Ja komt goed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel een beetje aan jezelf denken he, werkpaardje.
't Zal misschien voor iedereen direct even duidelijk zijn maar dit is hoe de wereld werkt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ooohhhh, jaaaa, nu is het meteen com-pleet duidelijk hoor. Niets tegenin te brengen!
Gij Alleswetende.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Zal misschien voor iedereen direct even duidelijk zijn maar dit is hoe de wereld werkt.
Weet ik, maar misschien ga je ooit nog eens een keer het licht zien.quote:
Jouw idee over 'hoe het leven werkt' is niet perse beter dan het mijne. En andersom.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet ik, maar misschien ga je ooit nog eens een keer het licht zien.
Ik had het niet over hoe het leven werkt hoor. Daar zul jij ongetwijfeld een betere kijk op hebben dan ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Jouw idee over 'hoe het leven werkt' is niet perse beter dan het mijne. En andersom.
Johquote:
quote:
Vind Gwen zelf ook wel wat hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:15 schreef missbehavin het volgende:
Waarom is Gwen Stefani crazy dan? Die heeft een vet lekkere vent trouwens
Wat moet je daar doen dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:15 schreef missbehavin het volgende:
Vanmiddag moet ik naar het immer bruisende Hattem
http://img186.imageshack.us/img186/8081/physicalmentalattractivht2.gif (copy/paste deze link)quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Zal misschien voor iedereen direct even duidelijk zijn maar dit is hoe de wereld werkt.
Dan toch liever Gavinquote:
Iets voor mijn werkquote:
Naar Duitsland gaan (dicht over de grens, dus weinig extra kosten) Aken ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:17 schreef L-E het volgende:
Ik heb twee treinkaartjes liggen voor dit weekend. Ze waren 12,50 en ik kan er onbeperkt mee reizen dus ik wil ze niet gebruiken voor een reisje dichtbij. Jullie leuke tips? (Ook voor Peuter dus)
quote:
Wat is daar te doen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Naar Duitsland gaan (dicht over de grens, dus weinig extra kosten) Aken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |