Ik wilde morgenochtend "FUCK FUCK FUCK, NOG MAAR 6 DOLLAR PER STUK :Squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Dat beweer ik nergens.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:54 schreef doesd00 het volgende:
Hoe kan jij met 1 5870 1000 halen terwijl ik met 1 5850 270 haal?
"omdat 1 van de 2 XFX 5870 kaarten defect is"quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:58 schreef doesd00 het volgende:
Er staat toch echt: Tijdelijk met maar 1000Mhash/s omdat 1 van de 2 kaarten defect is, dus draai je maar met 1 kaart...
Payout lock is om te voorkomen dat, als je account gekraakt wordt bij BTCGuild, dat men een andere Bitcoin rekening kan invoeren en zo je Bitcoins kan stelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:59 schreef doesd00 het volgende:
Oke ik snap!
Hoe werkt het nou precies? Ben nu aan het minen tegen 270 Mhashes op de pool : BTCguild.
Account gemaakt etc. Hij draait ook op me worker en de balance op BTC wordt ook steeds gupdate.
Maar wat is Lock Paidout etc.? En donations? Wat schiet ik hier mee op ?
Nou ze zullen allemaal hun CPU krachten verdelen, dus in de praktijk zal het wel even hard gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:59 schreef _superboer_ het volgende:
Hoe kun je er voor zorgen dat als je met een device bij meerdere pools aan het minen bent, de Mhash/s bij beide ongeveer even hoog is? Of zou dat vanzelf moeten gaan?
Klopt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou ze zullen allemaal hun CPU krachten verdelen, dus in de praktijk zal het wel even hard gaan
Typo in de op?quote:na 4 jaar 15 25 bitcoins,
Bedankt voor je uitleg..Kan je me ook uitleggen hoe dit zit:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Payout lock is om te voorkomen dat, als je account gekraakt wordt bij BTCGuild, dat men een andere Bitcoin rekening kan invoeren en zo je Bitcoins kan stelen.
Dit gebeurt door na verandering 24 uur te wachten voor er gecashd kan worden... Genoeg tijd om te ontdekken dat er iets mis is en voor de hacker te lang om er op te gokken...
Ik doneer 2.5% om de pool te onderhouden; de maker heeft er veel tijd en geld in zitten en moet ook z'n spullen up-to-date houden.
Per percentage staat er uitgelegd wat de extra's voor je zijn als je doneert.
Neequote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:10 schreef doesd00 het volgende:
Dus heb eigenlijk de hele nacht voor Jan Lul gemined omdat donatie onder de 2.5% stond.
Maar hoe kan ik nu me Bitcoin balance zien, wat ik daadwerkelijk verdient heb?
Naar MtGox -> Add Funds -> Bitcoin toevoegen -> Verkopen -> Geld opnemenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:41 schreef doesd00 het volgende:
Oke duidelijk, het kost dus wat tijd om je echte balans te zien.
Stel ik heb straks 1 BTC, hoe laat ik dit uit betalen?
Ik heb een MTgox accountje, maar ik kan nergens een Wallet ID oid invoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |