Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Mic staat wel een beetje zachtquote:
Het liefst mijn naam!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:08 schreef Viro het volgende:
[..]
zachtjes, ik wil je horen schreeuwen, kreunen
DITquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:09 schreef _Fanta het volgende:
Opa heeft gewoon totaal geen geduld, als er binnen 20 2 seconde geen nieuw topic is opent ie zelf maar nieuwe
ik heb alles vol open.. maar iedereen slaapt hier dus kan niet schreeuwenquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:08 schreef Viro het volgende:
[..]
picsquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:09 schreef Karzai het volgende:
Er zitten hier 6 mannen die je willen horen
Laat iedereen maar praten, doe maar gewoon wat jíj wil..quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb alles vol open.. maar iedereen slaapt hier dus kan niet schreeuwen
kreunen? dat heb ik al gedaan schat... met carool
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Victorious![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is een statestiek geile bejaardequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:09 schreef _Fanta het volgende:
Opa heeft gewoon totaal geen geduld, als er binnen 20 seconde geen nieuw topic is opent ie zelf maar nieuwe
Een cadeau'tje die je aan hen kunt geven:quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Victorious![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Victorious![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee pics van die 6 mannen sjappiequote:
Mijn ex gilde altijd de hele buurt bij elkaar!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij is een statestiek geile bejaarde![]()
[ afbeelding ]
kreunende vrouwen tijdens seks![]()
![]()
![]()
quote:
Wedden dat ze allemaal meerderjarig zijn?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Een cadeau'tje die je aan hen kunt geven:
[ afbeelding ]
I swear I didn't know they were 12, officer!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wedden dat ze allemaal meerderjarig zijn?
ja ik heb geen pics van opa, viro, duckie, vanhallen en totquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee pics van die 6 mannen sjappie
Mijn vriendin kan ook behoorlijk schreeuwenquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn ex gilde altijd de hele buurt bij elkaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |