abonnement Unibet Coolblue
pi_98299427
McDeluxe, god wat heb ik die lang gemist.
pi_98303890
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:41 schreef JustinK het volgende:

[..]

Hopelijk komt er ook zo'n actie met kipburgers
Wij (als in de zin van personeel) hadden wel gedacht dat er meer variatie in zou zitten. Maar helaas. ;(
pi_98306591
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:23 schreef arj1o1 het volgende:
Waar is de rib? Waar is de chili chicken?
Het moet natuurlijk in de keukens wel haalbaar zijn...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_98308174
Dat laatste zal het wel zijn ja. Haalbaarheid enzo, en passend tussen de andere campagnes :9
pi_98314789
maar de chili chicken is toch megasimpel om te maken? Veel simpeler dan bv de salsa of sensation toch?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98316816
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
maar de chili chicken is toch megasimpel om te maken? Veel simpeler dan bv de salsa of sensation toch?
Kip moet in de frituur, een hamburger gaat op de grill. Volgens mij hebben de restaurants over het algemeen een grotere capaciteit op de grill dan op de frituur.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 18 juni 2011 @ 02:14:11 #57
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_98323197
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
maar de chili chicken is toch megasimpel om te maken? Veel simpeler dan bv de salsa of sensation toch?
De chili chicken had ander soort kip dan dat we nu hebben, dat betekend dat er dus nog een soort bij zou moeten, en dat is in veel restaurants niet haalbaar. Daarom hebben ze er ook een wrap van gemaakt, maakt het wat makkelijker
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_98327105
quote:
jammer dat je alleen via social media kan stemmen
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_98328544
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 10:57 schreef roos85 het volgende:

[..]

jammer dat je alleen via social media kan stemmen
Je moet er een account voor hebben ja, maar je hoeft het niet persé te delen.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 12:11:45 #60
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_98328845
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 10:57 schreef roos85 het volgende:

[..]

jammer dat je alleen via social media kan stemmen
Nee hoor:

quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:56 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Je kan ook in een McDonald's stemmen, dan heb je dat niet nodig :+
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_98371262
Twijfel nog tussen de Greek Mac en de Roma Mozzarella. Misschien moet er een debat komen tussen die twee om de zwevende kiezers binnen te halen.
  zondag 19 juni 2011 @ 18:34:24 #62
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_98379148
Nou ben benieuwd naar de deluxe dan.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_98514229
McDonalds is zwaar kansloos met hun lelijke acties van het terugbrengen van oude burgers (Goh Mcdonalds heeft een jubileum laten we de fucking BigMac die niemand hoeft is terugbrengen)
En als het niet al een oude burger is die ze terugbrengen dan is het wel een of andere vergezochte crap-burger met een overheersende smaak van de troep die ze erbij gooien (zodat het wel ECHT een nieuwe burger is en niet alleen een fucking sausje)..

Dan heb je nog de chicken wraps.. Wat een kansloze bedoening "Goh laten we alle chicken-burgers en chicken-wraps op elkaar lijken dan kan iedereen hetzelfde bochtidee proeven en hoeven wij niet lang na te denken over een nieuwe actie".
Deserts draaien ook al 2,5 jaar beetje om rolo/kitkat/lion en al die onzin heen.. Ook zeer origineel maar goed het is in ieder geval lekker.

Dus deze actie over "welke burger we moeten terugbrengen" bevestigde alles wat ik al de laatste maanden dacht over McDonalds.. Het is een kansloze bedoening waar de helft van de medewerkers die meedoen aan het creatieve proces van het bedenken van de burgers op vakantie zijn of geen fucking smaak hebben..

Waar zijn de Double quarterpounders of de mogelijkheid om fucking bacon op een burger te krijgen zonder een of andere vadsige big tasty waar teveel saus op zit te moeten bestellen..
BK > Mac
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:31:39 #64
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_98516020
Big Tasty :9~
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_98519619
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:31 schreef JimmyJames het volgende:
Big Tasty :9~
O+

in Egypte had je de Double Quarter Pounder, Double Big Mac, Double Big Tasty en de Chicken Big Mac O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98519886
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef Alexjaxx het volgende:
McDonalds is zwaar kansloos met hun lelijke acties van het terugbrengen van oude burgers (Goh Mcdonalds heeft een jubileum laten we de fucking BigMac die niemand hoeft is terugbrengen)
En als het niet al een oude burger is die ze terugbrengen dan is het wel een of andere vergezochte crap-burger met een overheersende smaak van de troep die ze erbij gooien (zodat het wel ECHT een nieuwe burger is en niet alleen een fucking sausje)..

Dan heb je nog de chicken wraps.. Wat een kansloze bedoening "Goh laten we alle chicken-burgers en chicken-wraps op elkaar lijken dan kan iedereen hetzelfde bochtidee proeven en hoeven wij niet lang na te denken over een nieuwe actie".
Deserts draaien ook al 2,5 jaar beetje om rolo/kitkat/lion en al die onzin heen.. Ook zeer origineel maar goed het is in ieder geval lekker.

Dus deze actie over "welke burger we moeten terugbrengen" bevestigde alles wat ik al de laatste maanden dacht over McDonalds.. Het is een kansloze bedoening waar de helft van de medewerkers die meedoen aan het creatieve proces van het bedenken van de burgers op vakantie zijn of geen fucking smaak hebben..

Waar zijn de Double quarterpounders of de mogelijkheid om fucking bacon op een burger te krijgen zonder een of andere vadsige big tasty waar teveel saus op zit te moeten bestellen..
BK > Mac
:')_!

Veel plezier bij de BK

Doei
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_98521858
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef Alexjaxx het volgende:
McDonalds is zwaar kansloos met hun lelijke acties van het terugbrengen van oude burgers (Goh Mcdonalds heeft een jubileum laten we de fucking BigMac die niemand hoeft is terugbrengen)
En als het niet al een oude burger is die ze terugbrengen dan is het wel een of andere vergezochte crap-burger met een overheersende smaak van de troep die ze erbij gooien (zodat het wel ECHT een nieuwe burger is en niet alleen een fucking sausje)..

Dan heb je nog de chicken wraps.. Wat een kansloze bedoening "Goh laten we alle chicken-burgers en chicken-wraps op elkaar lijken dan kan iedereen hetzelfde bochtidee proeven en hoeven wij niet lang na te denken over een nieuwe actie".
Deserts draaien ook al 2,5 jaar beetje om rolo/kitkat/lion en al die onzin heen.. Ook zeer origineel maar goed het is in ieder geval lekker.

Dus deze actie over "welke burger we moeten terugbrengen" bevestigde alles wat ik al de laatste maanden dacht over McDonalds.. Het is een kansloze bedoening waar de helft van de medewerkers die meedoen aan het creatieve proces van het bedenken van de burgers op vakantie zijn of geen fucking smaak hebben..

Waar zijn de Double quarterpounders of de mogelijkheid om fucking bacon op een burger te krijgen zonder een of andere vadsige big tasty waar teveel saus op zit te moeten bestellen..
BK > Mac
:')

Het mist alleen nog een beetje dat je er niet bij gaat huilen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_98522721
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef Alexjaxx het volgende:
:'( :'( :'(
McDonald's >>>>>>>>>>> BK
:7
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:53:53 #69
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_98525841
Hoort de Big Tasty trouwens met kaas te zijn?
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_98528239
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

O+

in Egypte had je de Double Quarter Pounder, Double Big Mac, Double Big Tasty en de Chicken Big Mac O+
Een uurtje vliegen vanaf hier heb je ze ook, Londen
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_98529446
wel maf dat er geen kipburger bij zit. niet dat ik em geweldig vond maar als de CBO erbij zat had die denk gewonnen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98529751
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:28 schreef kawotski het volgende:

[..]

Een uurtje vliegen vanaf hier heb je ze ook, Londen
20 minuten rijden en dan heb ik de mcrib :9
pi_98537437
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

20 minuten rijden en dan heb ik de mcrib :9
En de Chili Chicken :9
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_98537543
_O_
pi_98538370
Wat hebben die Duitsers toch een mazzel :9

Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')