whehe t resultaat van zo;n dag is dat ik ook de hele tijd loop te bitchen.. beetje jammerquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heerlijk dagje jij.. hele dikke knuffel en
ach meid zo is het leven wel hehquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vanmorgen in de bus :
Zeg, kun jij niet ff staan, dan is er weer zitplek voor 3 anderen.
Op school een jongen die tegen mij aanliep: Hey kun je niet uitkijken met je lelijke kotskop!
net op internet... nja genoeg laten we het daar maar ophouden.
Whehehe mijn aanwezigheid is genoeg blijkbaar
Noticedquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe t resultaat van zo;n dag is dat ik ook de hele tijd loop te bitchen.. beetje jammer
tss mag ik niet ff een kwartier zeiken.. sjonge jongequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef mr-green het volgende:
[..]
ach meid zo is het leven wel heh
Zet je daar zo snel mogelijk overheenJij bent zoveel beter dan je daar druk over te maken
Mag wel hoor, spam m'n msn maar vol ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tss mag ik niet ff een kwartier zeiken.. sjonge jonge
Gebruik mij maar als punchbagquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu geen zin in.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag wel hoor, spam m'n msn maar vol ofzo
Ohh, die is nu best pissig..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu geen zin in.
ik ga weer ff wat anders doen.. doei
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag wel hoor, spam m'n msn maar vol ofzo
quote:
Zie ons eens Internet White Knights zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:58 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik nietDat mag je zeker. Ik geef je alleen maar een opkikker
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie ons eens Internet White Knights zijn
omdat gewoon bhaquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat gewoon bha
oke.. klets maar raak doe je ding toedels
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat gewoon bha
oke.. klets maar raak doe je ding toedels
Iedereen is foetsiequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:02 schreef mr-green het volgende:
Is er nog een DJ die nog niet heeft gedraaid vandaag die nu een uur wil draaien?
Ik moet zo eentje de trein op schoppen, dus sorry...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:02 schreef mr-green het volgende:
Is er nog een DJ die nog niet heeft gedraaid vandaag die nu een uur wil draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |