Ik zou graag ja zeggen, maar nee, ik weet 't nietquote:
HAllon 57 is het record.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:16 schreef Dhaha het volgende:
hoe gaat het met de radio?
meer luisteraars?
veranderingen?
tevens hallo gr gr
Geen idee, moet je even viro pm'enquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:17 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dat is wel lekker veel, wat is het gemiddelde?
Mijne gaat uit helaas, ik ga m'n bed opzoeken.. m'n wekker gaat weer op een ongristelijke tijd morgenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:18 schreef ValHallen het volgende:
Even de radio wat harder zetten mensen
Hoe denk je dat ik me voel dat ik nu al moet gaan slapen, dat suckt..quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:22 schreef -Datdus- het volgende:
Het is nog zo licht buiten. Mind = blown.
Beetje twilight zone achtigquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:22 schreef -Datdus- het volgende:
Het is nog zo licht buiten. Mind = blown.
Veel succes dan vanavondquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik me voel dat ik nu al moet gaan slapen, dat suckt..
Was leuk. En ik houd meestal niet eens van HHHWHEHEHHAWWHHAHAHA WHWHAHA WH AAAABBWWWAAAAA muziek.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, weltrusten mensjes, hoop dat m'n show een beetje leuk was![]()
Ook weltrusten aan Knetter enzo, blabla dromenland -> bankje etc..
EnVoor Samzz met d'r zere ogen
Je show was tof wat ik er van heb gehoordquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Afgelopen zaterdag hadden we 57 luisteraars.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:16 schreef Dhaha het volgende:
hoe gaat het met de radio?
meer luisteraars?
veranderingen?
tevens hallo gr gr
Slaap lekker man! Thx voor je show en inzet!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zal kijken of ik De Dijk - Mag het licht uit voor je hebquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe dat licht eens uit, zo ken ik niet slapen niet..
ga je ook pratenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef mr-green het volgende:
Ik heb al aardig wat muziek klaar voor zo
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uhmmm hoelang duurt dit nog vh?
dit klinkt wel lekker.. dat van net vond ik niks.. sorryquote:
Kan gebeuren he. Ik heb willekeurig wat nummers geselecteerdquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit klinkt wel lekker.. dat van net vond ik niks.. sorry
altijd maar dezelfde smaak hebben is ook saai hequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kan gebeuren he. Ik heb willekeurig wat nummers geselecteerd
Nogal jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
altijd maar dezelfde smaak hebben is ook saai he
waarom blijf ik elke keer om zulke opmerkingen grinnikenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |