abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:55:26 #76
244933 trovey
Nachtoele
pi_98294353
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:06 schreef Karina het volgende:
Waar ik mezelf vaak op betrap is dat ik vrouwen die bij mij in de klas hebben gezeten op de Middelbare School, meisjes noem :') Dan realiseer ik me, shit dat zijn al LANG geen meisjes meer.
Maar wel in de ogen van leeftijdsgenoten. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 juni 2011 @ 15:19:17 #77
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_98295309
Oja, als ik het over een meisje heb tegen mijn zoon en dat "meisje" is dan 3x zo oud als hij :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:20:01 #78
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_98315745
Een paar dingen;

Sinds ik weer terug ben in mijn geboorteplaats en ik kijk of ik mensen nog herken van vroeger... kijk ik naar mensen die ongeveer net zo oud zijn als ik toen ik wegging. Mja dat schiet niet op...
Alleen de mensen die (net als ik) er nog redelijk hetzelfde uitzien, herken ik nog.

En als ik op Fok! zit, dan valt me op dat de jongeren van tegenwoordig zo verschrikkelijk weinig algemene kennis hebben. Ook in vergelijking met zeg maar 20 a 25 jaar geleden.

En de mensen kijken nog verraster als ik ineens in een spagaat spring dan 20 jaar geleden. :P
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_98319722
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:20 schreef EricOscuro het volgende:
Een paar dingen;

Sinds ik weer terug ben in mijn geboorteplaats en ik kijk of ik mensen nog herken van vroeger... kijk ik naar mensen die ongeveer net zo oud zijn als ik toen ik wegging. Mja dat schiet niet op...
Alleen de mensen die (net als ik) er nog redelijk hetzelfde uitzien, herken ik nog.

En als ik op Fok! zit, dan valt me op dat de jongeren van tegenwoordig zo verschrikkelijk weinig algemene kennis hebben. Ook in vergelijking met zeg maar 20 a 25 jaar geleden.

En de mensen kijken nog verraster als ik ineens in een spagaat spring dan 20 jaar geleden. :P
Ze kijken nog verraster als je pogingen doet om weer uit de spagaat te komen......dat gaat namelijk heel anders dan 20 jaar geleden. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 18 juni 2011 @ 00:36:54 #80
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98319988
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:20 schreef EricOscuro het volgende:

En de mensen kijken nog verraster als ik ineens in een spagaat spring dan 20 jaar geleden. :P
En hoe oud ben je dan nu?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 18 juni 2011 @ 00:55:33 #81
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_98320761
Ok, weliswaar nog niet echt '40', maar toch my 2 cents:

Het feit dat je steeds meer met 'u' en 'meneer' wordt aangesproken in winkels en door onbekenden.
Nu is dat op zich al een teken, maar het verhaal wordt nog veel pijnlijker als je, in reactie op de opmerking "goh, u bent toch die meneer die ..." zegt:
hihi, ze zei meneer tegen me...

...en je vervolgens een lege blik met een beleefde glimlach terugkrijgt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 18 juni 2011 @ 04:04:22 #82
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_98324780
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:30 schreef trovey het volgende:

[..]

Ze kijken nog verraster als je pogingen doet om weer uit de spagaat te komen......dat gaat namelijk heel anders dan 20 jaar geleden. :+
Nope, dit lukt me nog steeds met speels gemak.

Mijn lenigheid is gebleven. Vorige week wilde mijn oudste neefje (11 jaar) me zijn verzorgpony laten zien. We moeten wat hekken over... en dat deed ik nog zonder moeite.
Neefje keek verrast... goh dat doe je veel sneller dan mijn vader (mijn jongere broer).

Ik spring omhoog en land met gemak in een spagaat... en ook het eruitkomen doe ik net zo makkelijk.
Qua lenigheid ben ik nog als een jonge God.... Mijn uithoudingsvermogen op de korte sprints daarentegen is als een 60 jarige... maar hey; dat is het leuke aan een 40'er te zijn... je piekt in wat je ziet zitten, en hoeft de rest niet meer allemaal te doen.

En ja, ik loop gerust nog een bergwandeling van 20 kilometer zonder problemen.... maar 10 keer de 50 meter sprint laat ik echt aan me voorbij gaan. ;)
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 04:10:40 #83
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_98324799
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:36 schreef golfer het volgende:

[..]

En hoe oud ben je dan nu?
Ik ben nu 42 jaar.

Ik ben ouder dan mijn leeftijd betreffende spierproblemen (het liefst zou ik elke dag twee massages krijgen van minstens een half uur).
Tevens heb ik meer slaap nodig dan de acht uur die er gemiddeld voor staan.

Daarentegen ben ik altijd nog zo lenig als een 20' er... en heb nog het uithoudingsvermogen om zonder problemen 50 kilometer te wandelen bijvoorbeeld. Maar 10 minuten hardlopen... nee dat hou ik niet meer vol!
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:41:48 #84
46794 Berkery
Fat bastard
pi_98353677
Wat me van de week opviel: auto's die ik nog als nieuw heb zien rondrijden die nu het predicaat 'oldtimer' hebben.

:{
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  zondag 19 juni 2011 @ 02:27:30 #85
244933 trovey
Nachtoele
pi_98360603
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 04:04 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Nope, dit lukt me nog steeds met speels gemak.

Mijn lenigheid is gebleven. Vorige week wilde mijn oudste neefje (11 jaar) me zijn verzorgpony laten zien. We moeten wat hekken over... en dat deed ik nog zonder moeite.
Neefje keek verrast... goh dat doe je veel sneller dan mijn vader (mijn jongere broer).

Ik spring omhoog en land met gemak in een spagaat... en ook het eruitkomen doe ik net zo makkelijk.
Qua lenigheid ben ik nog als een jonge God.... Mijn uithoudingsvermogen op de korte sprints daarentegen is als een 60 jarige... maar hey; dat is het leuke aan een 40'er te zijn... je piekt in wat je ziet zitten, en hoeft de rest niet meer allemaal te doen.

En ja, ik loop gerust nog een bergwandeling van 20 kilometer zonder problemen.... maar 10 keer de 50 meter sprint laat ik echt aan me voorbij gaan. ;)
Bergwandeling trek ik niet meer (maar dat heeft niet meteen met de leeftijd te maken) en bij mij gaat het bij 1 x 50 meter al fout :') (zelfde reden als waarom de bergwandeling niet meer lukt) maar geef me het platte Nederland en ik kom nog een heel stuk. :P Spagaat ben ik nooit soepel genoeg voor geweest. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 19 juni 2011 @ 02:28:09 #86
244933 trovey
Nachtoele
pi_98360616
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:41 schreef Berkery het volgende:
Wat me van de week opviel: auto's die ik nog als nieuw heb zien rondrijden die nu het predicaat 'oldtimer' hebben.

:{
Tja, je bent zelf ook zo langzamerhand een oldtimer geworden :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_98367771
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:41 schreef Berkery het volgende:
Wat me van de week opviel: auto's die ik nog als nieuw heb zien rondrijden die nu het predicaat 'oldtimer' hebben.

:{
Ja! En dat ik die oude merken nog allemaal in mijn hoofd heb en dat is bij de eenheidsworstauto's die er nu rondrijden wel anders :P
pi_98368328
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:55 schreef HenryHill het volgende:
Ok, weliswaar nog niet echt '40', maar toch my 2 cents:

Het feit dat je steeds meer met 'u' en 'meneer' wordt aangesproken in winkels en door onbekenden.
Nu is dat op zich al een teken, maar het verhaal wordt nog veel pijnlijker als je, in reactie op de opmerking "goh, u bent toch die meneer die ..." zegt:
hihi, ze zei meneer tegen me...

...en je vervolgens een lege blik met een beleefde glimlach terugkrijgt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja of ze zijn die reclame al wat vergeten... :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 19 juni 2011 @ 22:14:32 #89
46794 Berkery
Fat bastard
pi_98389950
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 02:28 schreef trovey het volgende:

Tja, je bent zelf ook zo langzamerhand een oldtimer geworden :+
Gelukkig ga ik wat langer mee dan de meeste auto's :s)
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_98394823
Bazentopic.
  maandag 20 juni 2011 @ 01:04:16 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98397779
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:51 schreef Webschip het volgende:
Bazentopic.
En jij bent PUB al ontgroeid?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98424845
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 01:04 schreef golfer het volgende:

[..]

En jij bent PUB al ontgroeid?
Als je te oud wordt voor hippe taal.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 20 juni 2011 @ 19:46:23 #93
244933 trovey
Nachtoele
pi_98426691
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:14 schreef Berkery het volgende:

[..]

Gelukkig ga ik wat langer mee dan de meeste auto's :s)
Mag ik hopen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 21 juni 2011 @ 01:31:18 #94
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_98445949
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 02:27 schreef trovey het volgende:

[..]

Bergwandeling trek ik niet meer (maar dat heeft niet meteen met de leeftijd te maken) en bij mij gaat het bij 1 x 50 meter al fout :') (zelfde reden als waarom de bergwandeling niet meer lukt) maar geef me het platte Nederland en ik kom nog een heel stuk. :P Spagaat ben ik nooit soepel genoeg voor geweest. :P
Bergwandeling mag ook een ravijnwandeling zijn... De Samariakloof in Kreta is echt een aanrader... of een waddenwandeling van de Engelmans plaat naar het vaste land. Fantastisch gewoon (in mijn persoonlijke beleving)...
Maar het roken heeft me te weinig longinhoud opgelevert voor de sprinten die ik vroeger zonder problemen kon doen.

En de spagaat niet kunnen... no shame about that... zelfs mijn nichtje van 15 die al jaren op turnen zit, kan dit niet. Je kunt het of je kunt het niet... je kunt het hooguit iets verbeteren.
Maar als je het kunt is het wel cool hahaha. Er gaan maar weinige verjaardagen voorbij (bij vooral vrienden) dat ik niet tenminste een paar minuten de vrouwen mag beïndrukken, doordat de gastheer of gastdame me aankondigd. :P
Nu ben ik doorgaans niet zo gek op de gedachte in het middelpunt van de belangstelling te staan... maar ach, als het gaat om iets dat ik zonder problemen goed kan... en het niet te lang duurt... dan doe ik het verder graag. *)
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 01:38:16 #95
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_98446115
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:19 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Als je te oud wordt voor hippe taal.
Pfff, waar laat mij dit... ?
Ik werk nog voor een jongerencentrum c.q. poppodium... maar ben al wel een veertiger. Maar die jongerentermen krijg ik nog steeds mee... (en natuurlijk speelt ook mijn uiterlijk nog mee... ik ben zeker geen twintiger meer, maar men ziet me ook nog niet als veertiger)...
Ik ben behept met wat men 15 jaar geleden het "Patrick Bruel syndroom" noemde... te oud om een te zijn met de jongeren... en te jong om een ouwe lul te zijn.

En ja... woorden als "behept zijn" zou ik niet meer moeten gebruiken hahaha.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_98446180
Grappig om dit topic te lezen als 22-jarige, ik werd laatst door een 16-jarige aangesproken als meneer in de sportschool. :'(

edit:
Heb trouwens ook sommige vrienden van in de 50.
rice rice baby tututututedudududum
  dinsdag 21 juni 2011 @ 01:45:41 #97
244933 trovey
Nachtoele
pi_98446294
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 01:40 schreef Rijstkoker het volgende:
Grappig om dit topic te lezen als 22-jarige, ik werd laatst door een 16-jarige aangesproken als meneer in de sportschool. :'(

edit:
Heb trouwens ook sommige vrienden van in de 50.
En het gaat alleen nog maar erger worden. }) Ik zie er blijkbaar nog wel jong genoeg uit om als meisje te worden aangesproken als 18-jarige jongens iets teveel gedronken hebben :') ...jammer genoeg kan ik het dan weer niet laten om meteen in de "moeder"stand te springen alhoewel ik geen kinderen heb. :') .
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 21 juni 2011 @ 01:46:53 #98
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_98446328
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 01:40 schreef Rijstkoker het volgende:
Grappig om dit topic te lezen als 22-jarige, ik werd laatst door een 16-jarige aangesproken als meneer in de sportschool. :'(

edit:
Heb trouwens ook sommige vrienden van in de 50.
Dat doet ze waarschijnlijk omdat ze niet weet hoe ze je anders aan moet spreken. Ik spreek jonge vakkenvullers ook aan als 'meneer'. Of 'hallo'. Maar niet als 'jongen' of zo.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 01:48:47 #99
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_98446375
Ik ben vandaag (nou ja, gisteren) tweeëntwintig geworden. Ik ben nu echt niet meer barely legal. Om mijn identiteitskaart wordt ook niet meer gevraagd. Nou ja, ik heb ook geen babyface...
  dinsdag 21 juni 2011 @ 04:54:44 #100
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_98448317
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 01:45 schreef trovey het volgende:

[..]

En het gaat alleen nog maar erger worden. }) Ik zie er blijkbaar nog wel jong genoeg uit om als meisje te worden aangesproken als 18-jarige jongens iets teveel gedronken hebben :') ...jammer genoeg kan ik het dan weer niet laten om meteen in de "moeder"stand te springen alhoewel ik geen kinderen heb. :') .
Je neemt hem dan troostend,als een echte moeke,wiegend in je armen?

[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-06-2011 05:10:49 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')