quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen een whiskyproeverij hier bij mij thuis met een Fok!ker!
Ze zijn alle drie lekker. Maar Tori is de enige die niet kan zingen. Avan Jogia (Beck) zit er goed uitquote:
ik heb beeldmateriaal nodig om te kreunenquote:
Check je DMquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb beeldmateriaal nodig om te kreunenof iig wat geile teksten
Zou je eigelijk ook een radio show moeten doen in beschonken toestandquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:17 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij brengt speciale biertjes mee, dus dat gaat gezellig worden!
ah mensen die voor mij gaan kreunen?quote:
Zat ik idd ook aan te denken!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zou je eigelijk ook een radio show moeten doen in beschonken toestand![]()
You sure?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:17 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ze zijn alle drie lekker. Maar Tori is de enige die niet kan zingen. Avan Jogia (Beck) zit er goed uit, no homo, lol.
Die kan je echt alles wijs maken, in de serie tenminstequote:
quote:
Eergister draaide er ook iemand, mijn vriendin zat naast me. En iemand speelde of een jingle of je deed het zelf.. maar ik kreeg in iedergeval klappen en moest wat anders opzetten toen je begon te kreunen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb beeldmateriaal nodig om te kreunenof iig wat geile teksten
De carool en knettershow zekerquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:18 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Eergister draaide er ook iemand, mijn vriendin zat naast me. En iemand speelde of een jingle of je deed het zelf.. maar ik kreeg in iedergeval klappen en moest wat anders opzetten toen je begon te kreunen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:18 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Eergister draaide er ook iemand, mijn vriendin zat naast me. En iemand speelde of een jingle of je deed het zelf.. maar ik kreeg in iedergeval klappen en moest wat anders opzetten toen je begon te kreunen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |