??quote:
Ja die knal ik even als tussendoortje door de playlist.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Everyday i'm shuffling [ afbeelding ]
TUDUDUDUDUDUDU TUDUDUDUDUDUDUquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Everyday i'm shuffling [ afbeelding ]
Echt goedquote:
Ik zag haar een keer op facebookquote:
Lekker gek he xdquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zag haar een keer op facebook [ afbeelding ]
Nicequote:
Heeft het te maken met een Suzuki Swift en het koningshuis?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga ook nog beroemd worden. Best makkelijk
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heeft het te maken met een Suzuki Swift en het koningshuis?
quote:
hihiquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heeft het te maken met een Suzuki Swift en het koningshuis?
Ik ben geen fan van haar of haar muziek maar als ik een liedje hoor moet ik gewoon even luisteren omdat ze zo goed kan zingen, echt bizar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:12 schreef Zeroku het volgende:
No matter hoe goed je kunt zingen, Adele coveren lukt gewoon niet.
idd,maak dan als man een andere versie. Toch nog een beetje andersquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:12 schreef Zeroku het volgende:
No matter hoe goed je kunt zingen, Adele coveren lukt gewoon niet.
Maar alsjeblieft niet weer een Suzuki Swift..dat is gewoon gênantquote:
Haha, ik heb zo'n special edition van die CD, daar staat ook een live-versie op en je hoort gewoon serieus 0,0 verschil met het album.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van haar of haar muziek maar als ik een liedje hoor moet ik gewoon even luisteren omdat ze zo goed kan zingen, echt bizar.
Fiat Panda is beterquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar alsjeblieft niet weer een Suzuki Swift..dat is gewoon gênant
You can hire the A-team ! Die bus helemaal pimpenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar alsjeblieft niet weer een Suzuki Swift..dat is gewoon gênant
Uitslapenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef gianni61 het volgende:
boh, morgen uitslapen tot half 10
wat een luxe..
nadeel is: minder uurtjes werken, dus minder centjesquote:
Dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nadeel is: minder uurtjes werken, dus minder centjes
Poep is aanquote:
Ik kon vandaag uitslapen, maar moet er morgen weer om 6 uur uitquote:
Ik de afgelopen 4 dagen om half 6quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik kon vandaag uitslapen, maar moet er morgen weer om 6 uur uit
Herkenbaarquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik de afgelopen 4 dagen om half 6
Dinsdag weer
Ik leef met je mee manquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik de afgelopen 4 dagen om half 6
Dinsdag weer
ja, vriendin van mij rijd meequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb zo'n geniaal idee heh
Jullie kennen de Alpe d'HuZes toch wel?
Zullen we die beklimmen met een bierfiets?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb zo'n geniaal idee heh
Jullie kennen de Alpe d'HuZes toch wel?
Ik wil het volgend jaar voor elkaar gaan krijgen om met een sponsor (FOK! / radio zender / tv programma) de tocht te maken met een paar vrienden op een bierfietstquote:
Hey dat idee had ik al eerderquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zullen we die beklimmen met een bierfiets?
Ik lees het net op je facebook, harkquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hey dat idee had ik al eerderDe Alpe d'HuZes 1x beklimmen
lukt je nooit..quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil het volgend jaar voor elkaar gaan krijgen om met een sponsor (FOK! / radio zender / tv programma) de tocht te maken met een paar vrienden op een bierfietst
Jij gaat wel mee dan tochquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik lees het net op je facebook, hark
Goed ideequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lukt je nooit..
de heuvels hier in de regio kom je er al niet mee op
je kan natuurlijk wel een eigenl lichtgewicht bierfiets laten ontwerpen op de TU ofzo
Jawelquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij gaat wel mee dan toch?
Ik ga wel sturen, ik hoef dan niet te trappen...
Ja is goed, ik wil sowieso wel een keer een dance achtige mix gaan maken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:51 schreef Patje1987 het volgende:
Lars prop mijn nummer eens een keer in één van je mixxen.
20 miljoen in totaalquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef gianni61 het volgende:
ze hebben met hun team gewoon 26 duizend euro ingezameld voor KWF met dat domme fietsen
Ben ook met hardstyle bezig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja is goed, ik wil sowieso wel een keer een dance achtige mix gaan maken.
Ik wilde gisteravond een bootleg multimix maken, maar had totaal geen inspiratie
KLinkt goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben ook met hardstyle bezig.
http://soundcloud.com/theconflictmusic/the-conlifct-sahara-nights
Hier ga ik verder aan klussen.
de youtubepagina van die vriend van me, misschien kan je daar wat mee doenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja is goed, ik wil sowieso wel een keer een dance achtige mix gaan maken.
Ik wilde gisteravond een bootleg multimix maken, maar had totaal geen inspiratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |