Omdat je voor btcguild.com minet, dus daar komen je credits erbij, je moet ze eerst naar je eigen bitcoin-id sturen voordat ze in het bitcoin programma erbij komen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:54 schreef doesd00 het volgende:
Oke heb dat betalen nu wel door denk ik, je krijgt een ID en die voer je bij Bitcoin in bij versturen.
Nu nog een vraag, waarom ben ik wel lekker aan het minen (de hele nacht al) maar zie ik niks verschijnen in het Bitcoin programma?
Bij deepbit heb je links ergens instant pay-out staan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:58 schreef doesd00 het volgende:
Oke oke, en hoe verstuur ik het dan? Want zie dat nergens staan
Netjes!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:31 schreef Dentiwan het volgende:
Hey mede-fokkers, ik heb dat bitcoin helemaal door...
Ik had al een HD5970 dus dat scheelt en doe 620 mHash/s, dat is wel goed toch?
Doe het al een paar dagen en heb al 3 Btc
Paypal is duur.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:47 schreef doesd00 het volgende:
Ik wil wat USD op mijn MTGox account zetten, dit kan helaas niet met Paypal? Want dat heb ik wel en Dwolla niet haha
pirania, ik ben wellicht geintresseerd
SEPA-transfer / bankoverschrijving. Daar zijn alleen kosten aan verbinden (zie mtgox site). In hoeveel bitcoins ben je geïnteresseerd?quote:
De koers is inmiddels bijna 20 dollar, niet echt aantrekkelijk lijkt mijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:40 schreef PiRANiA het volgende:
Gelukt. Ik heb nu 5 bitcoins voor ¤16.85 per stuk en 30 voor ¤15.09 per stuk.
.
Ze zijn allemaal direct beschikbaar voor deze vaste prijs. De eerste vijf hoef ik niet per se eerst kwijt en ik hoef er ook geen winst op te maken.
Bij MtGox is de koers voor 1 Bitcoin nu $20,50.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:44 schreef doesd00 het volgende:
Ik heb de koers op 14,5 dollar staan ongeveer.. Hoe kom je aan die bijna 20?
Volgens mij bedoel je ¤quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:44 schreef doesd00 het volgende:
Ik heb de koers op 14,5 dollar staan ongeveer.. Hoe kom je aan die bijna 20?
Bitcoin is ontwikkeld om door te gaan tot circa 2033, met een totaal van 21.000.000 Bitcoins.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:11 schreef piepeloi55 het volgende:
Een daling van 30% in 2 dagen is natuurlijk wel een bust of in ieder geval een speculatieve uitloop, al kan het natuurlijk altijd hoger worden erna. Niemand die dat weet, maar gezien de paniek van sommige en de plotselinge explosieve miners toch iets om je zorgen over te maken.
Waar heb ik dit eerder gezien
20 is hij maar een paar seconden geweest. Het minimum zit nu rond de 20.50 en 20.60.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:40 schreef Blinker het volgende:
[..]
De koers is inmiddels bijna 20 dollar, niet echt aantrekkelijk lijkt mij
In theorie een heel leuk systeem en als het inderdaad een plaats kan innemen in de werkelijke economie een prachtige currency (mits alles klopt en niet te kraken is). Ik zie dat echter niet gebeuren en het alleen een speelbal blijven voor believers en speculanten, waarbij de uiteindelijke waarde de beginwaarde zal zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bitcoin is ontwikkeld om door te gaan tot circa 2033, met een totaal van 21.000.000 Bitcoins.
Het wordt steeds moeilijker om deze te maken.
[ afbeelding ]
Meer mensen die minen betekent tijdelijk meer Bitcoins maar per 2 weken wordt de moeilijkheidsgraad hierop aangepast zodat bovenstaande grafiek van toepassing blijft.
Dit heft ook de "wet van Moore" op (iedere 2 jaar verdubbelt de computersnelheid).
De huidige koers loopt nog steeds ruim voor op de 3 maand trend...
[ afbeelding ]
Er zijn een hoop mensen aan het speculeren en een hoop mensen die de afgelopen maanden veel coins hebben gemined en nu willen cashen.
Zodra die coins verkocht zijn en de koers stabiel wordt, blijkt dat er weer een schaarste is omdat iedereen op een volgende groeistuip wacht...
Rustig afwachtenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:34 schreef Blinker het volgende:
De vraag is wanneer we weer moeten kopen?
Dat dachten we de laatste paar dagen ook toen het rond de 23-27 zat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:37 schreef PiRANiA het volgende:
Prijzen nemen niet meer (sterk) af zoals het er nu uit ziet. $13.56
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |