quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, malle kapitalist.
Uw puriteinse smaak is mijn fiscale ondergang.
Ah die, die heb ik wel eens zien liggen hier bij de slijter, wat een geld inderdaad.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt best mee. Maar iets van 300 euro de fles.
Er zit nog maar een half glas in, dus er moet weereens een nieuwe komen.
Voor dat geld heb ik dan liever 10 flessen Laphroaig 30quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:23 schreef waht het volgende:
Doe mij dan deze maar
[ afbeelding ]
Amper ¤3300.
Snap dat dan: als een moslima een hoofddoek draagt, dan is zij stout. Maar deze jongens zijn gewoon goed geintegreerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:24 schreef Mutant01 het volgende:
Allahmachtig.
Wat is dit voor cultuurrelativisme:
[ afbeelding ]
Ik ben maar een eenvoudige jongen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een van de meest overschatte whiskies die er bestaat.
In de Marokkaanse maatschappij?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap dat dan: als een moslima een hoofddoek draagt, dan is zij stout. Maar deze jongens zijn gewoon goed geintegreerd.
Haha val half van m'n stoel, wtf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:24 schreef Mutant01 het volgende:
Allahmachtig.
Wat is dit voor cultuurrelativisme:
[ afbeelding ]
Oh verdomd, nu zie ik het.quote:
quote:Throughout his presidency, Reagan supported the apartheid government in South Africa and even labeled Nelson Mandela’s African National Congress a notorious terrorist organization.
Nee, Reagan had hierin gelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe meer je over Reagan leert, hoe droeviger je wordt.
[..]
Mwah, als je het objectief bekijkt was het ANC ook een terroristische organisatie, omdat ze zich met geweld tegen de heersende staatsvorm hebben verzet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe meer je over Reagan leert, hoe droeviger je wordt.
[..]
Ooit de verhalen over Robbeneiland gehoord? Verder is dat beside the point. Racisme goedpraten omdat het nu slechter is, slaat natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
En Zuid-Afrika is na de Apartheid qua criminaliteit en corruptie een stuk slechter af als ervoor, evenals op economisch vlak.
Zuid-Afrika is slechter af na afschaf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, als je het objectief bekijkt was het ANC ook een terroristische organisatie, omdat ze zich met geweld tegen de heersende staatsvorm hebben verzet.
En Zuid-Afrika is na de Apartheid qua criminaliteit en corruptie een stuk slechter af als ervoor, evenals op economisch vlak.
Edit: wat VS zegt, als je je er iets beter in verdiept dan treed er enige nuancering op.
Integendeel, er is geen ruk veranderd, ga er heen en kijk zelf maar hoe "gelijkwaardig" mensen zijn daar, kom op zeg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooit de verhalen over Robbeneiland gehoord? Verder is dat beside the point. Racisme goedpraten omdat het nu slechter is, slaat natuurlijk nergens op.
Nu zeg je het voor voor een 2e keer, maar ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zuid-Afrika is slechter af na afschaf.
Mag wel een keer gezegd worden.
Ooit bij stilgestaan dat de situatie nu stukken minder slecht zou zijn als men niet had hoeven strijden tegen de Apartheid?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Integendeel, er is geen ruk veranderd, ga er heen en kijk zelf maar hoe "gelijkwaardig" mensen zijn daar, kom op zeg.
Enkel slechtere economie, meer corruptie, meer criminaliteit en ga zo maar door.
Het land is het internationale voorbeeld van waarom maakbaarheid en geforceerd vriendjesgedrag niet werkt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu zeg je het voor voor een 2e keer, maar ben het helemaal met je eens.
Och ja, als de zwarten zich nou eens hadden ontwikkeld de afgelopen paar duizend jaar dan was het anders geweest, maar je moet roeien met de spanen die je hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooit bij stilgestaan dat de situatie nu stukken minder slecht zou zijn als men niet had hoeven strijden tegen de Apartheid?
Wat wil je daarmee zeggen? Dat Apartheid geslaagd was?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu zeg je het voor voor een 2e keer, maar ben het helemaal met je eens.
Monstruositeiten daargelaten; ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat Apartheid geslaagd was?
Waarom zou iemand in een PvdA-bolwerk willen wonen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
Alle POL figuren moet in Amsterdam komen wonen.
Als de zwarten niet honderden jaren waren onderdrukt en hen geen kansen waren ontzegd dan hadden zij samen met de blanke Zuid-Afrikanen een meer fatsoenlijke samenleving op kunnen bouwen, dunkt mij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja, als de zwarten zich nou eens hadden ontwikkeld de afgelopen paar miljoen jaar dan was het anders geweest, maar je moet roeien met de spanen die je hebt.
Ja, ze zijn gewoon cultureel achterlijk en lui van nature.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als de zwarten niet honderden jaren waren onderdrukt en hen geen kansen waren ontzegd dan hadden zij samen met de blanke Zuid-Afrikanen een meer fatsoenlijke samenleving op kunnen bouwen, dunkt mij.
Maar natuurlijk zeg ik weer iets heel geks.
Robbeneiland, boehoefuckinghoe, als je geen problemen met de overheid veroorzaakte had je daar weinig te bakken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooit de verhalen over Robbeneiland gehoord? Verder is dat beside the point. Racisme goedpraten omdat het nu slechter is, slaat natuurlijk nergens op.
Maar in jouw wereld telt dat niet hè, blanken zijn niet zielig.quote:In het plattelandsdorpje Senekal verschijnen vandaag Petrus Ndaba (29) en zijn vermoedelijke handlanger Pule Jacob Mpanyane (22) voor de rechter. Ndaba wordt verdacht van de brute moord op zijn voormalige werkgevers, het bejaarde boerenechtpaar Koos en Retha van Zyl. Hij zou beiden in de slaapkamer hebben vermoord met hun eigen hagelgeweer, nadat hij de vrouw eerst had toegetakeld met een vleeshaak.
„Met het aantreden van de ANC-regering zijn met voorrang onervaren zwarte mensen benoemd op politieposten. Daarbij is veel deskundigheid verloren gegaan”, stelt hij.
En daarom faalde het dus ook. Irak was ook stabieler onder Saddam Hussein. Er werden wel gruwelijkheden gepleegd door het regime. Vind jij de Amerikaanse inval daarom onterecht?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Monstruositeiten daargelaten; ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |