPC' bij GUIMiner..
De grootste partij wordt vertrouwd. Als een miningpool >50% van het netwerk wordt (deepbitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef FastFox91 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met veiligheid? Kunnen die blokken niet gemanipuleerd worden en verspreid worden naar alle computers?
Er zijn wel meer risico's, de koers bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De grootste partij wordt vertrouwd. Als een miningpool >50% van het netwerk wordt (deepbit) is dat een risico.
Heeft weinig (lees: niets) met de veiligheid van de techniek te makenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zijn wel meer risico's, de koers bijvoorbeeld.
*btw, die techniek is er toch op gebaseerd dat alle transancties gehashed worden?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heeft weinig (lees: niets) met de veiligheid van de techniek te maken.
Ik wilde morgenochtend "FUCK FUCK FUCK, NOG MAAR 6 DOLLAR PER STUK :Squote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat beweer ik nergens.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:54 schreef doesd00 het volgende:
Hoe kan jij met 1 5870 1000 halen terwijl ik met 1 5850 270 haal?
"omdat 1 van de 2 XFX 5870 kaarten defect is"quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:58 schreef doesd00 het volgende:
Er staat toch echt: Tijdelijk met maar 1000Mhash/s omdat 1 van de 2 kaarten defect is, dus draai je maar met 1 kaart...
Payout lock is om te voorkomen dat, als je account gekraakt wordt bij BTCGuild, dat men een andere Bitcoin rekening kan invoeren en zo je Bitcoins kan stelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:59 schreef doesd00 het volgende:
Oke ik snap!
Hoe werkt het nou precies? Ben nu aan het minen tegen 270 Mhashes op de pool : BTCguild.
Account gemaakt etc. Hij draait ook op me worker en de balance op BTC wordt ook steeds gupdate.
Maar wat is Lock Paidout etc.? En donations? Wat schiet ik hier mee op ?
Nou ze zullen allemaal hun CPU krachten verdelen, dus in de praktijk zal het wel even hard gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:59 schreef _superboer_ het volgende:
Hoe kun je er voor zorgen dat als je met een device bij meerdere pools aan het minen bent, de Mhash/s bij beide ongeveer even hoog is? Of zou dat vanzelf moeten gaan?
Klopt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou ze zullen allemaal hun CPU krachten verdelen, dus in de praktijk zal het wel even hard gaan
Typo in de op?quote:na 4 jaar 15 25 bitcoins,
Staat er al maanden in maar je bent gewoon de eerste die de OP leest : Pquote:
Bedankt voor je uitleg..Kan je me ook uitleggen hoe dit zit:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Payout lock is om te voorkomen dat, als je account gekraakt wordt bij BTCGuild, dat men een andere Bitcoin rekening kan invoeren en zo je Bitcoins kan stelen.
Dit gebeurt door na verandering 24 uur te wachten voor er gecashd kan worden... Genoeg tijd om te ontdekken dat er iets mis is en voor de hacker te lang om er op te gokken...
Ik doneer 2.5% om de pool te onderhouden; de maker heeft er veel tijd en geld in zitten en moet ook z'n spullen up-to-date houden.
Per percentage staat er uitgelegd wat de extra's voor je zijn als je doneert.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:09 schreef Mender het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hitler sells all his Bitcoins
lol
Neequote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:10 schreef doesd00 het volgende:
Dus heb eigenlijk de hele nacht voor Jan Lul gemined omdat donatie onder de 2.5% stond.
Maar hoe kan ik nu me Bitcoin balance zien, wat ik daadwerkelijk verdient heb?
Naar MtGox -> Add Funds -> Bitcoin toevoegen -> Verkopen -> Geld opnemenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:41 schreef doesd00 het volgende:
Oke duidelijk, het kost dus wat tijd om je echte balans te zien.
Stel ik heb straks 1 BTC, hoe laat ik dit uit betalen?
Ik heb een MTgox accountje, maar ik kan nergens een Wallet ID oid invoeren
Omdat je voor btcguild.com minet, dus daar komen je credits erbij, je moet ze eerst naar je eigen bitcoin-id sturen voordat ze in het bitcoin programma erbij komen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:54 schreef doesd00 het volgende:
Oke heb dat betalen nu wel door denk ik, je krijgt een ID en die voer je bij Bitcoin in bij versturen.
Nu nog een vraag, waarom ben ik wel lekker aan het minen (de hele nacht al) maar zie ik niks verschijnen in het Bitcoin programma?
Bij deepbit heb je links ergens instant pay-out staan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:58 schreef doesd00 het volgende:
Oke oke, en hoe verstuur ik het dan? Want zie dat nergens staan
Netjes!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:31 schreef Dentiwan het volgende:
Hey mede-fokkers, ik heb dat bitcoin helemaal door...
Ik had al een HD5970 dus dat scheelt en doe 620 mHash/s, dat is wel goed toch?
Doe het al een paar dagen en heb al 3 Btc
Iedereen is natuurlijk aan het minen en verkopen zo te lezenquote:
Paypal is duur.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:47 schreef doesd00 het volgende:
Ik wil wat USD op mijn MTGox account zetten, dit kan helaas niet met Paypal? Want dat heb ik wel en Dwolla niet haha
pirania, ik ben wellicht geintresseerd
SEPA-transfer / bankoverschrijving. Daar zijn alleen kosten aan verbinden (zie mtgox site). In hoeveel bitcoins ben je geïnteresseerd?quote:
De koers is inmiddels bijna 20 dollar, niet echt aantrekkelijk lijkt mijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:40 schreef PiRANiA het volgende:
Gelukt. Ik heb nu 5 bitcoins voor €16.85 per stuk en 30 voor €15.09 per stuk.
.
Ze zijn allemaal direct beschikbaar voor deze vaste prijs. De eerste vijf hoef ik niet per se eerst kwijt en ik hoef er ook geen winst op te maken.
Bij MtGox is de koers voor 1 Bitcoin nu $20,50.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:44 schreef doesd00 het volgende:
Ik heb de koers op 14,5 dollar staan ongeveer.. Hoe kom je aan die bijna 20?
Volgens mij bedoel je €quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:44 schreef doesd00 het volgende:
Ik heb de koers op 14,5 dollar staan ongeveer.. Hoe kom je aan die bijna 20?
Bitcoin is ontwikkeld om door te gaan tot circa 2033, met een totaal van 21.000.000 Bitcoins.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:11 schreef piepeloi55 het volgende:
Een daling van 30% in 2 dagen is natuurlijk wel een bust of in ieder geval een speculatieve uitloop, al kan het natuurlijk altijd hoger worden erna. Niemand die dat weet, maar gezien de paniek van sommige en de plotselinge explosieve miners toch iets om je zorgen over te maken.
Waar heb ik dit eerder gezien
20 is hij maar een paar seconden geweest. Het minimum zit nu rond de 20.50 en 20.60.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:40 schreef Blinker het volgende:
[..]
De koers is inmiddels bijna 20 dollar, niet echt aantrekkelijk lijkt mij
In theorie een heel leuk systeem en als het inderdaad een plaats kan innemen in de werkelijke economie een prachtige currency (mits alles klopt en niet te kraken is). Ik zie dat echter niet gebeuren en het alleen een speelbal blijven voor believers en speculanten, waarbij de uiteindelijke waarde de beginwaarde zal zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bitcoin is ontwikkeld om door te gaan tot circa 2033, met een totaal van 21.000.000 Bitcoins.
Het wordt steeds moeilijker om deze te maken.
[ afbeelding ]
Meer mensen die minen betekent tijdelijk meer Bitcoins maar per 2 weken wordt de moeilijkheidsgraad hierop aangepast zodat bovenstaande grafiek van toepassing blijft.
Dit heft ook de "wet van Moore" op (iedere 2 jaar verdubbelt de computersnelheid).
De huidige koers loopt nog steeds ruim voor op de 3 maand trend...
[ afbeelding ]
Er zijn een hoop mensen aan het speculeren en een hoop mensen die de afgelopen maanden veel coins hebben gemined en nu willen cashen.
Zodra die coins verkocht zijn en de koers stabiel wordt, blijkt dat er weer een schaarste is omdat iedereen op een volgende groeistuip wacht...
Rustig afwachtenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:34 schreef Blinker het volgende:
De vraag is wanneer we weer moeten kopen?
Dat dachten we de laatste paar dagen ook toen het rond de 23-27 zat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:37 schreef PiRANiA het volgende:
Prijzen nemen niet meer (sterk) af zoals het er nu uit ziet. $13.56
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop