Nou, een beetje. Maar dat is te algemeen. Heb wel familie die bezig zijn met het kopen en verkopen van grond etc. alleen dat is voornamelijk in een ander land, het tegenovergestelde van de VS en ik wil richting de VS. Kan ook het geld geven aan een van mijn ooms of mijn vader en het hun laten doen, alleen tja... ben je afhankelijk van anderen, gaat er iets fout heb je pech enz.quote:
Ik wacht nog even op de "Ik wil emigreren naar Amerika want daar is alles goedkoper en beter" aflevering van TS.quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
TS, je hoeveelste deel van "later als ik groot ben" serie is dit nou? Ik snap die serie niet helemaal, leg eens uit wat de grotere gedachte is, wil je nu alvast gaan vastleggen wat je later na je studie gaat doen?
Interessant inderdaad.quote:Op woensdag 8 juni 2011 06:13 schreef bijdehand het volgende:
Hoezo kan je meer winst maken in Mexico, omdat de grondprijzen daar lager liggen?
1. Niet op deze manier.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:34 schreef JeMoeder het volgende:
1. Hoe krijg je $100.000 bij elkaar?
2. Hoe kan je op goedkopere grond in een land met een veel lager welstandsniveau zoals Mexico meer winst maken? Logic tells dat je er ook minder marge op maakt
3. Vastgoed voor $100.000? In het oostblok of een schuurtje in Appingerdam misschien. Grond zou wel kunnen.
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 8 juni 2011 06:13 schreef bijdehand het volgende:
Hoezo kan je meer winst maken in Mexico, omdat de grondprijzen daar lager liggen?
Dit is de grotere gedachte, vermoed ik. TS wil graag de American Dream realiseren. Echter, TS is net 18 en is zoekende naar hoe, wat en waar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
TS, je hoeveelste deel van "later als ik groot ben" serie is dit nou? Ik snap die serie niet helemaal, leg eens uit wat de grotere gedachte is, wil je nu alvast gaan vastleggen wat je later na je studie gaat doen?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:57 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dit is de grotere gedachte, vermoed ik. TS wil graag de American Dream realiseren. Echter, TS is net 18 en is zoekende naar hoe, wat en waar.
Hij gaat eerst op vakantie naar de USA: Roadtrip
Daarna emigreert hij: Emigreren
En wil hij zijn fortuin gaan verdienen met handel in vastgoed: Hoe te werk gaan?
Maar ondertussen probeert hij te snappen hoe games gespeeld moeten worden: [PS3] KLOTE PSN ik overweeg zelfmoord!! >:(
En probeert hij zich Excel eigen te maken: Jouw film collectie
Oh, en die 100k USD haalt hij hier vandaan: Nederlandse Kredietmeesters
Jep, hij krijgt nog $95,000 van zijn dromen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:25 schreef Tja..1986 het volgende:
Je wilde vakantiewerk voor 5,- per uur gaan doen, en je denkt dat je over 4 jaar 100.000,- hebt? Krijg je nog van iets of iemand geld ofzo?
Nee, ga niet lenen voor geld. Ga er ook niet hard voor werken en het is ook geen erfenis. Wat het wel is, mogen jullie, als jullie het zo graag willen weten, hard over na denken en hier steeds posten tot jullie het goede antwoord hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:57 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dit is de grotere gedachte, vermoed ik. TS wil graag de American Dream realiseren. Echter, TS is net 18 en is zoekende naar hoe, wat en waar.
Hij gaat eerst op vakantie naar de USA: Roadtrip
Daarna emigreert hij: Emigreren
En wil hij zijn fortuin gaan verdienen met handel in vastgoed: Hoe te werk gaan?
Maar ondertussen probeert hij te snappen hoe games gespeeld moeten worden: [PS3] KLOTE PSN ik overweeg zelfmoord!! >:(
En probeert hij zich Excel eigen te maken: Jouw film collectie
Oh, en die 100k USD haalt hij hier vandaan: Nederlandse Kredietmeesters
Dat spreekt natuurlijk voor zich (vind ik). Wil i.i.g. niet de rest van mijn leven in Nederland blijven wonen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de "Ik wil emigreren naar Amerika want daar is alles goedkoper en beter" aflevering van TS.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:22 schreef computerprobleem het volgende:
..... denk over 4 jaar ca. $100.000 gespaard te hebben.
Heb je met dit bedrag (en misschien wel toevoeging door ouders en familie) een redelijk startkapitaal om te beginnen met handel in vastgoed?
Handig als je zelf antwoord geeft op je vraag, scheelt de lezers weer...quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:12 schreef computerprobleem het volgende:
En met 100.000$ kun je echt wel gebouwen kopen en verkopen hoor.
Kijk, iemand die wel helpt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:39 schreef Skint het volgende:
Koop huizen aan de spaanse kust voor 50.000 per stuk en hoop op economisch herstel
Dit, tijd voor een slotje dus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:36 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
[..]
Handig als je zelf antwoord geeft op je vraag, scheelt de lezers weer...
Ja, dat realiseer ik me wel. Maar ben nog aan het uitzoeken hoe en wat, veel plannen voor in de toekomst, maar wil alvast een beetje uitzoeken hoe ik straks het beste kan beginnen. Lijkt me namelijk veel leuker om voor je zelf te beginnen en niet afhankelijk te zijn van anderen (b.v. goed presteren voor je baas omdat je anders ontslagen kunt worden etc.). Ik richt mij op het buitenland, omdat het daar makkelijker is dan in NL om met zoiets te beginnen. Niet alleen omdat het goedkoper is, maar omdat de wetten/regels van dat land zoiets starten makkelijker maken voor een starter. Een ding heb ik me wel altijd afgevraagd:quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:01 schreef fruityloop het volgende:
Dat verschilt per land, en in Amerika mogelijk zelfs per staat. Meestal is leeftijd van volwassen/stemgerechtigd zijn genoeg om economische transacties aan te gaan, zeker als je geen financiering nodig hebt. Vanaf 18+ kom je dus een heel eind in Nederland. Belangrijker is dat jij de tegenpartij kan overtuigen dat jij een betrouwbare partner bent denk ik.
Bedenk wel dat er per land, en in Amerika weer per staat, andere fiscale regels gelden voor het in eigendom hebben van land en/of gebouwen.
Als jij niet eens weet hoe het in Nederland is geregeld met het eigendom van vastgoed, hoe denk je dan wel in het buitenland te kunnen slagen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, dat realiseer ik me wel. Maar ben nog aan het uitzoeken hoe en wat, veel plannen voor in de toekomst, maar wil alvast een beetje uitzoeken hoe ik straks het beste kan beginnen. Lijkt me namelijk veel leuker om voor je zelf te beginnen en niet afhankelijk te zijn van anderen (b.v. goed presteren voor je baas omdat je anders ontslagen kunt worden etc.). Ik richt mij op het buitenland, omdat het daar makkelijker is dan in NL om met zoiets te beginnen. Niet alleen omdat het goedkoper is, maar omdat de wetten/regels van dat land zoiets starten makkelijker maken voor een starter. Een ding heb ik me wel altijd afgevraagd:
In Nederland is je eigendom toch nooit echt van jezelf of wel? Dus als je een huis koopt en helemaal afbetaald, dan is het toch nog steeds niet 100% jouw eigen bezit? Een deel blijft toch altijd van de staat?
Dit weet ik niet zeker, daarom vraag ik het. Ik heb zoiets ooit een keer gehoord, weet niet meer wanneer of waar..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |