Ga jij nou maar gezellig met peuter suikerspin etenquote:
Jan 2012. En waar.... iig Sydney, Melbourne en Grafton, maar verder weet ik nog niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:42 schreef L-E het volgende:
Leuk Ang3l! Ik wil met Peuter dit najaar een maand die kant op.
Waar ga je precies heen, en wanneer?
Ik wil ook....quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jan 2012. En waar.... iig Sydney, Melbourne en Grafton, maar verder weet ik nog niet.
Ik wil Tango dansen in Buenos Aires....En een rondreis door Afrika maken....quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil ook.
En wil een rondreis door Amerika maken.
Wil ook best naar Buenos Aires, maar niet om de tango te dansen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil Tango dansen in Buenos Aires....En een rondreis door Afrika maken....
Hallo, jij reist zat rondquote:
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, jij reist zat rond
Mijn laatste echt grote vakantie was in 2005!
New York - New Orleans - Orlando - Naples - Miami - Key West
Niet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil ook best naar Buenos Aires, maar niet om de tango te dansen.
quote:
Van wie mag het niet over seks gaan dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het mag ook nergens over gaan hier zeg. Heftige seks: taboe. Reizen: taboe. Neuspulken: taboe.
Kledders, daar scoor je hier punten mee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:02 schreef Barbusse het volgende:
Het mag ook nergens over gaan hier zeg. Heftige seks: taboe. Reizen: taboe. Neuspulken: taboe.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aanbod voor een werkvakantie staat nog steeds he
Van jou, miss Korsakoffquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Van wie mag het niet over seks gaan dan?
Nee. Taboequote:Op donderdag 9 juni 2011 12:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Kledders, daar scoor je hier punten mee.
Zo groot is de tuin niet, beetje doorwerken en je houdt nog wel een paar dagen over dat je niks hoeft te doen.quote:
Jahaa, zie mijn post eronderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |