abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2011 @ 21:55:38 #1
230491 Zith
pls tip
pi_98001326

Introductie tot bitcoin
Het is de state-of-the-art in geld. Het is een nieuwe vorm van elektronisch geld. Het is inmiddels de “gouden standaard” van digitale valuta.

Gebaseerd op een aantal oude technologieën, en een aantal zeer nieuwe technologieën ... Bitcoin is het resultaat van het combineren van ... cryptografische versleuteling van gegevens + het idee van een gelimiteerde grondstof, vergelijkbaar met goud en zilver (waar de hoeveelheid beperkt is), en dit gebruiken als geld + het idee van grote aantallen computers die zijn aangesloten op de het internet ... welke een sterke, veerkrachtige, onverwoestbaar netwerk vormen.

Het heet een cryptocurrency. Sinds de uitvinding van Bitcoin ... zal geld nooit meer hetzelfde zijn.

Interview MP3: http://www.oneradionetwork2.com/mp3/money/economy/12.02.10_wagner_bruce_bitcoin.mp3

Alternatief MP3: http://goo.gl/eB6Sd

Hoe werkt bitcoin?
Bitcoin is een digitale grondstof of munteenheid, wat betekent dat de hoeveelheid gelimiteerd is, net als goud. Maar in tegenstelling tot goud zijn bitcoins zeer gemakkelijk uit te wisselen via het internet.

Bitcoin is een netwerk dat, als een notaris, alle bitcoin transacties tussen mensen registreert en gedecentraliseerd opslaat in het bitcoin netwerk. Ieders bitcoin rekening wordt opgeslagen op elke computer in bitcoin netwerk. Het is dus praktisch onmogelijk om het bitcoin netwerk uit te schakelen. Bittorrent, wat gedeeltelijk gebaseerd is op dezelfde principes, heeft aangetoond dat dit soort netwerken niet uit te schakelen zijn.

Wat is de economische aansporing voor mensen om hun computer deel te laten nemen aan het bitcoin netwerk?
Door het registreren van bitcoin transacties in data blokken, verdienen computers bitcoins. Dit is nu 50 bitcoins per blok. Dit werkt als volgt. Elke transactie die plaats vindt op het netwerk wordt uitgezonden naar alle computers in het netwerk. Elke computer verzamelt deze transacties in een data blok en gaat vervolgens een proof-of-work algoritme uitrekenen voor dit blok.

Het proof-of-work algoritme is een soort vingerafdruk of check-sum van het blok en kost de computer processor tijd. De moeilijkheidsgraad van dit algoritme wordt, door het bitcoin netwerk, zo afgesteld dat het bitcoin netwerk gemiddeld één blok per 10 minuten genereert. Dat betekent dus dat de kans de een computer de proof-of-work voor een blok vindt binnen deze tijd gelijk is aan (de processor kracht van de computer)/(processor kracht van het totale netwerk).

Blokken worden op het bitcoin netwerk in een blok-keten opgeslagen. Elk blok bevat een vingerafdruk van het vorige blok zodat het duidelijk is wat de volgorde van de blokken is. Indien een computer het blok van het proof-of-work vingerafdruk weet te voorzien, dan mag deze computer 50 bitcoins claimen en zend deze computer het blok naar alle andere computers op het bitcoin netwerk. Alle computers zullen dit blok accepteren en aan hun blok-keten toevoegen.

Elke computer weet dat dit de beste strategie is, want anders moet er een ander blok gecreëerd worden met een proof-of-work vingerafdruk en dat kost extra processor tijd. Het is beter om te gaan werken aan een volgend blok.

Het proof-of-work algoritme vereist dat computers processor arbeid moeten verrichten om blokken te creëren. Door de moeilijkheidsgraad te regelen kan ervoor gezorgd worden dat de hoeveelheid blokken per uur gemiddeld constant is, zelfs als het aantal computers in het netwerk toeneemt of afneemt.

Hoe wordt de bitcoin inflatie onder controle gehouden?
Bovenstaand proces wordt bitcoin mijnen genoemd. De software hiervoor is open-source en kan gedownload worden van Bitcoin P2P Cryptocurrency | Bitcoin. Deze software kan tevens gebruikt worden om je bitcoin rekening te bekijken en om bitcoins te versturen.

Deze software is zo geconfigureerd dat elke 4 jaar de belonging per blok voor het genereren van een blok gehalveerd wordt. Nu is de beloning 50 bitcoins, na 4 jaar 15 bitcoins, na 8 jaar 12,5 bitcoins, enzovoort. Dit zorgt ervoor dat er maximaal 21.000.000 bitcoins geproduceerd zullen worden.

Terwijl mensen investeren in bitcoin zal de prijs van bitcoin toenemen. Na verloop van tijd zal de aansporing voor computers om deel te nemen aan het bitcoin netwerk verplaatsen van de beloning per blok naar transactie vergoedingen. Computers kunnen transactie vergoedingen vragen voor het opnemen van een transactie in hun blok. Zo een vergoeding kan door de zender worden toegevoegd aan de transactie. Nu geld ook weer, dat de computer die de proof-of-work vind de vergoeding mag claimen.

Het volgende fimpje legt het nog een keer uit:

Hoe start ik met bitcoin?

Ben je overtuigt van de bijzondere eigenschappen van bitcoin? Het is eenvoudig om met bitcoins te beginnen en een paar test bitcoins te verkrijgen. Ga naar de bitcoin website en download en installeer de bitcoin client:

https://www.bitcoin.org

Nadat je de bitcoin client hebt geïnstalleerd duurt het even voordat bitcoin alle blocks heeft opgehaald van het bitcoin netwerk. Je kan gratis bitcoins verkrijgen door je bitcoin adres in te vullen op de pagina:

https://freebitcoins.appspot.com/

Als de bitcoin client klaar is met het ophalen van alle blocks zullen je nieuwe bitcoins verschijnen in de bitcoin client. Voor de duidelijkheid, het is niet noodzakelijk om een bitcoin client te hebben draaien om bitcoins te ontvangen. De bitcoins worden door het netwerk aan een bitcoin adres toegekend. Alleen de persoon die de private sleutels heeft voor dit bitcoin adres zal ooit in staat zijn om deze bitcoins weer uit te geven. De private sleutels zijn opgeslagen in het wallet.dat bestand.

Bitcoins kopen en verkopen.

Bitcoins zijn te koop en te verkopen in euros bij http://www.bitcoinexchange.com.
Bitcoins zijn te verhandelen voor Liberty Reserver USD op Mt Gox - Bitcoin Exchange.
Ik heb mij laten vertellen dat Liberty Reserve USDs weer naar euroland kunnen worden overgemaakt via een derde partij zoals ECARDONE: official Exchange: Liberty reserve, cgold. Buy: liberty reserve, LR, CG.
Paypal wordt niet meer ondersteund door de niet-besloten bitcoin exchanges omdat Paypal betalingen teruggedraaid kunnen worden. Daarentegen zijn Liberty Reserve betalingen onomkeerbaar, net als bitcoin betalingen.

Zoals je kan zien in de volgende grafiek, is bitcoin bezig met zn tweede rally.

Bron: https://www.bitcoinexchange.com/statistics/

De eerste rally in Juli 2010 was ten gevolge van het slash dot effect:

http://news.slashdot.org/(...)-Releases-Version-03

Na deze boom is de wisselkoers van bitcoin een beetje ingestort, mede omdat er verschillende bugs zijn opgelost in de software. Echter bitcoin is duidelijk weer in trek. Voor een uitgebreide analyse van de bitcoin markt zie:

http://bitcoincharts.com/charts/

Één van de concrete zaken die je kan doen met bitcoins is anoniem doneren. Andere zaken die gemakkelijk gemaakt worden door bitcoin is het maken van kleine betalingen. Dit principe wordt op dit moment al gebruikt om software ontwikkeling voor bitcoin te stimuleren op het bitcoin forum:

http://www.bitcoin.org/smf/

Bitcoin in meer detail

Wil je de werking van bitcoin in meer detail begrijpen, ga dan naar de bitcoin wiki:

http://www.bitcoin.org/wiki/doku.php

Ten slotte, voor nieuws over bitcoin zie:

http://www.bitcoinblogger.com/

Voor meer uitleg over Bitcoin, zie het volgende artikel:

http://anarchiel.com/stortplaats/toon/bitcoin_kan_je_niet_stelen_en_dat_is_onbetaalbaar

Een verzoek, probeer enigszins binnen de geest van AEX te blijven, dus gericht op economische/financiële aspecten. Zuiver technische vraagstukken kunnen beter in DIG behandeld worden, enerzijds omdat daar meer deskundigheid aanwezig is, anderzijds omdat het qua onderwerp ook beter in DIG past.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bolkesteijn op 12-06-2011 02:33:26 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2011 @ 21:56:03 #2
230491 Zith
pls tip
pi_98001355
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 21:47 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Goh. Dat zag niemand aankomen :P

Iedereen is lekker aan het cashen, op vrijdagavond uiteraard. Degenen die morgen thuis komen van het stappen zullen wel een tegenvallertje hebben ;)

lol... -30% al vandaag :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 21:55 schreef Zith het volgende:

[..]

Yep, zie je wel vaker bij dit soort hypes :) Alle jongeren zijn dan andere dingen aan het doen :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2011 @ 21:56:40 #3
230491 Zith
pls tip
pi_98001402
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 19:35 schreef uber-aspie het volgende:

[..]

Die prijzen zijn in 2 maanden inderdaad echt explosief gestegen. :P Ik ga pas cashen als ik mijn inzet terug kan verdienen. Tot dan hou ik gewoon al mijn BTC.
Tip: ga nooit aandelen handelen, voor je eigen bestwil.
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2011 @ 21:57:10 #4
230491 Zith
pls tip
pi_98001447
faal multiple posts
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2011 @ 21:57:21 #5
230491 Zith
pls tip
pi_98001456
faal
pi_98001471
Iemand ervaring met de 5770 die helemaal geinstalleerd is op een XP bak maar vervolgens geen OpenCL ondersteuning zou hebben?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 21:58:14 #7
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_98001515
Het is #5 toch?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 22:07:48 #8
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_98002191
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 21:58 schreef Mender het volgende:
Het is #5 toch?
Ook de topicnummers groeien explosief ;)
The best firms advertise the least...
  vrijdag 10 juni 2011 @ 22:26:21 #9
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_98003404
FOK! update het nummertje zelf al volgens mij, dus als je hem zelf nóg een keer hoger maakt zit je dus te ver :P
We zullen zien, zei de blinde.
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2011 @ 22:36:33 #10
230491 Zith
pls tip
pi_98003993
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:26 schreef Doodloper het volgende:
FOK! update het nummertje zelf al volgens mij, dus als je hem zelf nóg een keer hoger maakt zit je dus te ver :P
Ja ik faal hard vanavond :'(
  vrijdag 10 juni 2011 @ 22:46:47 #11
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98004537
Ik ben er weer bij *O*.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 22:49:53 #12
136730 PiRANiA
pi_98004740
Uit het vorige topic:
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 21:54 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ach, die hebben het "waar is mijn geld gisteren gebleven" wel vaker meegemaakt op een brakke ochtend/middag.
So true :').
pi_98005324
Oke, bitcoin geinstalleerd en GUIminer ook.
Gister had ik hem even werkend op de bitcoinpool en ging 270 mhash/s.
Maar als ik nu Start Mining doe dan staat er alleen maar "starting".

Welke pool doet het op dit moment?
pi_98005705
Zijn er problemen bij deepbit? Ik krijg steeds 'problems communicating with bitcoin RPC' bij GUIMiner..
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:21:39 #15
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_98006473
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef doesd00 het volgende:
Oke, bitcoin geinstalleerd en GUIminer ook.
Gister had ik hem even werkend op de bitcoinpool en ging 270 mhash/s.
Maar als ik nu Start Mining doe dan staat er alleen maar "starting".

Welke pool doet het op dit moment?
btcguild.com doet het...
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:06 schreef _superboer_ het volgende:
Zijn er problemen bij deepbit? Ik krijg steeds 'problems communicating with bitcoin RPC' bij GUIMiner..
... alhoewel die net ook af en toe disconnects had, maar nu doet ie het goed volgens mij :)
pi_98006981
Ik krijg er geen 1 werkend.. ze blijven allemaal op "Starting" staan.
Ook al maak ik een account aan op de pool en een worker...
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:52:56 #17
136730 PiRANiA
pi_98008442
De fucker:
pi_98008584
Hij werkt nu naar behoren, maar gister ging ik 270 mhash en nu maar 220.. Hoe kan dit?
HD5850 als videokaart trouwens..

btw: Zit nu wel op een andere pool
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:55:21 #19
136730 PiRANiA
pi_98009250
Hoe zit het eigenlijk met veiligheid? Kunnen die blokken niet gemanipuleerd worden en verspreid worden naar alle computers?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 00:10:45 #22
136730 PiRANiA
pi_98009455
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef FastFox91 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met veiligheid? Kunnen die blokken niet gemanipuleerd worden en verspreid worden naar alle computers?
De grootste partij wordt vertrouwd. Als een miningpool >50% van het netwerk wordt (deepbit :o) is dat een risico.
pi_98010040
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 00:10 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

De grootste partij wordt vertrouwd. Als een miningpool >50% van het netwerk wordt (deepbit :o) is dat een risico.
Er zijn wel meer risico's, de koers bijvoorbeeld.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 00:24:11 #24
136730 PiRANiA
pi_98010207
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Er zijn wel meer risico's, de koers bijvoorbeeld.
Heeft weinig (lees: niets) met de veiligheid van de techniek te maken :P.
pi_98010558
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 00:24 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Heeft weinig (lees: niets) met de veiligheid van de techniek te maken :P.
*btw, die techniek is er toch op gebaseerd dat alle transancties gehashed worden?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 00:47:53 #26
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_98011274
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:52 schreef PiRANiA het volgende:
De fucker:
[ afbeelding ]
Ik wilde morgenochtend "FUCK FUCK FUCK, NOG MAAR 6 DOLLAR PER STUK :S :? :S" ofzo posten, maar dat heb je nu dus verknald ;(
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2011 @ 01:31:08 #27
230491 Zith
pls tip
pi_98012763
Er gaan trouwens geruchten dat de russische maffia dit gebruikt om geld wit te wassen :)

en zie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98013089
Ik ben er weer :)
Tijdelijk met maar 1000Mhash/s omdat 1 van de 2 XFX 5870 kaarten defect is. De koeler draait te langzaam en is niet te regelen, de ander doet het nog wel. Van slot wisselen hielp niet, helaas.
pi_98013388
Hoe kan jij met 1 5870 1000 halen terwijl ik met 1 5850 270 haal?
pi_98013468
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:54 schreef doesd00 het volgende:
Hoe kan jij met 1 5870 1000 halen terwijl ik met 1 5850 270 haal?
Dat beweer ik nergens.
Ik haal 400Mhash met een 5870...
Maar heb ook nog 3x 5770...

Maakt: 400+400+200+200+200 = 1400
Dan zonder 1 kaart = - 400 = 1000
pi_98013512
Er staat toch echt: Tijdelijk met maar 1000Mhash/s omdat 1 van de 2 kaarten defect is, dus draai je maar met 1 kaart...
pi_98013533
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:58 schreef doesd00 het volgende:
Er staat toch echt: Tijdelijk met maar 1000Mhash/s omdat 1 van de 2 kaarten defect is, dus draai je maar met 1 kaart...
"omdat 1 van de 2 XFX 5870 kaarten defect is"

Daarmee sluit ik niet uit dat ik andere heb :)

Als ik zeg dat 1 van mijn 2 Porsches stuk zijn sluit dat niet uit dat ik nog een Ferrari heb.
In mijn geval zijn al die opties uitgesloten.
pi_98013547
Oke ik snap!
Hoe werkt het nou precies? Ben nu aan het minen tegen 270 Mhashes op de pool : BTCguild.
Account gemaakt etc. Hij draait ook op me worker en de balance op BTC wordt ook steeds gupdate.
Maar wat is Lock Paidout etc.? En donations? Wat schiet ik hier mee op ?
pi_98013603
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 01:59 schreef doesd00 het volgende:
Oke ik snap!
Hoe werkt het nou precies? Ben nu aan het minen tegen 270 Mhashes op de pool : BTCguild.
Account gemaakt etc. Hij draait ook op me worker en de balance op BTC wordt ook steeds gupdate.
Maar wat is Lock Paidout etc.? En donations? Wat schiet ik hier mee op ?
Payout lock is om te voorkomen dat, als je account gekraakt wordt bij BTCGuild, dat men een andere Bitcoin rekening kan invoeren en zo je Bitcoins kan stelen.
Dit gebeurt door na verandering 24 uur te wachten voor er gecashd kan worden... Genoeg tijd om te ontdekken dat er iets mis is en voor de hacker te lang om er op te gokken...

Ik doneer 2.5% om de pool te onderhouden; de maker heeft er veel tijd en geld in zitten en moet ook z'n spullen up-to-date houden.
Per percentage staat er uitgelegd wat de extra's voor je zijn als je doneert.
pi_98014738
Hoe kun je er voor zorgen dat als je met een device bij meerdere pools aan het minen bent, de Mhash/s bij beide ongeveer even hoog is? Of zou dat vanzelf moeten gaan?
pi_98016171
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 02:59 schreef _superboer_ het volgende:
Hoe kun je er voor zorgen dat als je met een device bij meerdere pools aan het minen bent, de Mhash/s bij beide ongeveer even hoog is? Of zou dat vanzelf moeten gaan?
Nou ze zullen allemaal hun CPU krachten verdelen, dus in de praktijk zal het wel even hard gaan :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_98016285
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 08:02 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nou ze zullen allemaal hun CPU krachten verdelen, dus in de praktijk zal het wel even hard gaan :)
Klopt.
En als er een beetje verschil in zit is het ook geen ramp, als de som van de 2 maar weer uitkomt op wat de kaart normaal doet.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 09:07:30 #38
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_98016549
quote:
na 4 jaar 15 25 bitcoins,
Typo in de op?

De link naar https://www.bitcoin.org/ werkt niet, de S moet weg.

[ Bericht 29% gewijzigd door RemcoDelft op 11-06-2011 09:14:35 ]
censuur :O
pi_98016586
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:07 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Typo in de op?
Staat er al maanden in maar je bent gewoon de eerste die de OP leest : P
pi_98017787
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 02:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Payout lock is om te voorkomen dat, als je account gekraakt wordt bij BTCGuild, dat men een andere Bitcoin rekening kan invoeren en zo je Bitcoins kan stelen.
Dit gebeurt door na verandering 24 uur te wachten voor er gecashd kan worden... Genoeg tijd om te ontdekken dat er iets mis is en voor de hacker te lang om er op te gokken...

Ik doneer 2.5% om de pool te onderhouden; de maker heeft er veel tijd en geld in zitten en moet ook z'n spullen up-to-date houden.
Per percentage staat er uitgelegd wat de extra's voor je zijn als je doneert.
Bedankt voor je uitleg..Kan je me ook uitleggen hoe dit zit:

Confirmed Rewards 0.00000
Unconfirmed Rewards 0.12263
Estimated Rewards 0.00997
Estimated Donation 0.00022
Blocks Found 0

Wat is wat? En wat moet ik berekenen voor de winst?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 10:57:43 #41
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_98017883
Anders houd je je muis ff op die woordjes. :')
pi_98017931
Ja dat begrijp ik ook nog wel, maar mijn donatie staat nu op 2,5% maar de Unconfirmed Rewards zijn nog niet naar Estimated gegaan..
  zaterdag 11 juni 2011 @ 11:08:12 #43
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_98018062
Je donatie heeft alleen betrekking op de nieuwe blocks die worden gevonden, hij heeft geen terugwerkende kracht zegmaar.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 11:09:01 #44
155021 Mender
Gekke Henkie
  zaterdag 11 juni 2011 @ 11:10:06 #45
136730 PiRANiA
pi_98018105
quote:
_O_ _O-
pi_98018112
Dus heb eigenlijk de hele nacht voor Jan Lul gemined omdat donatie onder de 2.5% stond.
Maar hoe kan ik nu me Bitcoin balance zien, wat ik daadwerkelijk verdient heb?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 11:36:39 #47
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_98018601
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 11:10 schreef doesd00 het volgende:
Dus heb eigenlijk de hele nacht voor Jan Lul gemined omdat donatie onder de 2.5% stond.
Maar hoe kan ik nu me Bitcoin balance zien, wat ik daadwerkelijk verdient heb?
Nee :) het duurt alleen een paar uur voordat die credits geconfirmed en uitbetaalbaar zijn.

Wat je echt hebt verdiend staat achter "Confirmed Rewards", wat er waarschijnlijk nog bij komt staat achter "Unconfirmed Rewards" (duurt een uur of 17 voordat dat confirmed is) en "Estimated Rewards" (hoeveel je met het huidige block hebt verdiend), maar als het block ongeldig wordt dan kan er weer wat af gaan.

Die 2,5% zorgt er alleen voor dat je unconfirmed rewards ook al kunt uitbetalen (toch?) en dus niet een uur of 17 hoeft te wachten tot die ook confirmed zijn.
pi_98018674
Oke duidelijk, het kost dus wat tijd om je echte balans te zien.
Stel ik heb straks 1 BTC, hoe laat ik dit uit betalen?

Ik heb een MTgox accountje, maar ik kan nergens een Wallet ID oid invoeren
  zaterdag 11 juni 2011 @ 11:46:34 #49
136730 PiRANiA
pi_98018752
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 11:41 schreef doesd00 het volgende:
Oke duidelijk, het kost dus wat tijd om je echte balans te zien.
Stel ik heb straks 1 BTC, hoe laat ik dit uit betalen?

Ik heb een MTgox accountje, maar ik kan nergens een Wallet ID oid invoeren
Naar MtGox -> Add Funds -> Bitcoin toevoegen -> Verkopen -> Geld opnemen
  zaterdag 11 juni 2011 @ 11:46:43 #50
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_98018755
beetje jammer, swepool is geswitched naar prop mode
voor een kleine pool is dat niet te doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: