Yo groentjequote:
is goed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yo groentje
Als Rockiejj weer niet opduikt, zijn uurtje delen?
hammertimequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog wel wat 80's wat ik kan draaien
Weer niet? Hij was er vanmiddag toch ook?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yo groentje
Als Rockiejj weer niet opduikt, zijn uurtje delen?
Eergisteren niet, en al vaker niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weer niet? Hij was er vanmiddag toch ook?
we zien het wel om 22.00quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eergisteren niet, en al vaker niet.
Jaah, al m'n trouwe luisteraars.. allemaal weg!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:42 schreef mr-green het volgende:
[..]
we zien het wel om 22.00
wat is het hier rustig trouwens...
Ik luister nog steeds mee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah, al m'n trouwe luisteraars.. allemaal weg!
heyquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stomme solomio, stomme kerels, stomme alles
* Knetterkrankjorum schopt
Hey hey.... gedraag je eens!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stomme solomio, stomme kerels, stomme alles
* Knetterkrankjorum schopt
ego naar de knoppenquote:
Meid stap in de bus met de rest van ons.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ego naar de knoppendat is er
waarom?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ego naar de knoppendat is er
Internet natuurlijkquote:
Hoe kan dat nou, je doet toch niemand kwaadquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Internet natuurlijk
al ben ik vanmorgen ook irl uitgescholdenkheb wel mijn dag vandaag
ow maar schelden via Internet moet je echt helemaal niks van aantrekken hehquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Internet natuurlijk
al ben ik vanmorgen ook irl uitgescholdenkheb wel mijn dag vandaag
Doet ze express niet geven, ze wil niet dat we in de gevangenis eindigen wegens doodslag enzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vroeg ook al om een linkje maar die had ze niet...
vanmorgen in de bus :quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, je doet toch niemand kwaad
Vanmorgen ff snel aangeschaft, had niet veel tijdquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:53 schreef mr-green het volgende:
Tofu HELD!!!!
Foo Fighters(alleen wel kut kwaliteit
)
Kweet t.. maar was net aan het winnen, toen ik gekickt werdquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:52 schreef mr-green het volgende:
[..]
ow maar schelden via Internet moet je echt helemaal niks van aantrekken heh
Dat is meer dan kinderachtig
Heerlijk dagje jij.. hele dikke knuffel enquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vanmorgen in de bus :
Zeg, kun jij niet ff staan, dan is er weer zitplek voor 3 anderen.
Op school een jongen die tegen mij aanliep: Hey kun je niet uitkijken met je lelijke kotskop!
net op internet... nja genoeg laten we het daar maar ophouden.
Whehehe mijn aanwezigheid is genoeg blijkbaar
Vaaaag....quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vanmorgen in de bus :
Zeg, kun jij niet ff staan, dan is er weer zitplek voor 3 anderen.
Op school een jongen die tegen mij aanliep: Hey kun je niet uitkijken met je lelijke kotskop!
net op internet... nja genoeg laten we het daar maar ophouden.
Whehehe mijn aanwezigheid is genoeg blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |