??quote:
Ja die knal ik even als tussendoortje door de playlist.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Everyday i'm shuffling [ afbeelding ]
TUDUDUDUDUDUDU TUDUDUDUDUDUDUquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Everyday i'm shuffling [ afbeelding ]
Echt goedquote:
Ik zag haar een keer op facebookquote:
Lekker gek he xdquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zag haar een keer op facebook [ afbeelding ]
Nicequote:
Heeft het te maken met een Suzuki Swift en het koningshuis?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga ook nog beroemd worden. Best makkelijk
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heeft het te maken met een Suzuki Swift en het koningshuis?
quote:
hihiquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heeft het te maken met een Suzuki Swift en het koningshuis?
Ik ben geen fan van haar of haar muziek maar als ik een liedje hoor moet ik gewoon even luisteren omdat ze zo goed kan zingen, echt bizar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:12 schreef Zeroku het volgende:
No matter hoe goed je kunt zingen, Adele coveren lukt gewoon niet.
idd,maak dan als man een andere versie. Toch nog een beetje andersquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:12 schreef Zeroku het volgende:
No matter hoe goed je kunt zingen, Adele coveren lukt gewoon niet.
Maar alsjeblieft niet weer een Suzuki Swift..dat is gewoon gênantquote:
Haha, ik heb zo'n special edition van die CD, daar staat ook een live-versie op en je hoort gewoon serieus 0,0 verschil met het album.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van haar of haar muziek maar als ik een liedje hoor moet ik gewoon even luisteren omdat ze zo goed kan zingen, echt bizar.
Fiat Panda is beterquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar alsjeblieft niet weer een Suzuki Swift..dat is gewoon gênant
You can hire the A-team ! Die bus helemaal pimpenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar alsjeblieft niet weer een Suzuki Swift..dat is gewoon gênant
Uitslapenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef gianni61 het volgende:
boh, morgen uitslapen tot half 10
wat een luxe..
nadeel is: minder uurtjes werken, dus minder centjesquote:
Dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nadeel is: minder uurtjes werken, dus minder centjes
Poep is aanquote:
Ik kon vandaag uitslapen, maar moet er morgen weer om 6 uur uitquote:
Ik de afgelopen 4 dagen om half 6quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik kon vandaag uitslapen, maar moet er morgen weer om 6 uur uit
Herkenbaarquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik de afgelopen 4 dagen om half 6
Dinsdag weer
Ik leef met je mee manquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik de afgelopen 4 dagen om half 6
Dinsdag weer
ja, vriendin van mij rijd meequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb zo'n geniaal idee heh
Jullie kennen de Alpe d'HuZes toch wel?
Zullen we die beklimmen met een bierfiets?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb zo'n geniaal idee heh
Jullie kennen de Alpe d'HuZes toch wel?
Ik wil het volgend jaar voor elkaar gaan krijgen om met een sponsor (FOK! / radio zender / tv programma) de tocht te maken met een paar vrienden op een bierfietstquote:
Hey dat idee had ik al eerderquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zullen we die beklimmen met een bierfiets?
Ik lees het net op je facebook, harkquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hey dat idee had ik al eerderDe Alpe d'HuZes 1x beklimmen
lukt je nooit..quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil het volgend jaar voor elkaar gaan krijgen om met een sponsor (FOK! / radio zender / tv programma) de tocht te maken met een paar vrienden op een bierfietst
Jij gaat wel mee dan tochquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik lees het net op je facebook, hark
Goed ideequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lukt je nooit..
de heuvels hier in de regio kom je er al niet mee op
je kan natuurlijk wel een eigenl lichtgewicht bierfiets laten ontwerpen op de TU ofzo
Jawelquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij gaat wel mee dan toch?
Ik ga wel sturen, ik hoef dan niet te trappen...
Ja is goed, ik wil sowieso wel een keer een dance achtige mix gaan maken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:51 schreef Patje1987 het volgende:
Lars prop mijn nummer eens een keer in één van je mixxen.
20 miljoen in totaalquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef gianni61 het volgende:
ze hebben met hun team gewoon 26 duizend euro ingezameld voor KWF met dat domme fietsen
Ben ook met hardstyle bezig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja is goed, ik wil sowieso wel een keer een dance achtige mix gaan maken.
Ik wilde gisteravond een bootleg multimix maken, maar had totaal geen inspiratie
KLinkt goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben ook met hardstyle bezig.
http://soundcloud.com/theconflictmusic/the-conlifct-sahara-nights
Hier ga ik verder aan klussen.
de youtubepagina van die vriend van me, misschien kan je daar wat mee doenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja is goed, ik wil sowieso wel een keer een dance achtige mix gaan maken.
Ik wilde gisteravond een bootleg multimix maken, maar had totaal geen inspiratie
Gebookmarked, thnxquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:08 schreef dralion13 het volgende:
[..]
de youtubepagina van die vriend van me, misschien kan je daar wat mee doen
Erg fijne muziekquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:08 schreef dralion13 het volgende:
[..]
de youtubepagina van die vriend van me, misschien kan je daar wat mee doen
Oh okquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:31 schreef dralion13 het volgende:
Ik ga nog niet slapen, ik zei trusten tegen beach
Hahaquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fok! pirate _#wedding#_ ARG7
Allemaal even dit topic lezen, herinneringen alles.
zo klopt iequote:Op donderdag 9 juni 2011 23:47 schreef dralion13 het volgende:
Ik was toen de falende ceremoniemeester
Dan is het goedquote:
Treinen met WiFiquote:
Zeg hoi voor mijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar weer eens een bezoekje brengen aan dromenland.
Ja da's makkelijker als je in Limburg woont, kun je met een hele groep gaan. Is vanaf Oud-Beijerland wat moeilijker te vinden, mensen die willen kunnen etc.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:14 schreef gianni61 het volgende:
zou zelf eigenlijk toch ook wel graag weer erheen gaan.
al is het maar om op de camping te liggen met de groep. (waarvan ik de helft maar 2x per jaar zag)
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja da's makkelijker als je in Limburg woont, kun je met een hele groep gaan. Is vanaf Oud-Beijerland wat moeilijker te vinden, mensen die willen kunnen etc.
wij zijn eigenlijk begonnen met 2 man uit gulpen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja da's makkelijker als je in Limburg woont, kun je met een hele groep gaan. Is vanaf Oud-Beijerland wat moeilijker te vinden, mensen die willen kunnen etc.
Nicequote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij zijn eigenlijk begonnen met 2 man uit gulpen.
laatste jaren waren we met 40 man uit heel limburg, stukje brabant, stukje utrecht en stukje belgie
Fucking geniaal man, wacht maar tot je me volgend jaar op de internationale TV en kranten ziet, en ik 100.000 euro aan geld binnen sleep.quote:
Wil je lid worden van de vriendenloterij? Dan steun je ook een goed doel én ik bel je vanmiddag opquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Fucking geniaal man, wacht maar tot je me volgend jaar op de internationale TV en kranten ziet, en ik 100.000 euro aan geld binnen sleep.
Dan hoef ik mijn hele leven geen goed doel meer te steunen
Nee flikker op, ik win toch nooit ietsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wil je lid worden van de vriendenloterij? Dan steun je ook een goed doel én ik bel je vanmiddag op
JA MAAR DE HELE MAAND JUNI NOG GRATISquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee flikker op, ik win toch nooit iets
En dit wordt het eerste wat ik ooit doe voor een goed doel
picsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:31 schreef sharr het volgende:
Kutkutkukutwenkbrauwen.
Epileren kan ik niet elektrisch.
It went wrong
ik ben kleurenblind, wat staat r ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Geniale post als zeg ik het zelf [Lesbeau] #358: Weekend!
Ik bedoel mijn post, hij is alleen bij nader inzien niet zo super grappigquote:
hahahahahahhahahahahhahahahha, echt lars weerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik bedoel mijn post, hij is alleen bij nader inzien niet zo super grappig
Vorige keer maakte ik die post per ongeluk in het homo topic
en wij wouden je niet :3quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik bedoel mijn post, hij is alleen bij nader inzien niet zo super grappig
Vorige keer maakte ik die post per ongeluk in het homo topic
Stik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen rond deze tijd dan maak ik me klaar voor pinkpop
quote:
Nicequote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
GoedStraks nog ff werken van 15:00 - 21:00 en daarna weekend
En hoe is 't met jou?
AH to goquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:00 schreef sharr het volgende:
[..]
NiceWaar werk je ook al weer? Lekkere werktijd wel
Ja goed, straks naar Rotterdam, Burger King en dan naar m'n nichtje en van 't weekend met haar naar Pinkpop
ah to goquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
AH to goja werk meestal 's ochtends maar nu voor de verandering eens een middag/avonddienst
Maar jouw plannen klinken ook goed
AH to go lijkt me leuker dan gewone AHquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
AH to goja werk meestal 's ochtends maar nu voor de verandering eens een middag/avonddienst
Maar jouw plannen klinken ook goed
Oosttunnelquote:
Ok nicequote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Oosttunnel
(Maar ook Westtunnel, Haarlem, Lelylaan, Bijlmer, Sloterdijk en Amstel kort)
XDquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:37 schreef sharr het volgende:
[..]
jawel man lekkele chocolademelk met slagloom
fixedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Frikandelbroodjesflikandelbloodjes zijn klaarklaal, nomnomnom.....
Ja nog ledelijk hald ook. Maal ik woon in Oud-Beijelland, dat is toch vel weg bij jou?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
Selieus onweel? Dan ga ik niet fietsen naal welk
de kat klabt de klullen van de tlap.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef HappyBob het volgende:
De kat krabt de krullen van de trap
HAHA DOE IK NIET MEE MET JULLIE LEUKE SPELLETJE HE [ afbeelding ]
Amsteldamquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja nog ledelijk hald ook. Maal ik woon in Oud-Beijelland, dat is toch vel weg bij jou?
glaag*quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef easY_plaY het volgende:
ik wil graag de snoekbaals met watelmunt en canthalellen en kaviaal met citloen en een ganzenlevel met licht gelookte lode kool en klokante galnaaltjes
Even gequote.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef easY_plaY het volgende:
ik wil graag de snoekbaals met watelmunt en canthalellen en kaviaal met citloen en een ganzenlevel met licht gelookte lode kool en klokante galnaaltjes
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef easY_plaY het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef easY_plaY het volgende:
ik wil glaag de snoekbaals met watelmunt en canthalellen en kaviaal met citloen en een ganzenlevel met licht gelookte lode kool en klokante galnaaltjes
Large.nlquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:59 schreef sharr het volgende:
Weet iemand bij wat vool winkels je bandshilts kan kopen?
klopt, meestal 3/4 dagen ofzo. maar het weekend zit er nu ook tussenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar daar heb je ze nooit voor morgen binnen toch
Oja shit.. Ik kijk wel in Rotterdam zo even ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:01 schreef easY_plaY het volgende:
[..]
klopt, meestal 3/4 dagen ofzo. maar het weekend zit er nu ook tussen
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:02 schreef sharr het volgende:
What the fuck man!?
Mijn nichtje (waarmee ik dus ga) mag ook niet van de kliniek. Wtf wtf wtf wtfw tw
Ohh verkeerd gelezen, sorryquote:
Wtfquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:11 schreef sharr het volgende:
Nu mag ze ook al niet van haar ma... gaat lekker zo, op het laatste moment.
Sharrquote:
Neequote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie wisten dit niet van te voren??
Pics van jezelf ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
Vandaag gaat er een leuke jongen komen op het werk en mij zijn telefoonnummer gevenIk voel het
Hoezo dat nu weerquote:
Dan komt mijn voorspelling deels uit, want je nummer heb ik alquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:46 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga Cosje opzoeken als hij aan het werk is [ afbeelding ]
Dan geef ik je m'n andere nummer welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan komt mijn voorspelling deels uit, want je nummer heb ik al
Kom maar op danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan geef ik je m'n andere nummer wel [ afbeelding ]
Van hoe laat tot hoe laat moet je werken?quote:
Kijken of je lekker bent tochquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer
[..]
Dan komt mijn voorspelling deels uit, want je nummer heb ik al
Pretty gay.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kijken of je lekker bent toch
Klaar met fappenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zoek maar op google naar gay, zoiets zie ik er uit.
Was je dat nog niet danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Werkse
En Wow ik word echt een autist alles
Hey manquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:29 schreef dralion13 het volgende:
Appel
Jan
Ik heb geen weekend, moet morgen nog van 7 tot 5 werken
Beachhhhquote:
Kloptquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey manoeiii dat is wel ff zwaar maar we hebben allebei nu werk gelukkig ik weet nog wel een aantal maanden terug toen we beide op zoek waren
![]()
En daarna toch nog even 2 dagen lekker vrij toch ?
[..]
Beachhhh![]()
let's do it
Nahhh niet echt plannen daarvoor nog op dit moment. Ik ga nu ff lekker werken en ik hou dat nog wel in mn achterhoofd want een diploma op zak is nooit verkeerd natuurlijk voor de toekomst...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben volgens mij zo'n beetje degene bij de coop die de meeste uren maakt op dit moment (32 uur per week).
Je was toch ook van plan om weer een opleiding te gaan doen? Of verwar ik je nu met iemand anders?
Hier schijnt de zon, en mooi blauw luchtjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als het niet drooog is ga ik gillen want ik heb geen jas bij me
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb niets wits aan jammer he strandmeneer
IS HET AL VRIJDAG? _o_
Ligt er beetje aan voor hoeveel personenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Een huisje van 64 vierkante meter is wel erg weinig heh?
Wat heb je allemaal gehaald?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:44 schreef Bloempje. het volgende:
Boe. Ik heb geshoptnu heb ik niet zo veel geld meer
Uhm. Nou, niet zo veel spannendsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |