Ga dan ook niet krassen als je de kansen nihil inschat. Zonde van je zoetverdiende geld.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met mijn geluk waarschijnlijk weer niks
Positiviteit FTW!quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huilie2quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De wereld wordt inderdaad een stuk leuker als we gezamenlijk heel de dag gaan janken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Positiviteit is voor instabiele optimisten.
Hoe komt het?quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag ik ook ff, heb een baaldag vandaag
Baaldag betekent dat je vrij hebt genomen op het laatste moment omdat je schijt hebt aan de verplichtingen die je hebt. Genieten op het terras dusquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag ik ook ff, heb een baaldag vandaag
had een collega van m'n zus gemaaktquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat de neuk doet dat in jouw koelkast?
Tears of joy, baby. Tears of joyquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
De wereld wordt inderdaad een stuk leuker als we gezamenlijk heel de dag gaan janken.
Janken is nergens voor nodig. Maar positiviteit zorgt altijd voor instabiel gedrag.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
De wereld wordt inderdaad een stuk leuker als we gezamenlijk heel de dag gaan janken.
Slecht geslapen, net te horen gekregen dat een oud collega is overleden.quote:
Oh.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Janken is nergens voor nodig. Maar positiviteit zorgt altijd voor instabiel gedrag.
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Janken is nergens voor nodig. Maar positiviteit zorgt altijd voor instabiel gedrag.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slecht geslapen, net te horen gekregen dat een oud collega is overleden.
Veel dingen aan mijn hoofd.
[..]
[..]
[..]
Wel een beetje aan jezelf denken he, werkpaardje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat maakt me niet zoveel uit.
Ook veel dingen te regelen op het werk.
Werk kan een prettige afleiding zijn. Sterkte.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat maakt me niet zoveel uit.
Ook veel dingen te regelen op het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |