hahaha episch, maar geld geven aan het CDA gaat tegen mijn principes in.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
http://www.cda.nl/Organisatie/CDA_Steunen/Doneren.aspx
5 euro maar
De tweede golfoorlog, golfer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke oorlog hebben we na WO2 gevoerd?
http://www.nu.nl/politiek(...)t-wil-meer-geld.htmlquote:
Kan mij niet herinneren dat we daarin hebben meegevochten.quote:
lapo mensen hoeven geen nieuw topic meer te maken, die regels zijn veranderdquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:27 schreef golfer het volgende:
Als je dan mij voor bent (terwijl ik laatste poster ben) schrijf dan op z'n minst die naam goed.
Het is Van Rossem.
Ze is zo gruwelijk oud dat ze golfers moeder had kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Hannie is voor haar leeftijd nog aardig fris tussen de oren
85 jaar
Iemand die wel wat in haar leven bereikt heeft.quote:
BAM.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Iemand die wel wat in haar leven bereikt heeft.
Coalition of the Willing zegt je niets?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan mij niet herinneren dat we daarin hebben meegevochten.
boohooquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Pleij is een schoenmaker die iets te ver van z'n leest is gelopen. Waardeloze wetenschapper.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:31 schreef Klopkoek het volgende:
Pleij denkt dat hij de Nederlandse volksaard kan duiden en vereeuwigen in een museum.
understatementquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Hannie is voor haar leeftijd nog aardig fris tussen de oren
85 jaar
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeroen houdt zich voorlopig nog stil.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:31 schreef Klopkoek het volgende:
Beetje voorspelbaar wat iedereen gaat zeggen. Van Leeuwen is al zo'n 20 jaar ontevreden met het CDA. Bleker verdedigd het kabinet, de boeren en de volksgezondheid. Van Rossem bagatelliseert alles en Pleij denkt dat hij de Nederlandse volksaard kan duiden en vereeuwigen in een museum. Jeroen Pauw gaat zeggen dat ontwikkelingshulp weggegooid geld is (komt het op neer).
Jazker. Maar die hebben die invasie en die oorlog niet gevoerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:32 schreef UncleDolan het volgende:
Coalition of the Willing zegt je niets?
Maar in een andere tijd leeft...Verder wel een goed mens hoor..quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja en de Politionele akties. Allemaal ook de schuld van het CDA.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:34 schreef Sloggi het volgende:
Golfer: Korea. Zou jij moeten weten, dat was toch niet voor jouw tijd?
Over het CDA heb ik het niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja en de Politionele akties. Allemaal ook de schuld van het CDA.
Bestond het CDA toen al?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja en de Politionele akties. Allemaal ook de schuld van het CDA.
Maar ons wel de oorlog in gelogen. Het CDA is daar mede verantwoordelijk voor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Jazker. Maar die hebben die invasie en die oorlog niet gevoerd.
Ongeveer net zo waardeloos als de drie presentatoren aan tafelquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Pleij is een schoenmaker die iets te ver van z'n leest is gelopen. Waardeloze wetenschapper.
Iets te veel gasten helaas...dit soort topgasten moet je over de week verspreiden...quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:36 schreef Sloggi het volgende:
Leuke tafel trouwens, jammer van de presentatoren.
dezelfde fout?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
Zelfs de EO maakt dezelfde fout en ondertitelt Maarten met Van Rossum.
Pleij loert naar iedereen, met z'n scheefstaande ogen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:39 schreef alors het volgende:
Pleij sjanst stiekem met Hannie, kijk em loeren.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Pleij loert naar iedereen, met z'n scheefstaande ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Volgens sommige mensen is er geen Nederlandse identiteit, laat staan cultuur.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:41 schreef DrDentz het volgende:
De nationale identiteit werd toch al mooi bezongen in dat reclameliedje voor de Postbank
Maximaquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:42 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen is er geen Nederlandse identiteit, laat staan cultuur.
Wodka van de Blekerquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:43 schreef UncleDolan het volgende:
Wat is dat voor fles op tafel trouwens?
medicijnen van Hannie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:43 schreef UncleDolan het volgende:
Wat is dat voor fles op tafel trouwens?
IT'S ALIVE!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ongeveer net zo waardeloos als de drie presentatoren aan tafel
De Nederlandse identiteit bestaat niet. De Nederlandse cultuur ook niet, hoogstens Nederlandse culturen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:43 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
http://www.joop.nl/opinie(...)ultuur_bestaat_niet/
die vergelijking ook, 'een bevalling van een baby met een klompvoet'quote:
Mijn paspoort is het niet met je eens.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een Nederlandse identiteit bestaat niet. Een Nederlandse cultuur ook niet, hoogstens Nederlandse culturen.
Dat is een nationaliteit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:46 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Mijn paspoort is het niet met je eens.
Tijs en Knevel kunnen beter weg imo, laat de tafel freeflowenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
De discussie tussen v Rossem en Pley vind ik erg slecht geleid door de presentatoren..
nah niet met 3-4 apha mannetjes en vrouwtjes aan tafel zoals nu. Dan wordt het 1 groot kippenhok.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tijs en Knevel kunnen beter weg imo, laat de tafel freeflowen
Ik denk dat Jeroen Pauw nu precies hetzelfde zit te denkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tijs en Knevel kunnen beter weg imo, laat de tafel freeflowen
Komt door Pleij, die maar doorratelt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
De discussie tussen v Rossem en Pley vind ik erg slecht geleid door de presentatoren..
Dat was het al voor de aardbeving, dus in principe gaat het uitstekend met de herstelwerkzaamheden.quote:
Nou wat slim. Dat daar nog nooit iemand op is gekomenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
Er wonen in Haďti ongeveer 9 miljoen mensen en we hebben alleen al in Nederland 111 miljoen euro voor ze opgehaald.
Geef elke Haďtiaan gewoon 10 miljoen euro en je hebt een totale bevolking die multi-miljonair is en zelf hun problemen kunnen oplossen/wegkopen.
ik moest glimlachenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat was het al voor de aardbeving, dus in principe gaat het uitstekend met de herstelwerkzaamheden.
Voor jou misschien, maar dat is voor iedereen anders. Daarom is er geen sprake van een (of de) Nederlandse identiteit, maar van een persoonlijke identiteit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:51 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Nationaliteit is een deel van identiteit.
Geen goed argument mijner zijde, ben te moe om weer deze discussie te voeren. Ik ben het in ieder geval niet met je eens.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Voor jouw misschien, maar dat is voor iedereen anders. Daarom is er geen sprake van een (of de) Nederlandse identiteit, maar van een persoonlijke identiteit.
Het is inderdaad laat, getuige mijn grammatica...quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:54 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Geen goed argument mijner zijde, ben te moe om weer deze discussie te voeren. Ik ben het in ieder geval niet met je eens.
Als minister kun je niet altijd het achterste van je tong laten zien...quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:59 schreef golfer het volgende:
Bleker verzweeg dus bewust iets over de EHEC.
Maar wel stiekem zelf ophouden met bietenspruiten naast zijn bordje en dat van zijn kinderen te leggen. Als de kapitein die als eerst het schip verlaat wanneer hij te horen krijgt dat er storm op komst is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als minister kun je niet altijd het achterste van je tong laten zien...
Als jij zegt dat het kan, dan vertrouw ik daar opquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:00 schreef alors het volgende:
Gewoon opeten, echt ik eet er geen ons groente minder om.
Heb je je testament goed geregeld?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef UncleDolan het volgende:
Ik heb eerder vandaag loempia's met taugé gegeten, vreemd gevoel in m'n maag nu.
rip aan de nabestaanden alvast.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef UncleDolan het volgende:
Ik heb eerder vandaag loempia's met taugé gegeten, vreemd gevoel in m'n maag nu.
CDA en niveau? Laat me niet lachen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Eindelijk 's een CDA-discussie op niveau
Hey,quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:31 schreef Klopkoek het volgende:
Beetje voorspelbaar wat iedereen gaat zeggen. Van Leeuwen is al zo'n 20 jaar ontevreden met het CDA. Bleker verdedigd het kabinet, de boeren en de volksgezondheid. Van Rossem bagatelliseert alles en Pleij denkt dat hij de Nederlandse volksaard kan duiden en vereeuwigen in een museum. Jeroen Pauw gaat zeggen dat ontwikkelingshulp weggegooid geld is (komt het op neer).
Een en al gekakel in een niet geleide discussie met Pleij.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:20 schreef Karina het volgende:
Dit maar eens via uitzending gemist bekijken, Van Rossem
Bleker keek ook zo van, wat moet ik hiermeequote:Op donderdag 9 juni 2011 12:21 schreef Jac0bus het volgende:
Ja beetje teleurstellende uitzending gezien de gasten.
Die Wodka en die "zak met geld" op tafel was ook diep triest. Nergens voor nodig en voor 1 klein niet grappig grapje staat er de hele uitzending een fles wodka op tafel. Stoer hoor
Herman Pleij vind ik meestal ook wel te pruimen dus de combinatie leek me het kijken waard. Maar ik begrijp dat het allemaal nogal tegenviel, jammer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een en al gekakel in een niet geleide discussie met Pleij.
Toen hij voor het eerst een toespraak van Bush zag, lachte hij, maar na enkele zinnen sloeg zijn stemming volledig om.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:53 schreef Breekfast het volgende:
Wat ik me dan afvraag: Zou Maarten van Rossem ooit gelachen hebben de afgelopen 10 jaar?
Misschien is het voor zijn vrouw nog wel erger dat hij zich maar 1x per week doucht. Wel een baas natuurlijk die Van Rossem.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:41 schreef computergirl het volgende:
je moet maar met die man getrouwd zijn. nooit eens spontaan of positief, eeuwig cynisme
Nou nee, van Rossem op een vreemde manier dan weer wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:38 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik had altijd het vermoeden dat Knevel wel een erotiserende werking had op vrouwen.
Volgens mij heeft hij nooit een vrouw gehad. Bij DWHN vertelde hij toen dat hij sinds zijn 16e ofzo nooit meer verliefd is geweestquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:52 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Misschien is het voor zijn vrouw nog wel erger dat hij zich maar 1x per week doucht. Wel een baas natuurlijk die Van Rossem.
Maarten woont al decennia lang samen. Hij voelt zich te groot om zijn verliefdheid te erkennen. Toch komt die sentimentele klootzak iedere Valentijnsdag met een bos rozen binnen. Of hij erna neukt weet ik niet en wil ik ook niet weten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nooit een vrouw gehad. Bij DWHN vertelde hij toen dat hij sinds zijn 16e ofzo nooit meer verliefd is geweest
Gebruik je Usenet? Daar zijn een hele hoop beeldopnames lezingen en colleges van hem te vinden. Erg aardig om te kijken. Vooral zijn lezingingen over populisme zijn erg interessant.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:18 schreef tong80 het volgende:
Een jaar geleden werd een hoorcollege van hem 's nachts uitgezonden.
Ik luister altijd naar radio Bergeijk en erna was het een uur van Rossem.
Was echt geweldig hoe die man kan spreken serieuse thema's aansnijdt met een geweldig gevoel voor humor.
Dat laatste zeker. Er is ook een interview van 3 uur met hem te downloaden. Erg toffe vent.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:18 schreef tong80 het volgende:
Een jaar geleden werd een hoorcollege van hem 's nachts uitgezonden.
Ik luister altijd naar radio Bergeijk en erna was het een uur van Rossem.
Was echt geweldig hoe die man kan spreken serieuse thema's aansnijdt met een geweldig gevoel voor humor.
Dat was net een komisch duo. Die twee kunnen zo het theater in. Moest een beetje denken aan Statler en Waldorf van de Muppetsquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:26 schreef tong80 het volgende:
Nee ik ken Usenet niet eens.
Zou het wel willen zien.
Heb je DWDD gezien destijds ? Was ie samen met zijn broer. Leken wel een tweeling.
Het mooiste was dat ze zeiden dat hun zus nog cynischer is.
Mijn vader zat met 2 vrienden van hem op de tribune van mijn amateurclub.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat was net een komisch duo. Die twee kunnen zo het theater in. Moest een beetje denken aan Statler en Waldorf van de Muppets
Oh een facepalm.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:38 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf deed Pauw toen Pleij aan het woord was?
Had Maarten sinds 41 jaar weer eens geprobeerd te rukken?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:38 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf deed Pauw toen Pleij aan het woord was?
Ik heb gehoord dat iemand op zijn teen ging staan, waarna hij diegene zohard in zijn gezicht sloeg dat hij daarna naar de dokter moest met zijn hand.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:17 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Had Maarten sinds 41 jaar weer eens geprobeerd te rukken?
Dat doet die creationist wel vaker als iemands iets interessants zegt / hij het niet kan volgen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:27 schreef Karina het volgende:
Net het stukje van Rossem-Pleij even gekeken. Iedereen zat maar elkaar in de rede te vallen (vooral die vd Brink) en, wat me ook opviel, steeds naar elkaar te wijzen, heel onbeschoft.
Ik keek nooit vanwege Knevel, maar nu heb ik er nog een reden bij.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:31 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat doet die creationist wel vaker als iemands iets interessants zegt / hij het niet kan volgen.
Uiteraard vind ik hen allebei ontzettende druiloren, maar ergens is het ook wel lekker om je soms enorm te ergeren aan iemand op tv. Hetzelfde heb ik bijv. bij Mart Smeets en Frits Barend. Filemon Wesselink is ook zo'n mannetje, maar die kraamt ook alleen nog maar onzin uit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik keek nooit vanwege Knevel, maar nu heb ik er nog een reden bij.
Ergeren is inderdaad bij sommige programma's een reden om te kijken. Maar als gasten in de rede gevallen worden, dan zit ik me TE veel op te winden. En het ergste was nog dat van Rossem er nog een opmerking over maakte, maar die ging gewoon het ene oor in - het andere oor uit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:45 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Uiteraard vind ik hen allebei ontzettend druiloren, maar ergens is het ook wel lekker om je soms enorm te ergeren aan iemand op tv. Hetzelfde heb ik bijv. bij Mart Smeets en Frits Barend. Filemon Wesselink is ook zo'n mannetje, maar die kraamt ook alleen nog maar onzin uit.
Yeah, mensen als Knevel zijn niet meer te sturen. Ze zijn zo zelfingenomen en in zekere zin wereldvreemd, dat ze ook helemaal niet aanvoelen dat ze storend bezig zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ergeren is inderdaad bij sommige programma's een reden om te kijken. Maar als gasten in de rede gevallen worden, dan zit ik me TE veel op te winden. En het ergste was nog dat van Rossem er nog een opmerking over maakte, maar die ging gewoon het ene oor in - het andere oor uit.
Frits Barend vind ik niet zo irritant, zijn dochter daarentegen![]()
Wie ik ook irritant vind, maar op een of andere manier toch leuk vind om naar te kijken zijn Johan Derksen en Jan Mulder, daar kan ik dan nog wel om lachen ook.
Frits is iemand die met alle winden meewaait. Vandaar waarschijnlijk je "gezellig houden" opmerking. Ik denk dat ik me aan hem niet erger, omdat ik wel vind dat hij samen met Van Dorp wel een goed team vormt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:59 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Yeah, mensen als Knevel zijn niet meer te sturen. Ze zijn zo zelfingenomen en in zekere zin wereldvreemd, dat ze ook helemaal niet aanvoelen dat ze storend bezig zijn.
De overdreven blijheid en zijn 'jongens laten we het vooral gezellig houden'-instelling van Frits vind ik weerzinwekkend. En begin nooit over WOII in het bijzijn van Frits.
Derksen en in mindere mate Mulder vind ik wel erg tof. Er zijn niet zoveel mensen meer in dat enge tv-wereldje die nog gewoon zeggen wat ze vinden.
Barend & Van Dorp was inderdaad wel tof, maar dat was meer de hele samenstelling inclusief Jan Mulder. Wanneer je Frits en Barbara samen een programma ziet presenteren, dan komen ook weer direct alle vervelende kanten van Frits aan het licht. Barend & Van Dorp is denk ik ook al weer dik 5 jaar afgelopen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:28 schreef Karina het volgende:
Frits is iemand die met alle winden meewaait. Vandaar waarschijnlijk je "gezellig houden" opmerking. Ik denk dat ik me aan hem niet erger, omdat ik wel vind dat hij samen met Van Dorp wel een goed team vormt.
Is dat al weer ZO lang geleden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik Frits en Barbara maar 1x half heb gekeken, maar snel weer afgezet, vanwege Barbara (ik erger me wel aan veel mensen geloof ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Barend & Van Dorp was inderdaad wel tof, maar dat was meer de hele samenstelling inclusief Jan Mulder. Wanneer je Frits en Barbara samen een programma ziet presenteren, dan komen ook weer direct alle vervelende kanten van Frits aan het licht. Barend & Van Dorp is denk ik ook al weer dik 5 jaar afgelopen.
Dat wordt weer knallen vanavond.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:37 schreef golfer het volgende:
De volledige line-up van vanavond:
In Knevel en van den Brink oud-voorzitter van de PvdA Michiel van Hulten, Voormalig Tweede-Kamerlid Mei Li Vos, lijsttrekker voor 50Plus in Brabant Henk Krol, acteur en schrijver Bastiaan Ragas, Moeder Priscilla over pedoclub Martijn.
Jezus, ze zullen wel een bijtafeltje nodig hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:37 schreef golfer het volgende:
De volledige line-up van vanavond:
In Knevel en van den Brink oud-voorzitter van de PvdA Michiel van Hulten, Voormalig Tweede-Kamerlid Mei Li Vos, lijsttrekker voor 50Plus in Brabant Henk Krol, acteur en schrijver Bastiaan Ragas, Moeder Priscilla over pedoclub Martijn.
Staan er nog een beetje lekkere gerechten in?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:46 schreef borisz het volgende:
Ik raad iedereen het boek van Mei Li Vos aan trouwens
Net 4 dikke pillen gekocht, dus helaas nu even geen tijd voorquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:46 schreef borisz het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:57 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Staan er nog een beetje lekkere gerechten in?
Bijbeltafeltje ?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:53 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jezus, ze zullen wel een bijtafeltje nodig hebben.
Het is nog lekker actueel. Je krijgt een goed beeld van hoe Den Haag werkt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Net 4 dikke pillen gekocht, dus helaas nu even geen tijd voor
[..]
Wordt binnenkort verfilmd: de oesters van Mei Li.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:46 schreef borisz het volgende:
Wat ik heb gekocht kan dan nog wel even wachten, is niet actueel, maar Fantasyquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is nog lekker actueel. Je krijgt een goed beeld van hoe Den Haag werkt.
Lulu Wangquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik heb gekocht kan dan nog wel even wachten, is niet actueel, maar FantasyIk was trouwens even in de war met Lulu Wang
heheh ik wou het niet zeggen, dat is wat je krijgt als je je kind Priscilla noemt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:10 schreef golfer het volgende:
Priscilla ziet er precies zo uit zoals die naam doet vermoeden.
Dat mag je van jou toch niet zeggen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:10 schreef golfer het volgende:
Priscilla ziet er precies zo uit zoals die naam doet vermoeden.
Ik ben ook niet erg kritischquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
ik kan me er alleen niks bij voorstellen.
Ze denkt ook erg zwart-wit. Maar daar gaat het ook allemaal niet om.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:19 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ze draag bijna altijd zwart wit combinaties.
Mei Li lijkt me iemand die 'vroeger' op maandag om 9:00 wilde afspreken met haar projectgroepje op haar opleiding.quote:
Bijna ja, niet altijdquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:19 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ze draag bijna altijd zwart wit combinaties. Staat goed icm haar rode lippenstift.
Serieus typje ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:20 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Mei Li lijkt me iemand die 'vroeger' op maandag om 9:00 wilde afspreken met haar projectgroepje op haar opleiding.
Meestal vind ik iemands nare persoonlijkheid een enorme afknapper, maar voor Mei Li zou ik een uitzondering maken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:19 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ze denkt ook erg zwart-wit. Maar daar gaat het ook allemaal niet om.
die kun je wel mooi beet pakken, als je dr...quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:24 schreef Absurditeit het volgende:
Mei Li doe aub je haar weer voor die zeiloren.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kunnen ze niet stil zijn als iemand praat
zonder h, volgens mij.quote:
Daaronder heeft ze een naamketting.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
Ze heb borsthaar...oh nee, het is een soort ketting.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreselijk natuurlijk.quote:
joh ik vond je grappigquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:33 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik snap dat jij met iedereen bevriend zou kunnen zijn.
Valt toch wel mee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Absurditeit het volgende:
Wat een afgrijselijk accent heeft die vrouw trouwens.
Er zijn ook mensen die hun buren wel kennen en soms een praatje met hen makenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:33 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik snap dat jij met iedereen bevriend zou kunnen zijn.
komt ze uit Venlo? Echte naam Ingrid?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Absurditeit het volgende:
Wat een afgrijselijk accent heeft die vrouw trouwens.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:33 schreef UncleDolan het volgende:
[..]nep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was niet Geertje W. hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
komt ze uit Venlo? Echte naam Ingrid?
Klinkt twentsquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:35 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik houd niet van vrouwen met boeren-accenten. Ik gok Overijssel.
Ik vind het wel wat hebben. Doet me denken aan boerendochters in het hooi. Good times.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:35 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik houd niet van vrouwen met boeren-accenten. Ik gok Overijssel.
Gelijk heb je.quote:
Close call idd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:39 schreef TUFKAL het volgende:
Een zetel meer en het was zomaar anders. Het is net voetbal...
Robbenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:39 schreef TUFKAL het volgende:
Een zetel meer en het was zomaar anders. Het is net voetbal...
Straks nog de polonaisequote:Op donderdag 9 juni 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
Ach, alweer die herhaling van dat gestuntel.
Tja, iets met hoge bomen en windquote:
Dat hij scheel van geilheid naar Vos kijkt...quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:42 schreef Be-Smart het volgende:
Zo, hebben ze weer een filmpje dat al we kennen naar boven gehaald...
Waarom zit deze man hier eigenlijk??? Wat wil deze man nu zeggen wat niet in een krant kan staan?
ja dit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..
Tja, iets met hoge bomen en wind
Ik vind Cohn een prima kerel, maar hij is voor dit vak gewoon niet geschikt. Dan moet je een straatvechter zijn.
mondje open...quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:44 schreef golfer het volgende:
Mei Li zit er niet steeds doorheen te blčren.
Hou je mondje en ga mooi zitten wezen.
Dus je pleit er voor dat Sierd De Vos zich verkiesbaar gaat stellen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Cohen is een beetje de Fred Rutten van de politiek, niet de man met de mooie oneliners, een beetje een loser.
zolang Leo Oldenburger maar weg blijftquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dus je pleit er voor dat Sierd De Vos zich verkiesbaar gaat stellen?
Die FNV-man zit ook in het Cohen-kampquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:49 schreef PLAE@ het volgende:
Die FNV-man had haar op dit punt echt te kakken kunnen zetten. Maarja het is zelf lid dus laat het er maar bij.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:51 schreef alors het volgende:
Mannen zouden eens moeten bevallen, dan zouden ze niet zo miepen over futiliteiten als deze
Vrouwen zouden hun baard eens elke dag moeten scheren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:51 schreef alors het volgende:
Mannen zouden eens moeten bevallen, dan zouden ze niet zo miepen over futiliteiten als deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |