dat!quote:
Je hebt morgen vrij, maar in ruil daarvoor moet je die werkdag vandaag inhalen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:23 schreef Mystikvm het volgende:
Blegh, nog steeds keelpijn en een lamlendig gevoel. Vandaag ben ik ook nog eens aan het werk van 08:00 tot een uurtje of 02:00 vannacht
Nee, eerst mijn 'echte' werk, tot 15:30, daarna een concertproductie draaien tot 02:00 (maar zal wel weer later worden).quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt morgen vrij, maar in ruil daarvoor moet je die werkdag vandaag inhalen?
Bijna weekendquote:Op donderdag 9 juni 2011 07:54 schreef Nouk84 het volgende:
MAAAR, ondanks dat is het wel gewoon donderdag en heb ik vandaag dus wel een BIJNA weekend gevoel
Leuk, waarom?quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
is het al biertijd? zit verdrie in Oostende
ook al is het niet in het oosten, het draagt wel de naamquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Geen vrij gevraagd. Is al een lang weekendquote:Op donderdag 9 juni 2011 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Toch maar geen vrij gevraagd of wel gevraagd maar kreeg je niet?
Ooh, maar dat is wat je leuk vindt! Niet zeuren dusquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:03 schreef Mystikvm het volgende:
Nee, eerst mijn 'echte' werk, tot 15:30, daarna een concertproductie draaien tot 02:00 (maar zal wel weer later worden).
Vanavond old-skool hiphop
Nieuwe lenzen? Ik had daar met daglenzen ook altijd vreselijk veel last van als ik in slaap viel. Dichtgeplakte ogen etc. Maar met mn nieuwe maandlenzen kan ik gewoon veilig tukkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik stond vanochtend op en kon weer zien! Ik dacht "Whuuuuut?!"
Was ik gewoon voor het eerst in 15jr vergeten m'n lenzen uit te doen 's avonds
Had wel ff een WTF momentje, want als je normaal ff dut met lenzen in dan merk je dat wel aan je ogen als je ze weer open doet... en nu helemaal niet.
Dus keek op de wekker en kon hem zien, wilde mijn bril pakken .... en kon hem zien. "WTF!!???... O... wacht eens even...."
Ik heb daglenzen, al jarenquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nieuwe lenzen? Ik had daar met daglenzen ook altijd vreselijk veel last van als ik in slaap viel. Dichtgeplakte ogen etc. Maar met mn nieuwe maandlenzen kan ik gewoon veilig tukken
Het is altijd biertijd!quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zolang je dat maar buiten het zicht van die vrouw doetquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:33 schreef JoeyT het volgende:
Wat kunnen vrouwen toch mooi zijn... Blond, slank, mooi gezichtje en grote borsten... Ik zou een traantje van geluk wegpinken als ik haar mocht neuken...
Zou je niet al een traantje van geluk wegpinken als je überhaupt mag neuken?quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:33 schreef JoeyT het volgende:
Wat kunnen vrouwen toch mooi zijn... Blond, slank, mooi gezichtje en grote borsten... Ik zou een traantje van geluk wegpinken als ik haar mocht neuken...
Naja als ik toch al bezig ben maakt dat ook niet meer uit.... Wat lekker zeg... Nu ik er toch aan denk, wat zijn kutjes toch mooi...quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je dat maar buiten het zicht van die vrouw doet
We hebben weer een grappige nieuwe...?quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:35 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zou je niet al een traantje van geluk wegpinken als je überhaupt mag neuken?
Help deze dan ffquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja als ik toch al bezig ben maakt dat ook niet meer uit.... Wat lekker zeg... Nu ik er toch aan denk, wat zijn kutjes toch mooi...
Ben er al een tijdje hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We hebben weer een grappige nieuwe...?
http://www.ishetalbiertijd.nl/quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whisky drinken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:41 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Damn daar staat "Nee", what to do?!?!?
Gewoon bier drinken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:41 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Geen bier drinken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:41 schreef Spijker83 het volgende:
Das ook wel lekker, ben alleen bang dat als ik dat opdrink als bier het niet helemaal goed gaat..quote:
Oh dus je hoeft je er niet aan te houden.. Gelukkig..quote:
Ban dus!quote:
quote:Verder opmerkelijke cijfers uit het onderzoek:
• 75 procent kwalificeert haar liefdesleven als huis-tuin-en-keukenseks
• 70 procent van de moeders houdt de seks stil, om te kunnen horen of de kinderen binnen komen
• 35 procent heeft twee keer per week seks
• 10 procent van de vrouwen zegt tijdens de seks aan iemand anders te denken
• 8 procent heeft zelden seks
• 9 procent vindt seks leuk voor als het regent
• 7 procent denkt tijdens de seks aan de was die opgehangen moet worden
Jij hoort bij die 7% die aan de was denkt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)akt__.html?cid=short
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |