Het is altijd biertijd!quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
is het al biertijd? zit verdrie in Oostende
Zolang je dat maar buiten het zicht van die vrouw doetquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:33 schreef JoeyT het volgende:
Wat kunnen vrouwen toch mooi zijn... Blond, slank, mooi gezichtje en grote borsten... Ik zou een traantje van geluk wegpinken als ik haar mocht neuken...
Zou je niet al een traantje van geluk wegpinken als je überhaupt mag neuken?quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:33 schreef JoeyT het volgende:
Wat kunnen vrouwen toch mooi zijn... Blond, slank, mooi gezichtje en grote borsten... Ik zou een traantje van geluk wegpinken als ik haar mocht neuken...
Naja als ik toch al bezig ben maakt dat ook niet meer uit.... Wat lekker zeg... Nu ik er toch aan denk, wat zijn kutjes toch mooi...quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je dat maar buiten het zicht van die vrouw doet
We hebben weer een grappige nieuwe...?quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:35 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zou je niet al een traantje van geluk wegpinken als je überhaupt mag neuken?
Help deze dan ffquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja als ik toch al bezig ben maakt dat ook niet meer uit.... Wat lekker zeg... Nu ik er toch aan denk, wat zijn kutjes toch mooi...
Ben er al een tijdje hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We hebben weer een grappige nieuwe...?
http://www.ishetalbiertijd.nl/quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
is het al biertijd? zit verdrie in Oostende
Whisky drinken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:41 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Damn daar staat "Nee", what to do?!?!?
Gewoon bier drinken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:41 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Geen bier drinken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:41 schreef Spijker83 het volgende:
Das ook wel lekker, ben alleen bang dat als ik dat opdrink als bier het niet helemaal goed gaat..quote:
Oh dus je hoeft je er niet aan te houden.. Gelukkig..quote:
Ban dus!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |