Puur om dat feit alleen? Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En daarom faalde het dus ook. Irak was ook stabieler onder Saddam Hussein. Er werden wel gruwelijkheden gepleegd door het regime. Vind jij de Amerikaanse inval daarom onterecht?
Ja, want in dat hele pleuriscontinent werkt bestuur door Afrikanen voor geen meter, kijk naar Zimbabwe.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat Apartheid geslaagd was?
Ja, dat zeg ik ook echt. Krijg effe gauw de teringr.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
Maar in jouw wereld telt dat niet hè, blanken zijn niet zielig.
Waarom breng je een gruwelverhaal van blanken ter sprake, maar veegt tegelijkertijd de verhalen over Robbeneiland onder het kleed?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, want in dat hele pleuriscontinent werkt bestuur door Afrikanen voor geen meter, kijk naar Zimbabwe.
De Apartheid heeft een relatieve mate van welvaart gebracht, maar nu die afgeschaft is ligt het land te grabbel.
Omdat het merendeel daarvan terrorist was, de blanken nu zijn echter gewoon boeren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom breng je een gruwelverhaal van blanken ter sprake, maar veegt tegelijkertijd de verhalen over Robbeneiland onder het kleed?
Gek he, dat mensen zich verzetten tegen een regime dat hen onderdrukt. Bovendien hoef je terroristen niet op een dergelijke monsterlijke wijze te behandelen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het merendeel daarvan terrorist was, de blanken nu zijn echter gewoon boeren.
Omdat dat geen "onschuldige" burgers waren, boeren zijn dat wel, godverdomme ze zorgen dat de zwarte bevolking werk heeft maar dan zijn het nog de eigen werknemers die ze vernederen, verkrachten en dan vermoorden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom breng je een gruwelverhaal van blanken ter sprake, maar veegt tegelijkertijd de verhalen over Robbeneiland onder het kleed?
Waar praat ik dat precies goed dan? Godverdomme, leer eens lezen, jij verkapte nazi.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat dat geen "onschuldige" burgers waren, boeren zijn dat wel, godverdomme ze zorgen dat de zwarte bevolking werk heeft maar dan zijn het nog de eigen werknemers die ze vernederen, verkrachten en dan vermoorden.
Regime dat hen onderdrukt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gek he, dat mensen zich verzetten tegen een regime dat hen onderdrukt. Bovendien hoef je terroristen niet op een dergelijke monsterlijke wijze te behandelen.
Hulde voor het afschaffen van de Apartheid, nu kan men er tenminste lustig op los verkrachten!quote:Interpol estimated that one in every two women in South Africa would be raped. Raping children as a cure for AIDS is a vile practice. The Telegraph reported on 11 Nov 2001 that on an alleged rape of a nine-month-old baby girl by six men in a remote part of rural South Africa was part of an 80 per cent rise in child sexual abuse over a year, much of it connected with the Aids pandemic.
More than 67,000 cases of rape and sexual assaults against children were reported last year, compared with 37,500 in 1998. Some of the victims were only six- months-old. Many die from their injuries, others contract HIV. The largest increase in attacks has been against children under seven. There is a prevalent superstition that having sex with children cures Aids. Police said at least one of the men who raped the nine-month-old girl is HIV-positive. The baby has also been tested for the virus and given anti-retroviral drugs as a precaution.
Nazi, ik?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar praat ik dat precies goed dan? Godverdomme, leer eens lezen, jij verkapte nazi.
Dude, serieus? Je komt met dit soort "logica" aan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Hulde voor het afschaffen van de Apartheid, nu kan men er tenminste lustig op los verkrachten!
Ja, recentelijk. Maar heb ik enige wijze getracht de huidige gang van zaken goed te praten? Neen. Echter, het feit dat nu ruk is betekent niet dat Apartheid wel goed is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
Maar goed, heb er enkel gewoond, wat weet ik er van.
Apartheid was (in vergelijking met nu) een Godsent.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, recentelijk. Maar heb ik enige wijze getracht de huidige gang van zaken goed te praten? Neen. Echter, het feit dat nu ruk is betekent niet dat Apartheid wel goed is.
Dit is natuurlijk wel heel hilarisch uit de mond van iemand die graag fantaseert hoe hij mensen gaat vermoorden als er oorlog uitbreekt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nazi, ik?
Jij bent iemand die het verkrachten en vermoorden van de bevolking op de koop toe neemt voor je eigen rare wereldbeeld.
Je moet het maar durven zeggen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Apartheid was (in vergelijking met nu) een Godsent.
Hoe kom je daar precies bij, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nazi, ik?
Jij bent iemand die het verkrachten en vermoorden van de bevolking op de koop toe neemt voor je eigen rare wereldbeeld.
Dat zegt toch niks over Apartheid?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ja, ze hebben nog net niet de mening geuit dat het blanke ras superieur is, maar volgens mij denken ze het wel.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Half gaan huilen als iemand wat over de Holocaust zegt, maar de apartheid was een geschenk uit de hemel.
Raar volk, die homo's.
Als het aan mij lag scheidt Western-Cape zich morgen nog af van de rest van dat verrotte land, het enige waar nog enigszins beschaving heerst.quote:
Na een verkrachting zeg je toch ook niet "nou ja, je had ook aids op kunnen lopen dus het valt wel mee"?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |