Doordat jij hem keurig hebt opgevoed zegt hij natuurlijk uit beleefdheid niet dat zijn moeder oud is..;)quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:37 schreef nokwanda het volgende:
Mwoah, ik vind mezelf niet oud of zo. Gewoon... geen 20. En gelukkig maar ook. Ik zou het niet over willen doen.
Mijn zoon uit 1993 vindt mij geloof ik ook niet ouwelijk maar wel oud.
Dit is volgens mij geen teken van ouder worden maar pure verdomming van de jeugd...ik had hier laatst 2 stagaires van een HBO opleiding over de vloer en toen we voregen of ze bijv. de hoofdstad van Bulgarije wisten keken ze ons met grote vragende gezichten aan...quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:40 schreef Kingstown het volgende:
Vandaag keek iemand me glazig en niet begrijpend aan toen ik het over de DDR had. Nou was de dame in kwestie toch echt rond de 20 en ze hebben geschiedenis toch niet afgeschaft op school?
Ik wilde vertellen dat ik bij dé muur was geweest, maar wrs had ze dan aan China gedacht, dus ik heb het maar gelaten voor wat het was.
Het rijtje Hoogezand- Sappemeer opdreunen heb ik niet meer meegemaakt, maar een beetje basiskennis van topografie mag je toch wel verwachten. Dat men niet meer weet dat voor de eenwording Bonn de hoofdstad was ala, maar dat Sofia al te veel gevraagd is....byzonder. We hebben het niet over de binnenlanden van Afrika.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dit is volgens mij geen teken van ouder worden maar pure verdomming van de jeugd...ik had hier laatst 2 stagaires van een HBO opleiding over de vloer en toen we voregen of ze bijv. de hoofdstad van Bulgarije wisten keken ze ons met grote vragende gezichten aan...
Dit werd vroeger toch echt ingestampt of niet soms?
Grappig, ik heb precies hetzelfde!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:54 schreef trovey het volgende:
Het is duidelijk dat ik geen jonkie meer ben wanneer ik over de volgende zaken nadenk:
• Mijn KNO-arts is jonger dan ik en ik noem hem dan ook 'kereltje Timmer'.
• Ik moet nog altijd even 'terugrekenen' naar klassen als ik een kind hoor vertellen in welke groep het zit.
• In een topic over jeugdsentiment gaat het in 80% van de gevallen over Pokemon of Alfred J. Kwam, figuren uit mijn studententijd.
• Ik heb mijn eigen leeftijd niet meer paraat. Lees ik bijvoorbeeld in de krant over 'Joep Die-en-die (37), organisator van het Hardegarijps filmfestval', dan denk ik: Oh ja, die is precies even oud als ik. Nee dus, het scheelt drie jaar.
• Een film uit pakweg 2004 is gewoon een nieuwe film, en ik zou er gerust vanavond een kunnen opzetten zonder het gevoel te hebben dat ik oude rommel zit te kijken. Cd's idem dito. Uit m'n jeugd weet ik nog wel hoe achter je liep als je nieuwe muziek pas na twee maanden ontdekte, nu interesseert me dat totaal niet meer.
Er is vast nog wel meer, maar mijn geheugen laat me even in de steek.
Ja, dat is ook altijd mijn eerste reactie: Oeh... Bergeracquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:01 schreef Kingstown het volgende:
Als ik naar Midsomer Murders kijk, moet ik nog steeds aan Bergerac denken.
I know, was ook de reden om na die uitzending te posten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:11 schreef trovey het volgende:
Daar heb je dan sinds gisteren geen last meer van...als je tenminste niet de herhalingen gaat bekijken.
Ja, die neef gaat het voortzetten...sterker nog, die eerste aflevering was al te zien in de KRO Detectivenacht van een tijdje terug.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know, was ook de reden om na die uitzending te posten.![]()
Gaat de nieuwe Barnaby het voortzetten? Dat was me niet helemaal duidelijk. (zal wel te oud worden om dat te begrijpen)
Detectivenacht wordt veel te laat uitgezonden voor iemand van onze leeftijd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, die neef gaat het voortzetten...sterker nog, die eerste aflvering was al te zien in de KRO Detectivenacht van een tijdje terug.Ja, men houdt in Nederland van de boel in de goede orde uitzenden.
Wat dacht je van de Exota affaire.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:25 schreef Kingstown het volgende:
Voor de hele oude Fokkers onder ons....nog weten wat de planta affaire is en daarom nu nog steeds geen brio/bertolli gebruiken.
Voor mij nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Detectivenacht wordt veel te laat uitgezonden voor iemand van onze leeftijd.![]()
Benieuwd naar de nieuwe afleveringen....gebeurt wel vaker dat de assistent (of een nieuwe) het overneemt, zoals Lewis van Morse. (Hadden ze bij Frost ook moeten doen.)
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:44 schreef shmoopy het volgende:
Maar het ergste is nog dat ik niet meer tot het middaguur uitslaap in het weekend "want dat is zo zonde van je dag". AAAARGHHH!!!
Uitslapen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:52 schreef golfer het volgende:
Dat uitslapen lukt mij gelukkig anders nog prima. Alleen ga ik niet meer tot in de vroege uurtjes stappen, want dan ben ik 3 dagen van slag.
Ik zie dingen in de winkel hangen waarvan ik denk "hee, zo'n jasje had ik ook.... toen ik 19 was"quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:44 schreef shmoopy het volgende:
Dat ik bij steeds meer mode-trends denk: wat leuk, maar dat kan ik echt niet meer aan op mijn leeftijd.
eh...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:00 schreef Kingstown het volgende:
Als mensen denken dat "Mad World" een song is van Gary Jules.
heb jij daar nu al last vanquote:
Nee, ik gaf gewoon antwoord op de vraag in de TT.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
eh...Heb 't origineel nog nooit gehoord. Denk ik
Er staat hier gelukkig geen portier voor de deur die naar een leeftijdsbewijs vraagt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik mag hier nog helemaal niet posten.![]()
Nou ja bijna wel.![]()
Helemaal niets mis mee.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:53 schreef Pedroso het volgende:
Het luisteren naar muziek van bv ABBA en Tavares, terwijl ik daar vroeger een pleuris hekel aan had. Nu kan ik er soms zelfs van genieten. Moet niet gekker worden.
Op je handen gaan lopen trovey....dan gaat alles weer naar het Noorden staan!quote:Op maandag 13 juni 2011 11:19 schreef trovey het volgende:
Je lijf besluit op een gegeven moment dat een reisje naar het Zuiden wel prettig is....en het wil nooit meer op reis richting het Noorden zonder hulpmiddelen.
Dan stijgt de roem het bloed me naar het hoofd.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op je handen gaan lopen trovey....dan gaat alles weer naar het Noorden staan!
Ik sta zelfs onherkenbaar op mijn foto in de FoBo.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:15 schreef Karina het volgende:
Er is ook wel een voordeel aan het feit dat je nu 40+ bent, qua technologische ontwikkelingen heb je veel alles voorbij zien komen, als je daarin geïnteresseerd was tenminste.
Ik weet nog wel dat op mijn werk de eerste computer zijn intrede deed, daardoor weet ik nu nog steeds hoe DOS werkt bijvoorbeeld, wat nu soms nog weleens van pas komt.
Wat ik niet snap is dat iedereen maar alles op Internet gooit met Hyves, FB en weet ik wat. Ik heb alleen 1 foto in het FoBo hier staan, maar voor de rest niets van die shit.
Dat van die telefoonnummers is wel herkenbaar, ik weet tegenwoordig nog maar 1 nummer uit mijn hoofd, voor de rest staat alles opgeslagen in mijn telefoon en niet in mijn hoofd.
Ik heb gekeken!quote:Wat ik niet snap is dat iedereen maar alles op Internet gooit met Hyves, FB en weet ik wat. Ik heb alleen 1 foto in het FoBo hier staan, maar voor de rest niets van die shit.
Ik ook.quote:
...of dat je (de laatste jaren) uberhaupt voornamelijk oude muziek draait. Óf ontdekt: vaak blijken 'nieuwe' ontdekkingen al een redelijke baard te hebben als ik het jaartal ga Googelen.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:53 schreef Pedroso het volgende:
Het luisteren naar muziek van bv ABBA en Tavares, terwijl ik daar vroeger een pleuris hekel aan had. Nu kan ik er soms zelfs van genieten. Moet niet gekker worden.
quote:
Het was geen hintquote:
En dan nog, boeiend. Ze weten mijn naam, etc. toch niet, terwijl dat op Hyves wel eens anders isquote:
Maar we doen em nog welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:39 schreef pea4fun het volgende:
Als ik de radslag aan mijn nichtje van 9 voor wil doen zie ik sterretjes
Ach gossie. Ja natuurlijk, die wordt gewoon ook ouder en groter.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:57 schreef shmoopy het volgende:
Als je LKM (oldbies weten nog wel wie ik bedoel) nog maar 1 1/2 jaar was toen je je registreerde op FOK! en zojuist op de fiets naar z'n introductie-dag gaat voor de Havo/VWO-brugklas.
Ik ben gewoon oud geworden op FOK!.
De mijne was 9 maanden toen ik me registreerde. Nu is het een knul van 10 die vloeibaar Duits spreekt en op een Duits gymnasium zitquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:57 schreef shmoopy het volgende:
Als je LKM (oldbies weten nog wel wie ik bedoel) nog maar 1 1/2 jaar was toen je je registreerde op FOK! en zojuist op de fiets naar z'n introductie-dag gaat voor de Havo/VWO-brugklas.
Mijnes was nog niet eens in de planning toen ik me registreerde op FOK! en die zit nu in groep 3...quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:57 schreef shmoopy het volgende:
Als je kinderen het hebben over kinderen krijgen, dan wordt je pas oudquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:57 schreef shmoopy het volgende:
Als je oudste kleinkind naar groep 4 gaat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:28 schreef pea4fun het volgende:
Als je kinderen het hebben over kinderen krijgen, dan wordt je pas oud
Even denken, da's de tweede klas, toch?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je oudste kleinkind naar groep 4 gaat.
Bij mij nog niet helemaal herkenbaar, het korte termijn geheugen heeft alleen soms wat probleempjesquote:AMSTERDAM - Je hersenen functioneren het best als je rond de 22 jaar oud bent en vertonen vijf jaar later al de eerste tekenen van achteruitgang. Dat blijkt uit een nieuw Amerikaans onderzoek.
Foto: www.gezondheidsnet.nl Wetenschappers van de universiteit van Virginia volgden zeven jaar lang de mentale ontwikkeling van 2000 mensen tussen de 18 en 60 jaar.
De deelnemers aan het experiment maakten elk jaar een uitgebreide test, waarbij hun verstandelijk vermogens in kaart werden gebracht.
Ze moesten bijvoorbeeld puzzels oplossen, lijstjes met woorden onthouden en patronen zoeken in cijfer- en letterreeksen.
Ruimtelijk inzicht
De deelnemers behaalden gemiddeld de beste resultaten op hun 22e. Maar op 27-jarige leeftijd begonnen de prestaties van de meeste mensen geleidelijk af te nemen, vooral bij onderdelen waarbij ruimtelijk inzicht, snelheid van denken en logisch redeneren belangrijk was. Dat meldt de Britse krant Daily Telegraph.
Bij vaardigheden waarbij het geheugen een grote rol speelde, werden de eerste tekenen van achteruitgang gemiddeld op 37-jarige leeftijd gemeten.
Volgens de onderzoekers toont de studie aan dat menselijke hersenen op veel jongere leeftijd worden getroffen door ouderdom dan tot nu toe werd aangenomen.
"Uit onze resultaten blijkt dat sommige aspecten van intellectuele achteruitgang al beginnen als mensen tussen de 20 en 30 jaar oud zijn", aldus onderzoeksleider Timothy Salthouse. "En dan hebben we het over gezonde, goed opgeleide mensen. Met behandelingen tegen ouderdomsziektes zoals Alzheimer zouden we dus eigenlijk op veel jongere leeftijd moeten beginnen."
Taal
Er zijn echter ook verstandelijke vaardigheden die nauwelijks worden beïnvloed door ouderdom. Het onderzoek van Salthouse wijst uit dat mensen hun prestaties op het gebied van taalvaardigheid en het verwerken van algemene informatie blijven verbeteren totdat ze rond de 60 jaar oud zijn.
Maar wel in de ogen van leeftijdsgenoten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:06 schreef Karina het volgende:
Waar ik mezelf vaak op betrap is dat ik vrouwen die bij mij in de klas hebben gezeten op de Middelbare School, meisjes noemDan realiseer ik me, shit dat zijn al LANG geen meisjes meer.
Ze kijken nog verraster als je pogingen doet om weer uit de spagaat te komen......dat gaat namelijk heel anders dan 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:20 schreef EricOscuro het volgende:
Een paar dingen;
Sinds ik weer terug ben in mijn geboorteplaats en ik kijk of ik mensen nog herken van vroeger... kijk ik naar mensen die ongeveer net zo oud zijn als ik toen ik wegging. Mja dat schiet niet op...
Alleen de mensen die (net als ik) er nog redelijk hetzelfde uitzien, herken ik nog.
En als ik op Fok! zit, dan valt me op dat de jongeren van tegenwoordig zo verschrikkelijk weinig algemene kennis hebben. Ook in vergelijking met zeg maar 20 a 25 jaar geleden.
En de mensen kijken nog verraster als ik ineens in een spagaat spring dan 20 jaar geleden.
En hoe oud ben je dan nu?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:20 schreef EricOscuro het volgende:
En de mensen kijken nog verraster als ik ineens in een spagaat spring dan 20 jaar geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
Nope, dit lukt me nog steeds met speels gemak.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze kijken nog verraster als je pogingen doet om weer uit de spagaat te komen......dat gaat namelijk heel anders dan 20 jaar geleden.
Ik ben nu 42 jaar.quote:
Bergwandeling trek ik niet meer (maar dat heeft niet meteen met de leeftijd te maken) en bij mij gaat het bij 1 x 50 meter al foutquote:Op zaterdag 18 juni 2011 04:04 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Nope, dit lukt me nog steeds met speels gemak.
Mijn lenigheid is gebleven. Vorige week wilde mijn oudste neefje (11 jaar) me zijn verzorgpony laten zien. We moeten wat hekken over... en dat deed ik nog zonder moeite.
Neefje keek verrast... goh dat doe je veel sneller dan mijn vader (mijn jongere broer).
Ik spring omhoog en land met gemak in een spagaat... en ook het eruitkomen doe ik net zo makkelijk.
Qua lenigheid ben ik nog als een jonge God.... Mijn uithoudingsvermogen op de korte sprints daarentegen is als een 60 jarige... maar hey; dat is het leuke aan een 40'er te zijn... je piekt in wat je ziet zitten, en hoeft de rest niet meer allemaal te doen.
En ja, ik loop gerust nog een bergwandeling van 20 kilometer zonder problemen.... maar 10 keer de 50 meter sprint laat ik echt aan me voorbij gaan.
Tja, je bent zelf ook zo langzamerhand een oldtimer gewordenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:41 schreef Berkery het volgende:
Wat me van de week opviel: auto's die ik nog als nieuw heb zien rondrijden die nu het predicaat 'oldtimer' hebben.
Ja! En dat ik die oude merken nog allemaal in mijn hoofd heb en dat is bij de eenheidsworstauto's die er nu rondrijden wel andersquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:41 schreef Berkery het volgende:
Wat me van de week opviel: auto's die ik nog als nieuw heb zien rondrijden die nu het predicaat 'oldtimer' hebben.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:55 schreef HenryHill het volgende:
Ok, weliswaar nog niet echt '40', maar toch my 2 cents:
Het feit dat je steeds meer met 'u' en 'meneer' wordt aangesproken in winkels en door onbekenden.
Nu is dat op zich al een teken, maar het verhaal wordt nog veel pijnlijker als je, in reactie op de opmerking "goh, u bent toch die meneer die ..." zegt:
hihi, ze zei meneer tegen me...
...en je vervolgens een lege blik met een beleefde glimlach terugkrijgt.ja of ze zijn die reclame al wat vergeten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
Gelukkig ga ik wat langer mee dan de meeste auto'squote:Op zondag 19 juni 2011 02:28 schreef trovey het volgende:
Tja, je bent zelf ook zo langzamerhand een oldtimer geworden
En jij bent PUB al ontgroeid?quote:
Als je te oud wordt voor hippe taal.quote:
Mag ik hopen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:14 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik wat langer mee dan de meeste auto's
Bergwandeling mag ook een ravijnwandeling zijn... De Samariakloof in Kreta is echt een aanrader... of een waddenwandeling van de Engelmans plaat naar het vaste land. Fantastisch gewoon (in mijn persoonlijke beleving)...quote:Op zondag 19 juni 2011 02:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Bergwandeling trek ik niet meer (maar dat heeft niet meteen met de leeftijd te maken) en bij mij gaat het bij 1 x 50 meter al fout(zelfde reden als waarom de bergwandeling niet meer lukt) maar geef me het platte Nederland en ik kom nog een heel stuk.
Spagaat ben ik nooit soepel genoeg voor geweest.
Pfff, waar laat mij dit... ?quote:
En het gaat alleen nog maar erger worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:40 schreef Rijstkoker het volgende:
Grappig om dit topic te lezen als 22-jarige, ik werd laatst door een 16-jarige aangesproken als meneer in de sportschool.![]()
edit:
Heb trouwens ook sommige vrienden van in de 50.
Dat doet ze waarschijnlijk omdat ze niet weet hoe ze je anders aan moet spreken. Ik spreek jonge vakkenvullers ook aan als 'meneer'. Of 'hallo'. Maar niet als 'jongen' of zo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:40 schreef Rijstkoker het volgende:
Grappig om dit topic te lezen als 22-jarige, ik werd laatst door een 16-jarige aangesproken als meneer in de sportschool.![]()
edit:
Heb trouwens ook sommige vrienden van in de 50.
Je neemt hem dan troostend,als een echte moeke,wiegend in je armen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:45 schreef trovey het volgende:
[..]
En het gaat alleen nog maar erger worden.Ik zie er blijkbaar nog wel jong genoeg uit om als meisje te worden aangesproken als 18-jarige jongens iets teveel gedronken hebben
...jammer genoeg kan ik het dan weer niet laten om meteen in de "moeder"stand te springen alhoewel ik geen kinderen heb.
.
Nog net nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Je neemt hem dan troostend,als een echte moeke,wiegend in je armen?
Mannen blijven haantjes...hoe oud ze ook zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:31 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Bergwandeling mag ook een ravijnwandeling zijn... De Samariakloof in Kreta is echt een aanrader... of een waddenwandeling van de Engelmans plaat naar het vaste land. Fantastisch gewoon (in mijn persoonlijke beleving)...
Maar het roken heeft me te weinig longinhoud opgelevert voor de sprinten die ik vroeger zonder problemen kon doen.
En de spagaat niet kunnen... no shame about that... zelfs mijn nichtje van 15 die al jaren op turnen zit, kan dit niet. Je kunt het of je kunt het niet... je kunt het hooguit iets verbeteren.
Maar als je het kunt is het wel cool hahaha. Er gaan maar weinige verjaardagen voorbij (bij vooral vrienden) dat ik niet tenminste een paar minuten de vrouwen mag beïndrukken, doordat de gastheer of gastdame me aankondigd.Nu ben ik doorgaans niet zo gek op de gedachte in het middelpunt van de belangstelling te staan... maar ach, als het gaat om iets dat ik zonder problemen goed kan... en het niet te lang duurt... dan doe ik het verder graag.
Mja ergens toch ook wel... dat geef ik toe. Alleen haantjes blijven haantjes zolang ze er verder maar weinig moeite voor hoeven te doen. Voor de rest gaat de jongere generatie haantjes ermee vandoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Mannen blijven haantjes...hoe oud ze ook zijn.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:37 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Mja ergens toch ook wel... dat geef ik toe. Alleen haantjes blijven haantjes zolang ze er verder maar weinig moeite voor hoeven te doen. Voor de rest gaat de jongere generatie haantjes ermee vandoor.
guilty..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Mannen blijven haantjes...hoe oud ze ook zijn.
Las het net ook en moest ook meteen aan dit topic denken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:29 schreef golfer het volgende:
Steeds meer jeugdhelden verdwijnen:
Peter Falk, Columbo, overleden.....
Ik lees het net jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:29 schreef golfer het volgende:
Daar is niets mis mee, dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:57 schreef Karina het volgende:
Als je de foute 111 beluistert en heel veel van die nummers nu fout zijn, maar in je jeugd grote hits waren
Nog erger, dat ik helemaal sentimenteel word bij sommige nummers![]()
Zoiets ja. En ik zie er de laatste jaren zowaar de humor weer van in, van die 'foute' muziek, terwijl ik me er een kleine tien jaar terug juist heel erg tegen afgezette ("wat een kutmuziek was dat eigenlijk"). Tijd heelt alle wonden, of zoiets.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:57 schreef Karina het volgende:
Als je de foute 111 beluistert en heel veel van die nummers nu fout zijn, maar in je jeugd grote hits waren
Nog erger, dat ik helemaal sentimenteel word bij sommige nummers![]()
Ik herken het inderdaad.... peuterzaal verdwenen, kleuterschool is nu een jeugdsoos (als het er nog staat)... lagere school tegen de vlakte, brugklas gebouw ook tegen de vlakte.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:55 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
Vanmiddag fietste ik lang mijn oude Middelbare School en zag daar al die leerlingen zitten...ineens realiseerde ik me dat het volgend jaar 30 jaar geledenis dat ik de deur voor het laatst achter me dichttrok bij die school.....en mijn kleuterschool is al jaren een wijkcentrum en de lagere school bestaat zelfs als gebouw niet meer
...daar zit nu mijn fysiotherapeut in een nieuw gebouw......ik ben weer terug op dezelfde plek als toen.
Arme jongen...quote:Op zondag 26 juni 2011 00:39 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ik herken het inderdaad.... peuterzaal verdwenen, kleuterschool is nu een jeugdsoos (als het er nog staat)... lagere school tegen de vlakte, brugklas gebouw ook tegen de vlakte.
Mavo gebouwen; andere bestemming.
(behalve het gebouw van het laatste jaar, die was toen net nieuw).
meao... hetzelfde, alleen het gebouw van het laatste jaar is nog in gebruik (vermoed ik).
Eigenlijk zijn alleen de gebouwen van mijn heao tijd nog steeds in gebruik...![]()
Ik zou zo graag willen dat er wat meer herkenbaars was overgebleven... inderdaad een schoolplein waar je even voor kunt blijven staan en de herinneringen nog even kunt "opsnuiven."
We hebben op dezelfde scholen gezeten?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:39 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ik herken het inderdaad.... peuterzaal verdwenen, kleuterschool is nu een jeugdsoos (als het er nog staat)... lagere school tegen de vlakte, brugklas gebouw ook tegen de vlakte.
meao... hetzelfde, alleen het gebouw van het laatste jaar is nog in gebruik (vermoed ik).
Eigenlijk zijn alleen de gebouwen van mijn heao tijd nog steeds in gebruik...![]()
Ik zou zo graag willen dat er wat meer herkenbaars was overgebleven... inderdaad een schoolplein waar je even voor kunt blijven staan en de herinneringen nog even kunt "opsnuiven."
Jan van Beveren, Heere Heeresma....gaat hard zo af en toe.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:29 schreef golfer het volgende:
Ja, opeens een aantal achter elkaar. Misschien raar om te zeggen, maar meestal is dat in de winter, dat er zoveel mensen overlijden.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jan van Beveren, Heere Heeresma....gaat hard zo af en toe.
ow dat boeit mij nou helemaal niet eigenlijk. Komt misschien ook omdat de basisschooltijd niet zo'n succes was hiero. Al die klasgenoten boeien me echt TOTAAL niet!! Middelbare school (brugklas) was wel leuk maar denk niet dat ik 't nou zo heel jammer zou vinden als die school met de grond gelijk werd gemaakt. Kom er toch nooit.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:39 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Nope... de ene ligt tegen de vlakte, de ander is waarschijnlijk alleen nog met Kerst open.quote:Op zondag 26 juni 2011 04:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Arme jongen...
Is je disco uit je pubertijd nog overeind? (de mijne niet, failliet)
Je bedoelt dat we hetzelfde opleidingstraject hebben gedaan?quote:
Ik zal vooral mijn Heao tijd niet missen... op enkele klassen na (waarin de vastgoed eikels niet zaten).quote:Op zondag 26 juni 2011 22:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow dat boeit mij nou helemaal niet eigenlijk. Komt misschien ook omdat de basisschooltijd niet zo'n succes was hiero. Al die klasgenoten boeien me echt TOTAAL niet!! Middelbare school (brugklas) was wel leuk maar denk niet dat ik 't nou zo heel jammer zou vinden als die school met de grond gelijk werd gemaakt. Kom er toch nooit.
Je leeftijd zal het zeker geen goed doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:33 schreef Karina het volgende:
Dat ik nu met die hitte zowat in slaap val achter mijn bureaumaar misschien is dat niet echt de leeftijd.
denk dat t idd ook wel de warmte isquote:Op maandag 27 juni 2011 14:33 schreef Karina het volgende:
Dat ik nu met die hitte zowat in slaap val achter mijn bureaumaar misschien is dat niet echt de leeftijd.
Mijn fout was om tussen de middag even een wandelingtje te maken, in de hitte. Daarna had ik totaal geen fut meer om wat te doen, wat ik niet hielp was dat ik na 2 uur alleen op de kamer zat.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
denk dat t idd ook wel de warmte isAl ben ik nu niet zozeer slaperig maar eerder gefrustreerd (hoewel je dat ook veel energie kost en moe van wordt...)
ja dat is wel een heel duidelijk tekenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:10 schreef trabant het volgende:
Dat je je eerste (preventieve) prostaatonderzoek voor je uit gaat schuiven.
En daarna erectiepillen nodig hebtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:10 schreef trabant het volgende:
Dat je je eerste (preventieve) prostaatonderzoek voor je uit gaat schuiven.
Volgens mij is het prostaat weg en de rest gaat stotteren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Houdt het een verband met het ander dan? (geen verstand van die mannenkwaaltjes).
zoietsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij is het prostaat weg en de rest gaat stotteren.
Geen ervaring met mannen van over de 50.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij is het prostaat weg en de rest gaat stotteren.
Netjes gezegd van me hè?quote:
Ik ook niet, maar je hoort wel eens wat als je richting die leeftijd kruipt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen ervaring met mannen van over de 50.
ja zeker...maar serieus,even off topic,.. ik kan er niet over uit hoe borstkanker tegenwoordig (en dit bedoel ik niet verkeerd maar alleen even om uit te drukken hoe ik het zie want ik weet dat het een vreselijk iets is voor iedereen die er me geconfronteerd wordt) te pas en te onpas in de belangstelling staat terwijl er aan prostaatkanker volgens mij meer mannen sterven dan vrouwen aan borstkanker.quote:
Dat er statistisch meer mannen prostaatkanker hebben dan vrouwen borstkanker zal wel kloppen want als je als man maar oud genoeg gaat worden schijnt elke man die kankersoort te ontwikkelen....of je er dan aan dood zal gaan is twijfelachtig omdat het verloop op hoge leeftijd meestal veel milder is en de meeste mannen dan eerder sterven aan iets anders. Prostaatkanker krijgen op jongere leeftijd is net als het hebben van borstkanker op jongere leeftijd (bij vrouwen is dat meestal onder de 40-50) veel beroerder omdat de het verloop van de ziekte dan veel sneller gaat met alle gevolgen van dien. Maar je hebt geljk, er mag best wat meer aandacht besteed worden aan deze ziekte zodat mannen ook, net als bij teelbalkanker, hun gezondheid beter in de gaten gaan houden. Zelfonderzoek en symptomen in de gaten houden van dit soort dingen is altijd goed.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja zeker...maar serieus,even off topic,.. ik kan er niet over uit hoe borstkanker tegenwoordig (en dit bedoel ik niet verkeerd maar alleen even om uit te drukken hoe ik het zie want ik weet dat het een vreselijk iets is voor iedereen die er me geconfronteerd wordt) te pas en te onpas in de belangstelling staat terwijl er aan prostaatkanker volgens mij meer mannen sterven dan vrouwen aan borstkanker.
lichtblauw is volgens mij de kleur van het prostaatkankeronderzoekquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:29 schreef trovey het volgende:
Nu de vraag in welke kleur ze dan moeten spelen?
en dan ook nog zonder riem idd, ik zou er stapelgek van wordenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:56 schreef D. het volgende:
Ik merk het vooral doordat ik de jeugd niet meer snap
Zo kan ik er niet bij dat het hip is dat minimaal 20cm van je boxershort zichtbaar moet zijn.
Ik kan er niet eens bij dat dit comfortabel zou moeten zijn
ik snap dat ook niet nee. Vind 't ook erg dom staan terwijl die lui denken dat ze 'the man' zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:56 schreef D. het volgende:
Ik merk het vooral doordat ik de jeugd niet meer snap
Zo kan ik er niet bij dat het hip is dat minimaal 20cm van je boxershort zichtbaar moet zijn.
Ik kan er niet eens bij dat dit comfortabel zou moeten zijn
ja maar misschien denken zij wel dat je een ouwe l*l bent als je een pak draag terwijl ik het juist netjes vind staanquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet nee. Vind 't ook erg dom staan terwijl die lui denken dat ze 'the man' zijn.
Een goed pak staat niet alleen netjes, maar ook sexy (als het een mooi pak is). Die jochies in hun onderbroek zie ik ook vaak. En die spijkerbroek hangt soms zelfs ONDER hun kont, dat die niet afzakken is mij een raadsel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 03:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar misschien denken zij wel dat je een ouwe l*l bent als je een pak draag terwijl ik het juist netjes vind staan
Zelfs één nacht doorhalen is problematisch ...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:22 schreef lies1947 het volgende:
ik kan niet meer een paar nachten doorhalen!
Bestaat dat niet meer?!?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:19 schreef Rucky het volgende:
Leve de man van de srv van de hieperdepiep hoeré.![]()
En:
[ afbeelding ]
Besttaat ook al lang niet meer.
true. Smaken zullen altijd verschillen, gelukkigquote:Op donderdag 7 juli 2011 03:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar misschien denken zij wel dat je een ouwe l*l bent als je een pak draag terwijl ik het juist netjes vind staan
vroeger was het ook 'in' om tshirts oid te dragen waar ook echt groot op stond "COOL CAT" Had er zelf ook een maar niet lang gedragen geloof ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:56 schreef female81 het volgende:
Over kleding gesproken (ging het een paar posts geleden over).
Dat er een punt komt dat je in de Coolcat of zo staat, en opeens beseft 'dit kan en wíl ik ook niet meer aan, ik hoor niet meer bij de doelgroep'. Dat je je qua kleding echt begint te distantiëren van de jongere generatie met hun polyester vodjes vol glitters en studs en Nickelson-jassen e.d., dat je het gevoel hebt dat je daarboven staat. O.k., natuurlijk is er nog wel een overgangsfase (bij mezelf was dat een lange periode, van eind jaren 90 t/m midden jaren 00, waarin bijna alles zwart was, alsof ik naar een begrafenis moest...), maar op een gegeven moment ga je écht niet meer zoeken in de Coolcat e.d..
Ik beken hierbij er in de laatste helft van de jaren 90 regelmatig binnen te zijn gelopen, en dan ging ik er bij de Miss Selfridge nog glitter-nagellak e.d. bij halen.
Het wordt belangrijker dat het gewoon móói is.
H&M blijft prima, misschien wel je hele leven lang, maar er zijn dus ook winkels die al tussen je vijfentwintigste en je dertigste al afvallen. Bij mij gebeurde het halverwege de twintig al.
haha, valt hier gelukkig erg mee, mijn nichtjes spreken gelukkig nog met een lekkere schep West-Fries er doorquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:18 schreef Frollo het volgende:
Ik versta kinderen van onder de 20 simpelweg niet meer, inclusief mijn eigen neefjes en nichtjes. Ze hebben allemaal, werkelijk állemaal, zo'n aangeleerd Gooise-r accent.
In de grote steden hebben ze bijna allemaal zo'n straattaal-Marokkaans accent.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:18 schreef Frollo het volgende:
Ik versta kinderen van onder de 20 simpelweg niet meer, inclusief mijn eigen neefjes en nichtjes. Ze hebben allemaal, werkelijk állemaal, zo'n aangeleerd Gooise-r accent.
Klopt, een jaar of 20 geleden was het een Surinaams accent. Ik merk dat ik een van de weinige ben in mijn omgeving die nog plat Amsterdams spreekt, het is OF van die straattaal OF bekakt Goois (of wat dat ook is).quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
In de grote steden hebben ze bijna allemaal zo'n straattaal-Marokkaans accent.
Je weetz, jonguh.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:33 schreef trabant het volgende:
Waar ik qua kleding niet bij kan: die glimmende bontkraagjassen. Het is net een vuilniszak waar een wasbeer in zit te schooien.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:33 schreef trabant het volgende:
Waar ik qua kleding niet bij kan: die glimmende bontkraagjassen. Het is net een vuilniszak waar een wasbeer in zit te schooien.
Die stonken altijd zo smerig als je in de regen had gelopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:18 schreef Karina het volgende:
Nou moet ik zeggen dat ik vroeger in een Afghaanse jas liep
Of minder omdat iedereen al dood is en jij de volgende bent die een erfenis gaat nalaten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Steeds vaker naar de notaris om alweer een erfenis in ontvangst te nemen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:03 schreef trovey het volgende:
Of minder omdat iedereen al dood is en jij de volgende bent die een erfenis gaat nalaten.
Als mijn erfgenaam een beetje creatief is met de uitvaart is dan kan hij nog wat overhouden van het geld wat daarvoor bestemd is.quote:
Kind. Je bent pas 43?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:20 schreef snetje het volgende:
doordat ik nu alvast iedereen begin te waarschuwen met : WAAG!!! het eens om over een paar jaar (7) hier een Sara neer te planten!!!ik haat sowieso al al die ingeprogrameerde feestjes enzo
...trouwen bv. geef pas een goed feest als je het al 25 jaar met elkaar vol hebt gehouden
![]()
verders merk ik het aan dat ik stijver begin te worden dus heb de ochtend gynastiek maar weer eens ingeschakeld..rek en strek
Eerst maar eens de 50 halen denk ik altijd maar en dan zien we welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:20 schreef snetje het volgende:
doordat ik nu alvast iedereen begin te waarschuwen met : WAAG!!! het eens om over een paar jaar (7) hier een Sara neer te planten!!!ik haat sowieso al al die ingeprogrameerde feestjes enzo
...trouwen bv. geef pas een goed feest als je het al 25 jaar met elkaar vol hebt gehouden
![]()
verders merk ik het aan dat ik stijver begin te worden dus heb de ochtend gynastiek maar weer eens ingeschakeld..rek en strek
mijn man is dichterbij de 50 en de kids plagen hem er al mee...paps! nog een paar jaar he!! dus vandaar dat ik al aangeef van No Way!! bij mij !!...thanx voor de woorden Kindquote:
Gewoon een vakantie plannen rondom die tijd en niet zeggen hoelang je weggaat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:38 schreef snetje het volgende:
[..]
mijn man is dichterbij de 50 en de kids plagen hem er al mee...paps! nog een paar jaar he!! dus vandaar dat ik al aangeef van No Way!! bij mij !!...thanx voor de woorden Kind![]()
dropjes zijn allang verboden voedsel voor mijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:42 schreef trovey het volgende:
Morgen (dus straks) naar de tandarts toe om opnieuw een kroon , die ik woensdag eruittrok met het kauwen op een dropje, weer vast te laten zetten.....je daarmee meteen realiserend dat het niet de enige tandkroon is die je inmiddels hebt
.....maar geen kunstgebit
zoals in de tijd van mijn ouders heel normaal was als je gebit je leeftijd begon te verraden.
Al die ouderwetse vullingen zijn bij mij al bijna vervangen door mooie wittequote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:44 schreef snetje het volgende:
[..]
dropjes zijn allang verboden voedsel voor mijeigenlijk alles waar onze ouderwetse vullingen bij los kunnen schieten
ja ! die optie oogt goedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon een vakantie plannen rondom die tijd en niet zeggen hoelang je weggaat.
Dan weet je wat je te doen staat......zo snel mogelijk oma worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:50 schreef snetje het volgende:
[..]
ja ! die optie oogt goedmaar toch ..hoop ik dat ze me inmiddels goed genoeg kennen en het niet eens gaan proberen!
kids leren hun ouders pas kennen wanneer ze zelfs kids hebben ... standaard...
jaha! is al standaard regel hierquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat......zo snel mogelijk oma worden.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 05:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
je wordt pas echt oud als je het quasi-moderne gebruik van het woord kids niet meer kan verdragen
idem, opgenomen door een klasgenootje op hun nieuwe VHS recorderquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:54 schreef Rucky het volgende:
De laatste space shuttle is gelanceerd en ik kan nog de eerste herinneren.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:54 schreef Rucky het volgende:
De laatste space shuttle is gelanceerd en ik kan nog de eerste herinneren.
Hop Meldtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:53 schreef trovey het volgende:
Dan weet je wat je te doen staat......zo snel mogelijk oma worden.
golfer en ik hebben lekker met zijn 2tjes mijn 50e verjaardag gevierd in Barcelona... ik werd 50 midden op de Ramblasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:43 schreef trovey het volgende:
Gewoon een vakantie plannen rondom die tijd en niet zeggen hoelang je weggaat.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 05:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
je wordt pas echt oud als je het quasi-moderne gebruik van het woord kids niet meer kan verdragen
ik ook niet.... er is gewoon een goed Nedelands woord voor, gebruik het!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan ben ik echt stokoud. Ik kan het woord niet uitstaaaan
Nee, dan kom je gewoon op leeftijd...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:04 schreef nokwanda het volgende:
En... alsw je op vrijdagavond op dit tijdstip hunkert naar je bedje... ben je dan oud?
Nou, dan ben ik maar oud
Ok, jij wintquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:02 schreef nokwanda het volgende:
Over dat oma worden... dat heb ik effe goed geregeld. Ik word komende augustus pas 40 maar er zijn al twee kleinkinderen; een van 2 jaar en een van 5 maanden. Gewoon een man trouwen die 13 jaar ouder is en al een volwassen dochter heeft
Ik ga dat ook maar eens doen.....hoef ik de volgende generatie zelf niet meer te producerenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:02 schreef nokwanda het volgende:
Over dat oma worden... dat heb ik effe goed geregeld. Ik word komende augustus pas 40 maar er zijn al twee kleinkinderen; een van 2 jaar en een van 5 maanden. Gewoon een man trouwen die 13 jaar ouder is en al een volwassen dochter heeft
Dan ben ik al heel lang oudquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
als je programma's zoals BBC's Antique Roadshow ga waarderen
ik ook, al bijna 30 jaar denk ik maar vraag me af of de jeugd van tegenwoordig nog wel eens naar dit soort programma's kijktquote:
nee dan ben je gewoon moequote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:04 schreef nokwanda het volgende:
En... alsw je op vrijdagavond op dit tijdstip hunkert naar je bedje... ben je dan oud?
Nou, dan ben ik maar oud
een net iets andere ervaring had ik door met iemand (10 jaar ouder) te trouwen die 2 kinderen van 17 en 22 had die ineens bij je komen wonen terwijl ik geen kinderen had, het leverde de nodige spanningen op moet ik toegeven omdat ik niks gewend wasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:02 schreef nokwanda het volgende:
hoeveel mensen werken er dan wel niet bij de online fuikenhandel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:44 schreef underwear het volgende:
Ik 40 en veel collega's rond de 25 - 30 jaar. "Je had m'n vader kunnen zijn!" is wel de ergste opmerking tot nu toe..
Dat realiseer ik me nog elke dag met mensen hier op het forum of IRL... mijn hoofd wil nog niet mee met het feit dat ik niet alleen 'al' 52 ben, ouder dan de minister president en de meeste advocaten & rechters die je in het nieuws ziet langs komen bijvoorbeeld. Ouder dan je huisarts en ouder dan de specialist. Ouder dan de mensen waar je vroeger tegenop zag.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:44 schreef underwear het volgende:
Ik 40 en veel collega's rond de 25 - 30 jaar. "Je had m'n vader kunnen zijn!" is wel de ergste opmerking tot nu toe..
quote:Op maandag 18 juli 2011 10:20 schreef franka het volgende:
Als je in je werk de kinderen tegen komt van een vroeger vriendje.
En dat jong helemaal lirisch is over dat je vroeger met zijn vader hebt gedate. De vergelijking maakt met verkering vroeger en nu.
En de slotopmerking maakte : Jij had dus mijn moeder kunnen zijn?!
Later nog wel eens mis gebruik van gemaakt toen hij dingen ging doen die wettelijk verboden waren.
Die briefjes waren toch wel een stuk mooier dan die van tegenwoordigquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:09 schreef pinine het volgende:
als iemand op FOK je oud noemt in een topic over guldens omdat ik de oude bankbiljetten als kind nog heb gekend [Nostalgie]Adoreer hier de guldenbriefjes!
Dat oude 5 gulden briefje ken ik nog, maar die andere (25,100 en 1000) kan ik me ook niet meer voor de geest halen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:09 schreef pinine het volgende:
als iemand op FOK je oud noemt in een topic over guldens omdat ik de oude bankbiljetten als kind nog heb gekend [Nostalgie]Adoreer hier de guldenbriefjes!
Ik ken ze allemaal nogquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:09 schreef pinine het volgende:
Ik ook vooral deze nog:quote:
jemig Golfer, toen was Juultje nog een lekkere vlotte meidquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook vooral deze nog:
[ afbeelding ]
Jij bent wel heeeel oudquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook vooral deze nog:
[ afbeelding ]
ik een echte (geluks)cent.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Jij bent wel heeeel oud
Ik heb nog steeds een dubbeltje in mijn portemonnee.
\\\ohhhhhh Nano Nano zoiets was het tochquote:Op donderdag 21 juli 2011 07:19 schreef Karina het volgende:
Toen ik vanmorgen op de radio hoorde dat 1 van de DJ's van Radio 538 niet wist dat Robin Williams in Mork & Mindy had gespeeld
quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
\\\ohhhhhh Nano Nano zoiets was het toch
Zou het niet zo lijken? Omdat er tegenwoordig veel meer media zijn waardoor je het sneller hoort? Ik denk dat er vroeger misschien nog meer mensen dood gingen aan kanker, door roken bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:18 schreef Bluezz het volgende:
Ligt het aan mij of gaan er tegenwoordig meer mensen sowieso vroeger dood aan kankers etc dan vroegah? Of zou dat gewoon zijn omdat je je ermee identificeert?
Mwoah, als ik kijk naar het aantal mensen met kanker in mijn directe omgeving dan heb ik het slechte nieuws het laatste half jaar vaker gehoord dan in de 2 jaar ervoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou het niet zo lijken? Omdat er tegenwoordig veel meer media zijn waardoor je het sneller hoort? Ik denk dat er vroeger misschien nog meer mensen dood gingen aan kanker, door roken bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:42 schreef vannelle het volgende:
en wat me het meest opvalt: Mijn vrouw gaat er steeds ouder uitzien.
Mannen worden knapper als ze ouder worden he, dus da's niet erg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]en jij niet ?
Ik merk dat het me steeds minder boeit wat andere mensen van me denken, eigenlijk boeit het
me voor geen meter
sommige wel, maar lang niet allemaal, eerst foto laten zien dan kan ik oordelenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mannen worden knapper als ze ouder worden he, dus da's niet erg.
Als je een recente foto wilt ga ik me toch eerst ff scheren. Kan maar 1x een 1e indruk maken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
sommige wel, maar lang niet allemaal, eerst foto laten zien dan kan ik oordelen
Nah... ga je maar effe scheren danquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als je een recente foto wilt ga ik me toch eerst ff scheren. Kan maar 1x een 1e indruk maken.
smoesjes......quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:18 schreef vannelle het volgende:
Zal wel wat later worden, moet nog eten ook.
Kom er net achter dat er geen kaassaus meer is (dement?) en dus vanavond maar es experimenteren of witlof met kerriesaus ook smaakt.
Hm, dat doe ik al jaren.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:03 schreef trabant het volgende:
Dat ik geregeld een dikke borstelhaar uit mijn oor moet trekken...
Je bent inderdaad nog ''te doen''quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:30 schreef vannelle het volgende:
Maar als mannen idd knapper worden naarmate ze ouder worden...........kun je nagaan hoe lelijk ik vroeger was.
[ afbeelding ]
Witlof met kerriesaus is te doen trouwens, kaassaus is wel lekkerder eerlijk gezegd.
Ook nog ff iets ontopics zeggen:
Blessures genezen minder snel, foto maken en op inet plaatsen duurt ook schreeuwend lang en je kind heeft onderhand een hoger opleidingsniveau dan jezelf.
Als mijn theorie klopt wordt het alleen maar beter.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je bent inderdaad nog ''te doen''![]()
Pics?quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:02 schreef Aleandra het volgende:
Aan het feit dat de zwaartekracht meer en meer aan mijn steeds ruimer zittende velletje begint te trekken en .......aan het feit dat het me eigenlijk allemaal ook geen reet meer uitmaakt.
quote:
hier ook. Maar heb al heel mn leven (vanaf mn 2e) een bril en vanaf mn 18e lenzen dus heeft niet zo zeer met ouderdom te maken denk ik , in mijn geval. Same goes for Worddocumtentjes... Zoom ik ook altijd wat inquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:33 schreef Rewimo het volgende:
Leesbrillen, check. Ik kan verdorie mijn post (van die ouderwetse papieren dingen) niet meer lezen zonder bril. FOK! staat hier in koeienletters op het beeldscherm - wat weer als voordeel heeft dat je de banners aan de zijkanten niet meer ziet) en 's avonds moet ik er alsnog een bril bij op
Heel herkenbaarquote:Op zondag 20 november 2011 15:39 schreef vannelle het volgende:
Als je online een formulier in wilt vullen en je moet wel erg ver naar beneden scrollen om bij je geboortejaar te komen begint knap irritant te worden,
quote:Op zondag 20 november 2011 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel herkenbaar![]()
En dat als het 1 januari is geweest, het lijkt alsof ik al 50 benals je naar mijn geboortejaar kijkt.
je komt net uit het ei, kuiken.quote:Op zondag 20 november 2011 19:41 schreef Karina het volgende:
En dat als het 1 januari is geweest, het lijkt alsof ik al 50 benals je naar mijn geboortejaar kijkt.
Gelukkig heb ik nog een jaar extraquote:Op zondag 20 november 2011 19:41 schreef Karina het volgende:
Heel herkenbaar![]()
Ik probeer iedereen in de waan te laten/krijgen dat ik een jaar jonger ben dan ik ben. Dan kan ik in alle rust vijftig worden en ze komen er pas achter als ik eenenvijftig ben.quote:Op zondag 20 november 2011 22:58 schreef Aleandra het volgende:
Dan hangt er over 3 maanden een flink spandoek aan huis met de magische woorden: 3 maal claxonneren om Sara te eren.
Ja, dat gaat dus niet werken aangezien iedereen hier kan tellen. Ze zijn echt niet achterlijk als ik voor de 11 keer zou zeggen ik vier mijn 40ste verjaardag.quote:Op maandag 21 november 2011 10:00 schreef trabant het volgende:
[..]
Ik probeer iedereen in de waan te laten/krijgen dat ik een jaar jonger ben dan ik ben. Dan kan ik in alle rust vijftig worden en ze komen er pas achter als ik eenenvijftig ben.
Ik heb de hele serie op DVDquote:Op maandag 21 november 2011 20:35 schreef JellieVrolijk het volgende:
Ik kijk bijna dagelijks Het kleine Huisje op de Prairie, en jank dan ook echt.
Ik zit er dichterbij dan ik eigenlijk wil.quote:Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef JellieVrolijk het volgende:
Wacht maar @trovey ik zit dicht bij de 50, jij nog niet zeker?
Meen je dat nou?quote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Ach, die emotionele instabiliteit schijnt vanzelf te komen als de overgang toeslaat bij vrouwen.
Ik heb geen kinderen, maar ik begrijp precies wat je bedoelt: mijn nichtje is 17 en heeft nu een vriendje, dan voel je je best oud, omdat je haar nog als een kind zietquote:Op woensdag 14 december 2011 19:03 schreef cafca het volgende:
Mijn jongste kind is vandaag tiener geworden, voel me nu ook best oud
Ik heb een - bril maar moet eigenlijk aan de multifocusquote:Op woensdag 14 december 2011 20:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet daar juist een bril voor opzetten
En die kl***artrose drukt je ook wel met je neus op de feiten
quote:Op maandag 21 november 2011 19:15 schreef nokwanda het volgende:
Je merkt dat je ouder wordt als je je eerste grijze schaamhaar ontdekt
Wat wil je niet wetenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:35 schreef Plumootje het volgende:
Mijn korte-termijn-geheugen laat het steeds vaker afweten. Zou dat het begin zijn van .....? Ach, wil het niet weten ook!
Weet ik echt niet...quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:52 schreef Aleandra het volgende:
Plumootje.... dank je voor het compliment
Als je nog weet waarvoor is der niks met je geheugen aan de hand hoor.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:21 schreef Klonk het volgende:
Geluiden maken als je gaat zitten of weer opstaat...
Ohw, dacht even dat ik kwetsend overkwam. Ik was alleen maar tegen mezelf aan 't lullen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:23 schreef Aleandra het volgende:
Was nog wel bedoeld om je wat op te vrolijken
![]()
Mijn fotoboek!!
Oh dat heb ik ook, ik wil koffie in de ijskast zetten en dat soort dingenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:35 schreef Plumootje het volgende:
Mijn korte-termijn-geheugen laat het steeds vaker afweten. Zou dat het begin zijn van .....? Ach, wil het niet weten ook!
Dat is volkomen normaal. Ik vind de afstandbediening van de TV ook wel eens terug in het vriesvak.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:04 schreef Karina het volgende:
Oh dat heb ik ook, ik wil koffie in de ijskast zetten en dat soort dingen
...of dat ik niet meer weer hoe ik moet inloggen...quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook, ik wil koffie in de ijskast zetten en dat soort dingen
Houd op over inloggen, ik heb zoveel wachtwoorden, op mijn werk al zeker 3 dan nog mijn mail en weet ik veel wat allemaal. En allemaal anders, omdat elk wachtwoord weer anders moet zijn. Ik word er gek van.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:16 schreef Plumootje het volgende:
[..]
...of dat ik niet meer weer hoe ik moet inloggen...
Welnee. Je kunt er ook voor kiezen om jong te sterven.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:29 schreef Plumootje het volgende:
Tsjah, oud worden is ècht niet leuk en toch moet iedereen er vroeg of laat aan geloven... vet balen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |