Kaas op een hippiebankquote:
Nou en?quote:
Broodje Bratwurst eten.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik las iets over brandstichting dit weekend daar en ik moest meteen aan jou denken.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik las iets over brandstichting dit weekend daar en ik moest meteen aan jou denken.
Ja ik dacht, ik meld het even.quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeker iets met dat ik zo hot ben dat dingen spontaan in brand vliegen als ik langs loop
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeker iets met dat ik zo hot ben dat dingen spontaan in brand vliegen als ik langs loop
quote:
Lekker suikerspin eten met peuter en dan samen met een sugar-rush in de draaimolenquote:
Doe je ze daar dan wel de groeten van mijquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]Ik moet echt een keer binnenkort in dat café van je komen hangen!
Heb je zo'n verpletterende indruk achtergelaten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je ze daar dan wel de groeten van mij
Heb je trouwens al een tekening voor Royco1 gemaakt met hartjes, bloemetjes en vlindertjes en die daar opgehangen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je ze daar dan wel de groeten van mij
Heftige seks ook, maar ook dat heeft niet iedereenquote:
Uhuhquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je zo'n verpletterende indruk achtergelaten?
Moest dat dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je trouwens al een tekening voor Royco1 gemaakt met hartjes, bloemetjes en vlindertjes en die daar opgehangen?
Ze heeft wel een geshopte foto gestuurd, maar die ga ik nergens ophangen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je trouwens al een tekening voor Royco1 gemaakt met hartjes, bloemetjes en vlindertjes en die daar opgehangen?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heftige seks ook, maar ook dat heeft niet iedereen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een geshopte foto gestuurd, maar die ga ik nergens ophangen.
Het is dan ook de bedoeling dat ze die stiekem ophangt als jij even niet oplet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een geshopte foto gestuurd, maar die ga ik nergens ophangen.
Jij.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestquote:
Ik zou een sticker op mijn reet moeten hebben "Caution! Hot!"quote:
Hoe kan ik het goedmaken?quote:
Mwa. Heb ook dagen dat ik ze niet indoe. Op werk meestal m'n bril op.quote:
quote:
Too hot to handle.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou een sticker op mijn reet moeten hebben "Caution! Hot!"
En vergeet de cadeautjes niet!quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, lekker 2 dagen flink vreten en zuipen.
Ja, niet natuurlijkquote:
Ik heb er eentje met "Exit only"quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou een sticker op mijn reet moeten hebben "Caution! Hot!"
Zou dat het probleem zijn?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gister m'n reis geboekthoi hoi hoipiepeloi!
I'm going down underrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Natuurlijk niet, maar dat is bijzaak.quote:
Jawel!quote:
Jahquote:
Oh dat is wel tof iddquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JahEn qua overstap zit er een dagje Hong Kong in (7:00 aankomen en pas 21:30 daar weer weg) dus dat vind ik wel leuk
Oke... zal vast kapot zijn en het dan iets MINDER leuk vinden, maar goed.... zo zie ik nog wel iets van die stad
Toe dan, toe danquote:
Mieters! Staat ook nog op mijn verlanglijstje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gister m'n reis geboekthoi hoi hoipiepeloi!
I'm going down underrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Lekker noedels etenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JahEn qua overstap zit er een dagje Hong Kong in (7:00 aankomen en pas 21:30 daar weer weg) dus dat vind ik wel leuk
Oke... zal vast kapot zijn en het dan iets MINDER leuk vinden, maar goed.... zo zie ik nog wel iets van die stad
Zie je, heb je het weer over eten. I wasn't to blame yesterday!quote:
Ja, verzin eens wat dan? Ik wil het ook wel doen, maar dan krijg ik weer een -1 voor voorspelbaarheid.quote:
Aardbeitjes met slagroom en champagne in bed dan maar?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, heb je het weer over eten. I wasn't to blame yesterday!
Ben niet zo dol op champagnequote:Op donderdag 9 juni 2011 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aardbeitjes met slagroom en champagne in bed dan maar?
Hong Kong lijkt me geweldig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aardbeitjes met slagroom en champagne vodka in bed dan maar?
En vergeet dequote:
Dat moeten we eerst nog maar zien hequote:
Ik weet het, successen behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Maar tochquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat moeten we eerst nog maar zien he
We hebben een vestiging in Hong Kong en die mensen zijn wel eens vaker hier geweest (want hoofdkantoor hier), dus ik denk dat ik die eens ga mailen of ze ons niet ff mee kunnen nemen naar iets waar we leuk kunnen lunchenquote:
God laten we hopen van niet neequote:Op donderdag 9 juni 2011 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet het, successen behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Maar toch
Goed plan, een gids die je linea recta naar een toprestaurant brengt!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben een vestiging in Hong Kong en die mensen zijn wel eens vaker hier geweest (want hoofdkantoor hier), dus ik denk dat ik die eens ga mailen of ze ons niet ff mee kunnen nemen naar iets waar we leuk kunnen lunchen
Wat nu weer?quote:
Ik had het over mijn eigen behaalde 'successen'quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aardbeitjes met slagroom en champagne in bed dan maar?
Ja precies! We zitten er van 7 tot 21 ongeveer, dus dan kunnen we best wel ff lekker lunchen ergensquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed plan, een gids die je linea recta naar een toprestaurant brengt!![]()
Daar moet je dan maar even niet aan denken danquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had het over mijn eigen behaalde 'successen'
quote:
Mag je niet weg dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:42 schreef JoeBravo het volgende:
Half 12 en m'n werk voor deze week af5 uur neuspeuteren
mag wel, maar kan ik me niet veroorlovenquote:
Wat een kwaliteitslunchquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:42 schreef JoeBravo het volgende:
Half 12 en m'n werk voor deze week af5 uur neuspeuteren
Ga jij nou maar gezellig met peuter suikerspin etenquote:
Jan 2012. En waar.... iig Sydney, Melbourne en Grafton, maar verder weet ik nog niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:42 schreef L-E het volgende:
Leuk Ang3l! Ik wil met Peuter dit najaar een maand die kant op.
Waar ga je precies heen, en wanneer?
Ik wil ook....quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jan 2012. En waar.... iig Sydney, Melbourne en Grafton, maar verder weet ik nog niet.
Ik wil Tango dansen in Buenos Aires....En een rondreis door Afrika maken....quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil ook.
En wil een rondreis door Amerika maken.
Wil ook best naar Buenos Aires, maar niet om de tango te dansen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil Tango dansen in Buenos Aires....En een rondreis door Afrika maken....
Hallo, jij reist zat rondquote:
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, jij reist zat rond
Mijn laatste echt grote vakantie was in 2005!
New York - New Orleans - Orlando - Naples - Miami - Key West
Niet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil ook best naar Buenos Aires, maar niet om de tango te dansen.
quote:
Van wie mag het niet over seks gaan dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het mag ook nergens over gaan hier zeg. Heftige seks: taboe. Reizen: taboe. Neuspulken: taboe.
Kledders, daar scoor je hier punten mee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:02 schreef Barbusse het volgende:
Het mag ook nergens over gaan hier zeg. Heftige seks: taboe. Reizen: taboe. Neuspulken: taboe.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aanbod voor een werkvakantie staat nog steeds he
Van jou, miss Korsakoffquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Van wie mag het niet over seks gaan dan?
Nee. Taboequote:Op donderdag 9 juni 2011 12:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Kledders, daar scoor je hier punten mee.
Zo groot is de tuin niet, beetje doorwerken en je houdt nog wel een paar dagen over dat je niks hoeft te doen.quote:
Jahaa, zie mijn post eronderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |