Jij.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeker iets met dat ik zo hot ben dat dingen spontaan in brand vliegen als ik langs loop
Was het maar zo'n feestquote:
Ik zou een sticker op mijn reet moeten hebben "Caution! Hot!"quote:
Hoe kan ik het goedmaken?quote:
Mwa. Heb ook dagen dat ik ze niet indoe. Op werk meestal m'n bril op.quote:
quote:
Too hot to handle.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou een sticker op mijn reet moeten hebben "Caution! Hot!"
En vergeet de cadeautjes niet!quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, lekker 2 dagen flink vreten en zuipen.
Ja, niet natuurlijkquote:
Ik heb er eentje met "Exit only"quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou een sticker op mijn reet moeten hebben "Caution! Hot!"
Zou dat het probleem zijn?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gister m'n reis geboekthoi hoi hoipiepeloi!
I'm going down underrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Natuurlijk niet, maar dat is bijzaak.quote:
Jawel!quote:
Jahquote:
Oh dat is wel tof iddquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JahEn qua overstap zit er een dagje Hong Kong in (7:00 aankomen en pas 21:30 daar weer weg) dus dat vind ik wel leuk
Oke... zal vast kapot zijn en het dan iets MINDER leuk vinden, maar goed.... zo zie ik nog wel iets van die stad
Toe dan, toe danquote:
Mieters! Staat ook nog op mijn verlanglijstje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gister m'n reis geboekthoi hoi hoipiepeloi!
I'm going down underrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Lekker noedels etenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JahEn qua overstap zit er een dagje Hong Kong in (7:00 aankomen en pas 21:30 daar weer weg) dus dat vind ik wel leuk
Oke... zal vast kapot zijn en het dan iets MINDER leuk vinden, maar goed.... zo zie ik nog wel iets van die stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |