Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
ziet er gezellig uit.. nu nog pics van jullie aan het bierquote:
Toch maar niet he!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ziet er gezellig uit.. nu nog pics van jullie aan het bier
anders geloof ik niet dat jullie echt bij elkaar zijn
quote:
Je mag weleens opruimen als je bezoek hebt, overspannen of nietquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je mag weleens opruimen als je bezoek hebt, overspannen of niet![]()
Aww.. Dikke zoen enzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat doet iedereen stom vandaag
Dan gaat het alleen om de asbak, zeurpiet!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je mag weleens opruimen als je bezoek hebt, overspannen of niet![]()
ja nee .. ik ga wat anders doen.. verveel me rot.. doeiquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nee .. ik ga wat anders doen.. verveel me rot.. doei
Handen boven het bureau, en anders pics/filmpjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
huilie huilie.. ik luister wel.. doe alleen wat anders oke doei
geen ideequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:21 schreef -Datdus- het volgende:
Wie de fuck is http://twitter.com/#!/Nilda356Scott ?
quote:
Fall Out Boy - Thanks for the memoriesquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hoe heet dit liedje ook alweer
Sowieso ook de titel zelf alquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:29 schreef ToT het volgende:
"Let the good times roll"....leuke tekst op een begrafenis!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hoe heet dit liedje ook alweer
okquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fall Out Boy - Thanks for the memories
[..]
Sowieso ook de titel zelf al
quote:
Fck no. Hij noemde me een newb.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kinders, doe eens lief tegen elkaar anders haal ik opa erbij!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kinders, doe eens lief tegen elkaar anders haal ik opa erbij!
Yo groentjequote:
is goed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yo groentje
Als Rockiejj weer niet opduikt, zijn uurtje delen?
hammertimequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog wel wat 80's wat ik kan draaien
Weer niet? Hij was er vanmiddag toch ook?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yo groentje
Als Rockiejj weer niet opduikt, zijn uurtje delen?
Eergisteren niet, en al vaker niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weer niet? Hij was er vanmiddag toch ook?
we zien het wel om 22.00quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eergisteren niet, en al vaker niet.
Jaah, al m'n trouwe luisteraars.. allemaal weg!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:42 schreef mr-green het volgende:
[..]
we zien het wel om 22.00
wat is het hier rustig trouwens...
Ik luister nog steeds mee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah, al m'n trouwe luisteraars.. allemaal weg!
heyquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stomme solomio, stomme kerels, stomme alles
* Knetterkrankjorum schopt
Hey hey.... gedraag je eens!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stomme solomio, stomme kerels, stomme alles
* Knetterkrankjorum schopt
ego naar de knoppenquote:
Meid stap in de bus met de rest van ons.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ego naar de knoppendat is er
waarom?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ego naar de knoppendat is er
Internet natuurlijkquote:
Hoe kan dat nou, je doet toch niemand kwaadquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Internet natuurlijk
al ben ik vanmorgen ook irl uitgescholdenkheb wel mijn dag vandaag
ow maar schelden via Internet moet je echt helemaal niks van aantrekken hehquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Internet natuurlijk
al ben ik vanmorgen ook irl uitgescholdenkheb wel mijn dag vandaag
Doet ze express niet geven, ze wil niet dat we in de gevangenis eindigen wegens doodslag enzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vroeg ook al om een linkje maar die had ze niet...
vanmorgen in de bus :quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, je doet toch niemand kwaad
Vanmorgen ff snel aangeschaft, had niet veel tijdquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:53 schreef mr-green het volgende:
Tofu HELD!!!!
Foo Fighters(alleen wel kut kwaliteit
)
Kweet t.. maar was net aan het winnen, toen ik gekickt werdquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:52 schreef mr-green het volgende:
[..]
ow maar schelden via Internet moet je echt helemaal niks van aantrekken heh
Dat is meer dan kinderachtig
Heerlijk dagje jij.. hele dikke knuffel enquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vanmorgen in de bus :
Zeg, kun jij niet ff staan, dan is er weer zitplek voor 3 anderen.
Op school een jongen die tegen mij aanliep: Hey kun je niet uitkijken met je lelijke kotskop!
net op internet... nja genoeg laten we het daar maar ophouden.
Whehehe mijn aanwezigheid is genoeg blijkbaar
Vaaaag....quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vanmorgen in de bus :
Op school een jongen die tegen mij aanliep: Hey kun je niet uitkijken met je lelijke kotskop!
whehe t resultaat van zo;n dag is dat ik ook de hele tijd loop te bitchen.. beetje jammerquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heerlijk dagje jij.. hele dikke knuffel en
ach meid zo is het leven wel hehquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vanmorgen in de bus :
Noticedquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe t resultaat van zo;n dag is dat ik ook de hele tijd loop te bitchen.. beetje jammer
tss mag ik niet ff een kwartier zeiken.. sjonge jongequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef mr-green het volgende:
[..]
ach meid zo is het leven wel heh
Zet je daar zo snel mogelijk overheenJij bent zoveel beter dan je daar druk over te maken
Mag wel hoor, spam m'n msn maar vol ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tss mag ik niet ff een kwartier zeiken.. sjonge jonge
Gebruik mij maar als punchbagquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu geen zin in.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag wel hoor, spam m'n msn maar vol ofzo
Ohh, die is nu best pissig..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu geen zin in.
ik ga weer ff wat anders doen.. doei
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag wel hoor, spam m'n msn maar vol ofzo
quote:
Zie ons eens Internet White Knights zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:58 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik nietDat mag je zeker. Ik geef je alleen maar een opkikker
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie ons eens Internet White Knights zijn
omdat gewoon bhaquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat gewoon bha
oke.. klets maar raak doe je ding toedels
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat gewoon bha
oke.. klets maar raak doe je ding toedels
Iedereen is foetsiequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:02 schreef mr-green het volgende:
Is er nog een DJ die nog niet heeft gedraaid vandaag die nu een uur wil draaien?
Ik moet zo eentje de trein op schoppen, dus sorry...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:02 schreef mr-green het volgende:
Is er nog een DJ die nog niet heeft gedraaid vandaag die nu een uur wil draaien?
je mag wt niet schoppenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet zo eentje de trein op schoppen, dus sorry...
Ik kan wel, moet wel eerst VDJ opstarten en m'n laptop is traag..quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:02 schreef mr-green het volgende:
je kan tot 23 als je wiltquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kan wel, moet wel eerst VDJ opstarten en m'n laptop is traag..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:05 schreef -Datdus- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.herkenbaar
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draai ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
Waarom ben ik in de veronderstelling dat ValHallen vanavond draait?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:14 schreef -Datdus- het volgende:
Samzz wat is je twitter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik zou graag ja zeggen, maar nee, ik weet 't nietquote:
HAllon 57 is het record.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:16 schreef Dhaha het volgende:
hoe gaat het met de radio?
meer luisteraars?
veranderingen?
tevens hallo gr gr
Geen idee, moet je even viro pm'enquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:17 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dat is wel lekker veel, wat is het gemiddelde?
Mijne gaat uit helaas, ik ga m'n bed opzoeken.. m'n wekker gaat weer op een ongristelijke tijd morgenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:18 schreef ValHallen het volgende:
Even de radio wat harder zetten mensen
Hoe denk je dat ik me voel dat ik nu al moet gaan slapen, dat suckt..quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:22 schreef -Datdus- het volgende:
Het is nog zo licht buiten. Mind = blown.
Beetje twilight zone achtigquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:22 schreef -Datdus- het volgende:
Het is nog zo licht buiten. Mind = blown.
Veel succes dan vanavondquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik me voel dat ik nu al moet gaan slapen, dat suckt..
Was leuk. En ik houd meestal niet eens van HHHWHEHEHHAWWHHAHAHA WHWHAHA WH AAAABBWWWAAAAA muziek.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, weltrusten mensjes, hoop dat m'n show een beetje leuk was![]()
Ook weltrusten aan Knetter enzo, blabla dromenland -> bankje etc..
EnVoor Samzz met d'r zere ogen
Je show was tof wat ik er van heb gehoordquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Afgelopen zaterdag hadden we 57 luisteraars.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:16 schreef Dhaha het volgende:
hoe gaat het met de radio?
meer luisteraars?
veranderingen?
tevens hallo gr gr
Slaap lekker man! Thx voor je show en inzet!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zal kijken of ik De Dijk - Mag het licht uit voor je hebquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe dat licht eens uit, zo ken ik niet slapen niet..
ga je ook pratenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef mr-green het volgende:
Ik heb al aardig wat muziek klaar voor zo
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uhmmm hoelang duurt dit nog vh?
dit klinkt wel lekker.. dat van net vond ik niks.. sorryquote:
Kan gebeuren he. Ik heb willekeurig wat nummers geselecteerdquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit klinkt wel lekker.. dat van net vond ik niks.. sorry
altijd maar dezelfde smaak hebben is ook saai hequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kan gebeuren he. Ik heb willekeurig wat nummers geselecteerd
Nogal jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
altijd maar dezelfde smaak hebben is ook saai he
waarom blijf ik elke keer om zulke opmerkingen grinnikenquote:
nee man bazen jinglequote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
best een bagger jingle eigenlijk
We zitten niet voor niks in ONZquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom blijf ik elke keer om zulke opmerkingen grinniken
Zouten popcornquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nope, vieze te zoute popcorn van de bios (denk ik).
QFT!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:11 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Zouten popcornen dik word je er niet van.
Kan wel een keer een dagje toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:11 schreef mr-green het volgende:
Ik hoop dat het zo rustig hier is omdat iedereen IRL met iets bezig is
Slaap lekkert!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:13 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga maar eens lekke rpitten welterusten.
Jij bent hier toch altijd een man van weinig woorden?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:16 schreef Karzai het volgende:
ik luister, ben niet zo spraakzaam vandaag
Daar schrok ik idd ook van. Je bent ff 2 dagen weg en foetsie plek...quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:16 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet hier meer gaan posten, ik val bijna buiten de top 10
Wat zit er in de envelopjes?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Morgenavond is 1 van de envelopjes te winnen
Vergeet niet in te tunen om 21.30 en mee te doen met de spelletjes..
misschien win jij wel envelop 1, 2 of 3
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
Dat blijft geheim en wordt pas bekend gemaakt als het gewonnen isquote:
Ik wou dat ik het nual wist.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat blijft geheim en wordt pas bekend gemaakt als het gewonnen is
de show van gister was erg leukquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:23 schreef ValHallen het volgende:
De show van gister heeft me op leuke ideetjes gebracht. Ik denk dat ik 1x per week een top zoveel doe van iets. Lijstjes maken is leuk
Het zijn 3 verschillende envelopjes, met 2 echte prijzenquote:
Tenzij je hem erg plat slaat, en opvouwt..quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het zijn 3 verschillende envelopjes, met 2 echte prijzen
uit eigen zak betaald, dus verwacht geen tv ofzow... past trouwens ook niet in een envelop
Een cheque van 2000 eu past er wel in.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uit eigen zak betaald, dus verwacht geen tv ofzow... past trouwens ook niet in een envelop
Een flatscreenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Tenzij je hem erg plat slaat, en opvouwt..![]()
jawel 3 envelopjes, elk envelopje bevat 2 prijzen.. 1 prijs zit in elke envelopquote:
Ga je ze opsturen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
naar de winaar ja.. de winaar moet als tegenprestatie een pic posten van de prijzen als ze aangekomen zijnquote:
JA dag dan krijg je nooit een winnaar. Wie gaat hier nou met zn blote lul staan???quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
naar de winaar ja.. de winaar moet als tegenprestatie een pic posten van de prijzen als ze aangekomen zijn
We hadden het niet over jou "prijsje"quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
JA dag dan krijg je nooit een winnaar. Wie gaat hier nou met zn blote lul staan???
ik stuur geen piemol opquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
JA dag dan krijg je nooit een winnaar. Wie gaat hier nou met zn blote lul staan???
1 envelop is voor volwassen, 2 voor volwassen die zich nog kinds voelenquote:
Bij de Action geweest?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
1 envelop is voor volwassen, 2 voor volwassen die zich nog kinds voelen
Ik ook niet. Ik had t over de tegenprestatie!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Redskillz het volgende:
[..]
We hadden het niet over jou "prijsje"
ja een pic van de prijzen als ze aangekomen zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hehe maar je vraagt om een tegenprestatie.
Oh ja dat zei je er niet bij!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja een pic van de prijzen als ze aangekomen zijn
mag het ook een tekening zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja een pic van de prijzen als ze aangekomen zijn
Ik kan er helaas niet bijzijn, dus geen prijs in ontvangst nemen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hihi ik heb zin in morgenavond![]()
Als de reacties goed zijn dan herhaal ik het vakerquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik kan er helaas niet bijzijn, dus geen prijs in ontvangst nemen.
Oke, sir.. .quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heuy gaat niet knetters helpen als ik haar loop te plagen ja!
Eend is droog man, zelfde als kalkoenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
* Outpost76 loopt naar zn vriezer en haalt er een eendenborst uit om morgen lekker te braden.
Natuurlijk welquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heuy gaat niet knetters helpen als ik haar loop te plagen ja!
Eend is verboden te eten terwijl je in het x-raydio topic zitquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
* Outpost76 loopt naar zn vriezer en haalt er een eendenborst uit om morgen lekker te braden.
Niet als je t goed klaar maakt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:39 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Eend is droog man, zelfde als kalkoen
Hm, ik zou het niet doen, in Eend zit momentel EHEC....quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
Vandaar dat ik ook een droge humor heb...quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:39 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Eend is droog man, zelfde als kalkoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |