Deal. Onderschat mij niet. Ik heb dergelijke weddenschappen vaker gewoon. Al ging dat niet over kabinetquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb geen whiskey meer hier dus same here.
Flesje Beaujolais.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
Wie wil er met mij wedden? Ik zeg dat het kabinet binnen twee maanden valt.
Ik ben potdomme Sinterklaas nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
Oh alleen tussen jullie twee, God wat jammer, had Koos graag meerdere flessen zien uitdelen.
Jij hield toch juist van (uit)delen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Oke, deal. Valt het binnen 2 maanden krijg jij van mij, anders ik van jou.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deal. Onderschat mij niet. Ik heb dergelijke weddenschappen vaker gewoon. Al ging dat niet over kabinet
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jij hield toch juist van (uit)delen?VS betaalt ook als ik verlies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Een van de meest overschatte whiskies die er bestaat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil een fles Johnny Walker Red Label als ik win.
Ja ik lees mee, ik wil ook whisky!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke, deal. Valt het binnen 2 maanden krijg jij van mij, anders ik van jou.
Edit: we hebben het over whisky (lees je mee VS)
Nee, malle kapitalist.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Oe oe oe! Mag ik ook een whisky kiezen om te winnen?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, malle kapitalist.
Uw puriteinse smaak is mijn fiscale ondergang.
Ah die, die heb ik wel eens zien liggen hier bij de slijter, wat een geld inderdaad.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt best mee. Maar iets van 300 euro de fles.
Er zit nog maar een half glas in, dus er moet weereens een nieuwe komen.
Voor dat geld heb ik dan liever 10 flessen Laphroaig 30quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:23 schreef waht het volgende:
Doe mij dan deze maar
[ afbeelding ]
Amper ¤3300.
Snap dat dan: als een moslima een hoofddoek draagt, dan is zij stout. Maar deze jongens zijn gewoon goed geintegreerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:24 schreef Mutant01 het volgende:
Allahmachtig.
Wat is dit voor cultuurrelativisme:
[ afbeelding ]
Ik ben maar een eenvoudige jongen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een van de meest overschatte whiskies die er bestaat.
In de Marokkaanse maatschappij?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap dat dan: als een moslima een hoofddoek draagt, dan is zij stout. Maar deze jongens zijn gewoon goed geintegreerd.
Haha val half van m'n stoel, wtf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:24 schreef Mutant01 het volgende:
Allahmachtig.
Wat is dit voor cultuurrelativisme:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |