je mag wt niet schoppenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet zo eentje de trein op schoppen, dus sorry...
Ik kan wel, moet wel eerst VDJ opstarten en m'n laptop is traag..quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:02 schreef mr-green het volgende:
Is er nog een DJ die nog niet heeft gedraaid vandaag die nu een uur wil draaien?
je kan tot 23 als je wiltquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kan wel, moet wel eerst VDJ opstarten en m'n laptop is traag..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:05 schreef -Datdus- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.herkenbaar
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draai ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
Waarom ben ik in de veronderstelling dat ValHallen vanavond draait?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:14 schreef -Datdus- het volgende:
Samzz wat is je twitter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |