Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Mic staat wel een beetje zachtquote:
Het liefst mijn naam!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:08 schreef Viro het volgende:
[..]
zachtjes, ik wil je horen schreeuwen, kreunen
DITquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:09 schreef _Fanta het volgende:
Opa heeft gewoon totaal geen geduld, als er binnen 20 2 seconde geen nieuw topic is opent ie zelf maar nieuwe
ik heb alles vol open.. maar iedereen slaapt hier dus kan niet schreeuwenquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:08 schreef Viro het volgende:
[..]
picsquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:09 schreef Karzai het volgende:
Er zitten hier 6 mannen die je willen horen
Laat iedereen maar praten, doe maar gewoon wat jíj wil..quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb alles vol open.. maar iedereen slaapt hier dus kan niet schreeuwen
kreunen? dat heb ik al gedaan schat... met carool
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Victorious![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is een statestiek geile bejaardequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:09 schreef _Fanta het volgende:
Opa heeft gewoon totaal geen geduld, als er binnen 20 seconde geen nieuw topic is opent ie zelf maar nieuwe
Een cadeau'tje die je aan hen kunt geven:quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Victorious![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Victorious![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee pics van die 6 mannen sjappiequote:
Mijn ex gilde altijd de hele buurt bij elkaar!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij is een statestiek geile bejaarde![]()
[ afbeelding ]
kreunende vrouwen tijdens seks![]()
![]()
![]()
quote:
Wedden dat ze allemaal meerderjarig zijn?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Een cadeau'tje die je aan hen kunt geven:
[ afbeelding ]
I swear I didn't know they were 12, officer!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wedden dat ze allemaal meerderjarig zijn?
ja ik heb geen pics van opa, viro, duckie, vanhallen en totquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee pics van die 6 mannen sjappie
Mijn vriendin kan ook behoorlijk schreeuwenquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn ex gilde altijd de hele buurt bij elkaar!
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:12 schreef ToT het volgende:
[..]
I swear I didn't know they were 12, officer!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:12 schreef ToT het volgende:
[..]
I swear I didn't know they were 12, officer!
Was alleen een beetje lullig toen de buurman een zooi vrienden en vriendinnen op bezoek had ie kwamen klussen!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Mijn vriendin kan ook behoorlijk schreeuwen
potver.. waar moet ik dan op geilen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik heb geen pics van opa, viro, duckie, vanhallen en tot
Cat en Jade zijn minderjarig(17). Tori is pas een tijd 18.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wedden dat ze allemaal meerderjarig zijn?
DiVinyls, 'I Touch Myself'quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
potver.. waar moet ik dan op geilen?geen gekreun dit uur dan
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Was alleen een beetje lullig toen de buurman een zooi vrienden en vriendinnen op bezoek had ie kwamen klussen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mm doet ze ook radio?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Mijn vriendin kan ook behoorlijk schreeuwen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:14 schreef ToT het volgende:
[..]Die heb ik laatst ook in een topic gepost!
En ik moest er ook net aan denken!
Maar het klopt niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink helemaal geen whiskey![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
ik heb echt een zwak voor Toriquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:14 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Cat en Jade zijn minderjarig(17). Tori is pas een tijd 18.
quote:
scheelt dat jullie het lekker vinden, duurt nl een dikke 5 minutenquote:
gebruik je fantasiequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
potver.. waar moet ik dan op geilen?geen gekreun dit uur dan
lukt het?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:15 schreef Redskillz het volgende:
* Redskillz zingt mee.
Lurken is een vak apart.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen een whiskyproeverij hier bij mij thuis met een Fok!ker!
Ze zijn alle drie lekker. Maar Tori is de enige die niet kan zingen. Avan Jogia (Beck) zit er goed uitquote:
ik heb beeldmateriaal nodig om te kreunenquote:
Check je DMquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb beeldmateriaal nodig om te kreunenof iig wat geile teksten
Zou je eigelijk ook een radio show moeten doen in beschonken toestandquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:17 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij brengt speciale biertjes mee, dus dat gaat gezellig worden!
ah mensen die voor mij gaan kreunen?quote:
Zat ik idd ook aan te denken!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zou je eigelijk ook een radio show moeten doen in beschonken toestand![]()
You sure?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:17 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ze zijn alle drie lekker. Maar Tori is de enige die niet kan zingen. Avan Jogia (Beck) zit er goed uit, no homo, lol.
Die kan je echt alles wijs maken, in de serie tenminstequote:
quote:
Eergister draaide er ook iemand, mijn vriendin zat naast me. En iemand speelde of een jingle of je deed het zelf.. maar ik kreeg in iedergeval klappen en moest wat anders opzetten toen je begon te kreunen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
De carool en knettershow zekerquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:18 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Eergister draaide er ook iemand, mijn vriendin zat naast me. En iemand speelde of een jingle of je deed het zelf.. maar ik kreeg in iedergeval klappen en moest wat anders opzetten toen je begon te kreunen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:18 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Eergister draaide er ook iemand, mijn vriendin zat naast me. En iemand speelde of een jingle of je deed het zelf.. maar ik kreeg in iedergeval klappen en moest wat anders opzetten toen je begon te kreunen.
Het is as we speak op Teen Nickquote:
Awesomeness!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
OMG! We hebben een tien voor onze thema avond gekregen!!!
kijk is uit het raamquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Slaap ze, en bedankt voor je showquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:18 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Zusjequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
TOPquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
I'll be there!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:21 schreef kdrietjeh het volgende:
Oh en voor de mensen die genoten hebben, ik sta er *kijkt naar de klok*, vandaag ook op van 18:00 tot 20:00. Primetime.
Niet bepaald prime time, als je naar het gemiddeld aantal luisteraars hier kijkt!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:21 schreef kdrietjeh het volgende:
Oh en voor de mensen die genoten hebben, ik sta er *kijkt naar de klok*, vandaag ook op van 18:00 tot 20:00. Primetime.
Ik gaat ook zorgen er weer bij te zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:21 schreef kdrietjeh het volgende:
Encoder toevoegen!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:21 schreef Redskillz het volgende:
Ik snap ook geen ruk van SAM. Waar stel ik in waar die naartoe moet streamen?
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:22 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik moest ff nadenken, maar nu klopt het inderdaad...
KOEKOEK
ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]Gefeliciteerd!
Je hebt wel mijn mokkelshow gemist
Oh en ik ben het 1e seizoen van Victorious aan het downloaden
Encoder toevoegen, anders kan ik via Teamviewer het snel voor je instellenquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:21 schreef Redskillz het volgende:
Ik snap ook geen ruk van SAM. Waar stel ik in waar die naartoe moet streamen?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:22 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik moest ff nadenken, maar nu klopt het inderdaad...
KOEKOEK
Je doos heet sam?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik krijg hem niet in sam nu opa
helaas geen gekreundas jammer
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
Je muziek staat nog te hard als je aan het praten bent, daarom horen we je bijna niet
aaah dan hebben jullie de hitsige kreuntjes dus niet gehoordquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
Je muziek staat nog te hard als je aan het praten bent, daarom horen we je bijna niet
No Excusesquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah dan hebben jullie de hitsige kreuntjes dus niet gehoord
Nee doe nog isquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Post dan eerst maar eens wat hete hunks voor mequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Familie van elkaar?
Nee, maar deze muziek maakt veel goed. God, wat heb ik hier goede herrinneringen aan zeg!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als ze beiden Brinkhuis van achternaam heten misschien wel jah...quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Familie van elkaar?
Zo waarquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:27 schreef ToT het volgende:
[..]
2 zwaar heerschende kale, lelijke negers!
Ik heb alleen een plaatje van Andre Hazes voor jequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Post dan eerst maar eens wat hete hunks voor me
word er niet echt warm vanquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:27 schreef ToT het volgende:
[..]
2 zwaar heerschende kale, lelijke negers!
En ook dat kloptquote:
effect- sahara droogte..quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb alleen een plaatje van Andre Hazes voor je
Fabio?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
word er niet echt warm van
ik stel me jou nou voor me met zo;n gezichtquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:29 schreef ToT het volgende:
[..]Kan die meneer misschien even wat meer kleren aandoen?
jah, en hij moet ook nodig naar de kappertquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:29 schreef ToT het volgende:
[..]Kan die meneer misschien even wat meer kleren aandoen?
jammer van dat onderlijf.. die witte plek.. ergo wat hij dus droeg.. verder erruggggquote:
Omg hoe raad je hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Your welcomequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:31 schreef Redskillz het volgende:
Ja dat had ik zelf niet gekunt Viro haha, Thanks.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jammer van dat onderlijf.. die witte plek.. ergo wat hij dus droeg.. verder errugggg
wie wil je dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jammer van dat onderlijf.. die witte plek.. ergo wat hij dus droeg.. verder errugggg
Connecties en zoquote:
Ik zal het jullie zeker ff makkelijk makenquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.
Ja ik scheer me niet zo vaak. So what?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Connecties en zo
Tevens recente foto:
[ afbeelding ]
stop buggin mequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zal het jullie zeker ff makkelijk maken
"Hallo, ik ben een 21-jarige jongeman, atletisch gebouwd, gebruind..."quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Connecties en zo
Tevens recente foto:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omg hoe raad je hetecht! sop sop sop
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat dingt maakt kilometers zeg. Wanneer is volgend APK keuring en onderhoudsbeurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
flauw van me![]()
Dit is jouw versie van een 3-dagen-baard ?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja ik scheer me niet zo vaak. So what?
ik ben 2 jaartjes ouderquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:33 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hallo, ik ben een 21-jarige jongeman, atletisch gebouwd, gebruind..."
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:33 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hallo, ik ben een 21-jarige jongeman, atletisch gebouwd, gebruind..."
1 x in de zoveel tijd een nieuwe hequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:33 schreef Viro het volgende:
[..]
dat dingt maakt kilometers zeg. Wanneer is volgend APK keuring en onderhoudsbeurt?
flauw van me
Chubbyyyyyyyyquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:34 schreef humorduck28 het volgende:
Ik heb niets tegen volslanken, maar 180 plus kilo is...... niet mijn ding
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, tuurlijk nietquote:
ik weeg 181,3quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:34 schreef humorduck28 het volgende:
Ik heb niets tegen volslanken, maar 180 plus kilo is...... niet mijn ding
* Opa_vertelt gaat in de buurt van ToT zitten om irritant met Henk mee te kunnen zingen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn maag keert zich om hierbij!Serieus!
en de oude stuur je naar afrika zodat ze waterputten kunnen graven?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
1 x in de zoveel tijd een nieuwe he
Je koopt ze toch wel bij mij he?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
1 x in de zoveel tijd een nieuwe he
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:35 schreef Viro het volgende:
[..]
en de oude stuur je naar afrika zodat ze waterputten kunnen graven?
Waarom geloof ik dat niet? En zo jawel, dan maak ik zeker een uitzondering...quote:
uh neequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je koopt ze toch wel bij mij he?
Slaap zequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:37 schreef ToT het volgende:
Maar ik ga weer een poging wagen, mensen!
Trusten he!
veel plezier in dromenlandquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:37 schreef ToT het volgende:
Trusten he!
Trusten kerelquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:37 schreef ToT het volgende:
Trusten he!
trustequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:37 schreef ToT het volgende:
Trusten he!
Truste ouwe pikquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:37 schreef ToT het volgende:
Trusten he!
ik praatte ook harderquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:37 schreef humorduck28 het volgende:
Jou stem is nu hoorbaarben ineens klaarwakker
![]()
![]()
quote:
Slaap ze, ToTquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:37 schreef ToT het volgende:
Trusten he!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
opa waar haal je al dingen vandaan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wel toepasselijk jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:40 schreef _Fanta het volgende:
ik heb ineens zin in een suikerspin, kweet ook nie waarom
Hoor je het ook is van een anderquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:40 schreef humorduck28 het volgende:
Je hebt een echte radiostem, Knetter... Ik hoor je zo al 's nacht op radio 1....![]()
![]()
Ik eerder in een oude film.. .quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:40 schreef _Fanta het volgende:
true truequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:40 schreef humorduck28 het volgende:
Je hebt een echte radiostem, Knetter... Ik hoor je zo al 's nacht op radio 1....![]()
![]()
hij was eigenlijk voor jullie allemaalquote:
Suikerspinquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:40 schreef _Fanta het volgende:
ik geloofde karzai nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:40 schreef humorduck28 het volgende:
![]()
en nog geloof ik het niet echt hoorquote:
Ik vind dr niks anquote:
Lekker, plakkende lippen, en dan smeren,, dan plak je.. iemand anders schoon laten likken enzo hmmm suikerspinnenquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik vind dr niks an
1 grote plakbende
Nee echt, van zaterdag op zondagmorgen hoorde ik eerder wel eens een presentatrice van de Nachtdienst op Radio 1 (bestaat helaas niet meer), jou stem lijkt er echt op...quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik geloofde karzai niet
[..]
en nog geloof ik het niet echt hoor![]()
You know the gamequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lekker, plakkende lippen, en dan smeren,, dan plak je.. iemand anders schoon laten likken enzo hmmm suikerspinnen
haha ik ben er ook nogsteeds nie achter hoe ik die dingen naar binnen kan werken zodat mn vingers naderand niet van ellende aan elkaar klevenquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik vind dr niks an
1 grote plakbende
?quote:
je vingers schoonlikken na die tijdquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haha ik ben er ook nogsteeds nie achter hoe ik die dingen naar binnen kan werken zodat mn vingers naderand niet uit ellende aan elkaar kleven
Dat is dan wel weer leuk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lekker, plakkende lippen, en dan smeren,, dan plak je.. iemand anders schoon laten likken enzo hmmm suikerspinnen
hmm goed idee, zulle we binnekort samen een suikerspin gaan eten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
In een hap had ik hem op...quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
da's een flinke knoepert van een suikerspin jong!
Netjesquote:
quote:
Slaap zequote:
Fijne muziek indeedquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Deze muziek
pick up the pieces
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |