Homofilie? Ik denk niet dat dat verdwijntquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Pedofilie en homofilie verdwijnen vanzelf in een dergelijke samenleving dus.
Ik begrijp niet hoe jij pedofilie en homoseksualiteit op een lijn kunt zetten. Het een draait om ongelijke verhoudingen, het ander om gelijkwaardige.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:00 schreef Karammel het volgende:
En homo's kunnen geen mannelijke vrienden hebben. Die zullen namelijk áltijd seksueel in de weer zijn! Drogredenen genoeg hier gelukkig.
Dat komt omdat ze opgevoed zijn om bij het eerste woord dat aan sex doet denken tegen het plafond te springen. En als je naar het plafond springt kan je niet (verder) lezen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik stel dus juist dat pedofielen celibatair moeten leven. Desondanks krijg ik gebash over mij heen. Kunnen mensen niet lezen of zo?
Pedofilie is dan ook heel wat anders dan homoseksualiteit. Pedofilie betreft alleen de gevoelens, terwijl homoseksualiteit ook daadwerkelijk heeft te maken met seks. Zodra je het over pedoseksualiteit hebt, heb je wel een punt. Maar pedofilie en homofilie scheelt in die zin ook niet heel veel. Je wijkt af van de norm, door gevoelens te koesteren voor personen waar 'normale' mensen geen gevoelens voor koesteren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe jij pedofilie en homoseksualiteit op een lijn kunt zetten. Het een draait om ongelijke verhoudingen, het ander om gelijkwaardige.
The war is not meant to be won, the war is meant te be continued.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Is het geen goed idee dan als pedofielen af zien van seks? Ik snap het niet hoor.
Dat is dan ook de reden dat het één volledig legaal is terwijl het andere ten strengste verboden isquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe jij pedofilie en homoseksualiteit op een lijn kunt zetten. Het een draait om ongelijke verhoudingen, het ander om gelijkwaardige.
De oplossing is dus simpel: Nog eens 20 jaar wachten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil je er als eerste op wijzen dat pedofilie een psychische stoornis is en homofilie een geaardheid, dus dat je het met elkaar kunt vergelijken, is een vlieger die niet opgaat. En inderdaad, vroeger was homofilie ook een psychische stoornis,
Daar zullen ongetwijfeld voorstanders van zijn. Ik ben hier geen voorstander van, maar goed. (:quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De oplossing is dus simpel: Nog eens 20 jaar wachten.
Dat is alleen maar moralistisch gezever. Ik eet iets omdat ik honger heb, niet omdat het legaal en sociaal geaccepteerd is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit meen je niet serieus hoop ik?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Het Venusproject stelt:
http://thevenusproject.com/nl/the-venus-project-introduction/faq
[..]
Pedofilie en homofilie verdwijnen vanzelf in een dergelijke samenleving dus. Dat is ook een goede oplossing. Kinderen worden vrij en zonder schaamte opgevoed en niet meer hysterisch zoals nu en ze worden geen angst meer voor mannen ingepraat.
Het maakt niet uit wat je vind, je kan net zo goed tegen zwaartekracht zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar zullen ongetwijfeld voorstanders van zijn. Ik ben hier geen voorstander van, maar goed. (:
Beste opmerking tot nu toe.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
The war is not meant to be won, the war is meant te be continued.
Polynesiërs!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dit meen je niet serieus hoop ik?
Hiermee impliceer je dat homofilie en pedofilie ziektes zijn..
Daarbij, denk je echt dat opgroeiende kinderen zich anders zullen ontwikkelen als er geen taboe op naaktheid ligt?
Dat wil ik graag beargumenteerd zien!
Van mij hoeft het ook niet verdwijnen. Pedofilie hoeft wat mij betreft ook niet te verdwijnen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Homofilie? Ik denk niet dat dat verdwijnt
Ik kan me voorstellen dat verkrachting en gluren minder voor zou komen, maar homo/pedo-filie, gender-issues en fetisjes hebben meer met nature te maken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet verdwijnen. Pedofilie hoeft wat mij betreft ook niet te verdwijnen.
De meeste burgers zien het het liefst verdwijnen (in Uganda en oost-Europa ziet men homofilie graag verdwijnen en hier in Nederland ziet men graag pedofilie verdwijnen) en het Venusproject gaat uit van de nurture-kwestie, dat je door opvoeding iemands geaardheid beïnvloed, althans zo lees ik het op hun weblocatie onderaan bij FAQ.
Mwah, aannames. Zolang je zelf geen pedofiel bent kun je dat niet zeggen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef Disana het volgende:
Pedofielen hebben amoureuze en seksuele gevoelens voor kinderen. Hun omgang met kinderen zal dus nooit hetzelfde of beter zijn dan die van normaal geaarde volwassenen. Het is een fabeltje dat pedo's extra goed voor kinderen zorgen, want hun aandacht zal altijd erotisch getint zijn.
Niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Waarom zouden pedofielen altijd en voor alle kinderen erotische gevoelens moeten hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Papier kwam al met een goed voorbeeld, maar naturistische families zijn ook een goed voorbeeld. Daar komen zelden misstanden voor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dit meen je niet serieus hoop ik?
Hiermee impliceer je dat homofilie en pedofilie ziektes zijn..
Daarbij, denk je echt dat opgroeiende kinderen zich anders zullen ontwikkelen als er geen taboe op naaktheid ligt?
Dat wil ik graag beargumenteerd zien!
gelukkig schrijf je misschien . Anders zou ik bijna gaan denken dat je pedofiel moet zijn om een goede ouder te zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Pedofielen kunnen wel degelijk met kinderen omgaan en misschien zelfs beter dan hetero's, maar ze moeten zich wel onthouden van seks natuurlijk.
Le wut?quote:During sex they stroked the entire body. When you pet a dog you don’t stop at the balls--you stroke the entire dog. They were uninterested in photos of nudes, male or female.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |