quote:Verder opmerkelijke cijfers uit het onderzoek:
• 75 procent kwalificeert haar liefdesleven als huis-tuin-en-keukenseks
• 70 procent van de moeders houdt de seks stil, om te kunnen horen of de kinderen binnen komen
• 35 procent heeft twee keer per week seks
• 10 procent van de vrouwen zegt tijdens de seks aan iemand anders te denken
• 8 procent heeft zelden seks
• 9 procent vindt seks leuk voor als het regent
• 7 procent denkt tijdens de seks aan de was die opgehangen moet worden
Jij hoort bij die 7% die aan de was denkt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)akt__.html?cid=short
[..]
quote:18 procent van de vrouwen geeft toe weleens een slippertje te hebben gemaakt. Bij 40 procent ging het om een eenmalig iets, 30 procent deed het twee keer en bij de overige 30 procent gebeurde het zelfs meer dan vier keer.
Nee bij die 10 procentquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hoort bij die 7% die aan de was denkt?
Ik heb wel eens de verkeerde naam gekreund jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar zeg je het ook tijdens de seks.
Eh... neequote:Op donderdag 9 juni 2011 09:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je denkt altijd aan mij?
Ah, dat is lief.
Ohquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de verkeerde naam gekreund ja
[..]
Eh... nee
Rip aan de nabestaandenquote:
Minstens 10x per dag!quote:
Stiekem ligt ie 's nachts in z'n dekentje te snotterenquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minstens 10x per dag!
En als ik het niet doe gaat ie vragen of ik ziek ben.
quote:Ag zolang er mannen zijn die tepels omdraaien alsof ze een radio zender zoeken en gelijk naar de clitoris graaien en daar bijna brandwonden veroorzaken omdat ze denken dat daar vooral hard en snel gewreven moet worden. [...]
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stiekem ligt ie 's nachts in z'n dekentje te snotteren
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:31 schreef Watertornado het volgende:
Op diezelfde Telegraafsite, een reactie:
[..]
We noemen je voortaan Linus.quote:
Cunni Lingus?quote:
Ik luister nooit radio.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral dat "radio zender zoeken" vond ik sterk!
En tegenwoordig gaat dat zoeken met knopjes en "plakt" hij automatisch eraan vast als de signaalsterkte optimaal is.quote:
Vroeger moest je gewoon echt aan tepels draaien om een vrouw nat te krijgen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En tegenwoordig gaat dat zoeken met knopjes en "plakt" hij automatisch eraan vast als de signaalsterkte optimaal is.
Maar vroeger jongen!
Welk vocht doel je nu precies op eigenlijk?quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vroeger moest je gewoon echt aan tepels draaien om een vrouw nat te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |