Dat geeft niet, dan kan je nog doen alsof ze rond de WO1 zijn geboren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef Phileintje het volgende:
Mensen die in de jaren '10 zijn geboren. Baby's.
100+'ersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef Phileintje het volgende:
Mensen die in de jaren '10 zijn geboren. Baby's.
quote:
quote:
Poeh poeh, 2 jaartjes ouder dan degene die je quote en je doet alsof er een generatiekloof tussen zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Welk nummer van 2unlimited vind je het beste?
Het gaat om het gevoelsmatige verschil, tussen 9,95 en 10 euro zit ook maar 5 cent verschil.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:40 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Poeh poeh, 2 jaartjes ouder dan degene die je quote en je doet alsof er een generatiekloof tussen zit.
Maar nu ik je toch heb gequote.. zeg opa, vertel nog eens over de oorlog.
Dan betaal je nog steeds met een briefje van 10 en boeit het je geen fuck of je die 5 cent krijgt of niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Het gaat om het gevoelsmatige verschil, tussen 9,95 en 10 euro zit ook maar 5 cent verschil.
Nee, maar je hebt figuren die hun aankoop er vanaf laten hangen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan betaal je nog steeds met een briefje van 10 en boeit het je geen fuck of je die 5 cent krijgt of niet.
1989? Dan ben je zelf ook nog een kleuterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef El_Liberaliste het volgende:
Overigens ben ik zelf misschien geen haar beter met mijn 1989, maar dat is qua getal wel een groot verschil.
Maar het is toch juist kwalijk als je nog te klein was om met zo'n ding te spelen? Dus moet je in de jaren '80 geboren zijn.quote:
Als je ouder bent dan ik, kan ik er mee leven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
1989? Dan ben je zelf ook nog een kleuter
De dertiger jaren komen er heel binnenkort aanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Als je ouder bent dan ik, kan ik er mee leven.
Milfs kunnen ook leuk zijn hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:46 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
De dertiger jaren komen er heel binnenkort aan
Dat was toch dat bazenprogramma op NL3?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik weet het, 2e KLB-topic in een paar minuten van mij, maar doet niet af aan de grenzeloze kwaliteit van mijn topics.
Het is namelijk zo, ik zie steeds vaker lekkere chicks die uit de jaren '90 komen. Dan zie je op Facebook dat ze in 1991 geboren zijn ofzo, dat zijn voor mijn gevoel gewoon kinderen want geboren in de jaren '90. Nog erger, mensen uit 1993 mogen zelfs al autorijden en stemmen! Het geeft me het gevoel dat ik oud word en dat de kinderen die vroeger een groep lager op de basisschool zaten ook volwassen zijn en opeens overal iets van vinden enzo. Overigens ben ik zelf misschien geen haar beter met mijn 1989, maar dat is qua getal wel een groot verschil.
En op Fok lopen ook allemaal van die types uit de jaren '90 rond, die amper weten wie 2unlimited is
Deze man snapt em.quote:
Tja, voor sommigen is dat ook een gevoelsmatig verschil ja. Godzijdank heb ik daar geen last van.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Het gaat om het gevoelsmatige verschil, tussen 9,95 en 10 euro zit ook maar 5 cent verschil.
Dan ben je een baasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:50 schreef DonnyDarko het volgende:
Ik kom uit 92 en ik heb nog cd's liggen van o.a. 2Unlimited, Captain Jack en Eiffel 65.
Maakt mij dit nu ook oud?
Dat zeggen er meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Tja, voor sommigen is dat ook een gevoelsmatig verschil ja. Godzijdank heb ik daar geen last van.
Mja, ben het er wel mee eens. Alles wat zo'n beetje na 1990 komt is toch wel een beetje een gare generatie.quote:
Dan was ik nog net op tijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, ben het er wel mee eens. Alles wat zo'n beetje na 1990 komt is toch wel een beetje een gare generatie.
Dat keek ik ook hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:45 schreef IndianRose87 het volgende:
Terechte klacht!
Vrienden van mn broertje (1991) achter het stuur zien zitten...Blijft toch een beetje gek...
Wij die los gingen op eyo captain jack en naar de mini playback show keken, moeten gewoon beseffen dat we oud worden :p
Voordeel: we zijn wel opgegroeid in HET computertijdperk, en hebben de snelle ontwikkelingen van de technologie toch wel aan den lijven ondervonden. Waardoor we nu voorzien zijn van alle gemakken (en de bijbehorende ongemakken) van anno 2011.![]()
Toen ik stage liep op een basisschool had een meisje een shirtje met: Sophie since 2004... Dat vind ik dan ook gewoon gek, dat er mensen een geboortedatum hebben van na 2000
quote:
Kutver man, we worden oudquote:
doe ze de groeten als je teruggaat hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef Ireyon het volgende:
'k Kom uit 1990 en vind het een terechte klacht. Dat die kleuters uit '93 al zgn volwassen zijn.. onvoorstelbaar.
Je bent een jaar ouder.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
zullen we een groepsdeal proberen te regelen op rolators en scootmobielen? En reserveringen in rusthuis ondergaande zon?
ja het is een apart idee. Vroeger keek je zo tegen iemand op die zo oud was als jij nu bent.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef Eenskijken het volgende:
het klopt welkom zelf uit 90 maar mensen uit 93+ heb ik ook het idee van dat dat nog kleuters zijn op de een of andere manier
Ja ik kom uit 90.quote:
nee man, dat is joules unlimited ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:47 schreef keeszify het volgende:
[..]
Dat was toch dat bazenprogramma op NL3?
Echt wel, soms denk ik aan iets wat me in de 3e ofzo is overkomen, ga je terugrekenen is dat gewoon al verdomme 6 jaar geledenquote:
Mini Playbackshowquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:45 schreef IndianRose87 het volgende:
Terechte klacht!
Vrienden van mn broertje (1991) achter het stuur zien zitten...Blijft toch een beetje gek...
Wij die los gingen op eyo captain jack en naar de mini playback show keken, moeten gewoon beseffen dat we oud worden :p
Voordeel: we zijn wel opgegroeid in HET computertijdperk, en hebben de snelle ontwikkelingen van de technologie toch wel aan den lijven ondervonden. Waardoor we nu voorzien zijn van alle gemakken (en de bijbehorende ongemakken) van anno 2011.![]()
Toen ik stage liep op een basisschool had een meisje een shirtje met: Sophie since 2004... Dat vind ik dan ook gewoon gek, dat er mensen een geboortedatum hebben van na 2000
Of 6 jaar is gewoon kortquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Echt wel, soms denk ik aan iets wat me in de 3e ofzo is overkomen, ga je terugrekenen is dat gewoon al verdomme 6 jaar geledenDan voel je je snel oud worden.
quote:
Jules Unlimitedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:47 schreef keeszify het volgende:
[..]
Dat was toch dat bazenprogramma op NL3?
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik weet het, 2e KLB-topic in een paar minuten van mij, maar doet niet af aan de grenzeloze kwaliteit van mijn topics.
Het is namelijk zo, ik zie steeds vaker lekkere chicks die uit de jaren '90 komen. Dan zie je op Facebook dat ze in 1991 geboren zijn ofzo, dat zijn voor mijn gevoel gewoon kinderen want geboren in de jaren '90. Nog erger, mensen uit 1993 mogen zelfs al autorijden en stemmen! Het geeft me het gevoel dat ik oud word en dat de kinderen die vroeger een groep lager op de basisschool zaten ook volwassen zijn en opeens overal iets van vinden enzo. Overigens ben ik zelf misschien geen haar beter met mijn 1989, maar dat is qua getal wel een groot verschil.
En op Fok lopen ook allemaal van die types uit de jaren '90 rond, die amper weten wie 2unlimited is
Hoeveel tijd ik niet achter deze jongens heb doorgebracht.....quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:50 schreef Bonzoo het volgende:
Geboren in 1991
Kreeg deze met sinterklaas in '95
[ afbeelding ]
idd. echt pedo als ik eraan denkquote:Op woensdag 8 juni 2011 03:26 schreef AJ187 het volgende:
Mensen geboren na 1996 ongeveer zijn echt opgegroeid met al die slechte kinderprogramma's, kutmuziek op TV en is de huidige technologie (computers, mobiele telefoons enz.) de normaalste zaak van de wereld. Geen wonder dat de jeugd van nu zo debiel is![]()
Maarre 16-jarige chicks zijn nu van 1995...wtf!
en ze doen alsof ze alles al wetenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
idd. echt pedo als ik eraan denk1995.. dat zijn fucking baby's man.
CN is ook butt tegenwoordig. De goeie series van CN zitten tegenwoordig grotendeels op Boomerang.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:10 schreef w0nderboi het volgende:
1989 hier. maar der zit wel iets in. Soms zit ik wat rond te zappen en denk ik echt waar de hell zijn alle goeie tekenfilms, alles is van die braindead zooi. Kwam laatst wel weer Catroon Network tegen
Dat is vreemd he. Met mijn bijna 23 ben ik alles behalve oud, maar dan krijg je van die pestknaapjes/sletjes van 14 die denken dat ze meer verstand van zaken hebben. Toch kleine irritatie daar. Als ik soms zie hoe die kinderen praten denk ik nog terug aan dat ik dat 1x deed en een flinke ros kreeg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik sta ervan te kijken dat die van 95-98 nu alweer zo bijdehand zitten te doen, die stel ik me nog spelend met knikkers voor
Mensen die verkeerd rekenen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:49 schreef HerbertThePervert het volgende:
Mensen van 18 die zich oud voelen als ze de geboorte datum van een 14-jarige zien
Sukkel, niet eens de SNES meegemaakt en dan nog ben je blijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:53 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Deze man snapt em.
Oud genoeg om bazige shit als A.J. Kwak te hebben gezien, en jong genoeg om opgegroeid te zijn met alle moderne apparaten.
MSXquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik krijg nu zin om dit te spelenKeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:56 schreef VenusDeMilo het volgende:
Mijn buurmeisje kwam uit 1998 en is nu al een pubersletje met minirokjes.
Cool story sis.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:31 schreef VenusDeMilo het volgende:
Ik ben van '89. Voor de val van de muur, doch net. Ik kreeg mijn eerste mobieltje (zwart wit!!!) toen ik 12 was en naar de middelbare ging aan de andere kant van de stad. Mijn zakgeld was nog in guldens,. Ik ben opgegroeid met games als Quake, Doom, Zoo/Rollercoaster tycoon etc. Disney was in mijn tijd nog getekend. De eerste Sims kwam pas uit toen ik op de middelbare school zat. Dat was in 2000. Ik herinner me de dood van Diana, de moord op Pim en het WTC. ik herinner me dat we op school nog lessen kregen over het internet, want niet iedereen had dat ik huis. Mijn vader had nog een oude Mac uit begin jaren 90 waar ik op speelde. Vond ik al helemaal bijzonder als klein kind. Internet kreeg ik pas toen ik 11 was. Mijn beste vriendin had een broer die nog uit de eighties kwam en al die oude consoles had waar Duckhunt e.d. op stonden, en de eerste Donkey Kong.
Ik ben voor velen nog steeds een jonkie, maar toch is mijn jeugd een enorm verschil met die van 10 jaar na mij.
Ik ben bijna 22.
Ik ben van de ahum "Generatie X" (meer wil ik er niet over kwijtquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:31 schreef VenusDeMilo het volgende:
Ik ben van '89. Voor de val van de muur, doch net. Ik kreeg mijn eerste mobieltje (zwart wit!!!) toen ik 12 was en naar de middelbare ging aan de andere kant van de stad. Mijn zakgeld was nog in guldens,. Ik ben opgegroeid met games als Quake, Doom, Zoo/Rollercoaster tycoon etc. Disney was in mijn tijd nog getekend. De eerste Sims kwam pas uit toen ik op de middelbare school zat. Dat was in 2000. Ik herinner me de dood van Diana, de moord op Pim en het WTC. ik herinner me dat we op school nog lessen kregen over het internet, want niet iedereen had dat ik huis. Mijn vader had nog een oude Mac uit begin jaren 90 waar ik op speelde. Vond ik al helemaal bijzonder als klein kind. Internet kreeg ik pas toen ik 11 was. Mijn beste vriendin had een broer die nog uit de eighties kwam en al die oude consoles had waar Duckhunt e.d. op stonden, en de eerste Donkey Kong.
Ik ben voor velen nog steeds een jonkie, maar toch is mijn jeugd een enorm verschil met die van 10 jaar na mij.
Ik ben bijna 22.
Ik heb dit ook bijna allemaal meegemaakt, en toch is mijn 'bouwjaar' 1991. Derhalve onterechte klacht in de OP.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:31 schreef VenusDeMilo het volgende:
Ik ben bijna 22.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:04 schreef cherishable het volgende:
[..]
Ik heb dit ook bijna allemaal meegemaakt, en toch is mijn 'bouwjaar' 1991. Derhalve onterechte klacht in de OP.Ik vind 90 en 91 ook niet zo'n verschil. Mensen uit 97 zijn al heel anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd, jij bent nu ook zeker nog 55 jaar?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:38 schreef Rickazio het volgende:
Ik komt uit 1910, ik heb lekker de 2e wereldoorlog meegemaakt toen ik volwassen was
quote:
Hoi Lekkere_Jongen91 ik ben een geile huisvrouw van 51 jaar oud. Ik wil je gratis sexles geven. Kun je mij je bankgegevens toesturen? Puur voor verificatie hoor! Hihi.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:52 schreef Fraech het volgende:
Iemand die met mij wil neuken? Ik ben een lekkere jongen uit '91.
Op een oude fiets moet je het leren, maar niet met lekke banden. Sorry, GH51.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoi Lekkere_Jongen91 ik ben een geile huisvrouw van 51 jaar oud. Ik wil je gratis sexles geven. Kun je mij je bankgegevens toesturen? Puur voor verificatie hoor! Hihi.
Opgelost. Slotjequote:Op woensdag 8 juni 2011 10:50 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Alles wat na 1980 geboren is is per definitie KUT.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:57 schreef Fraech het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren, maar niet met lekke banden. Sorry, GH51.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:18 schreef Zwitsalletje het volgende:
'90 here. Enne terechte klacht. Tevens vind ik mezelf te oud. Ik wou dat ik uit het jaar 1994 kwam ofzo. Precies de goede tijd voor de geile 16 jarige chicks van tegenwoordig
Flippoquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:31 schreef beertjepaddington het volgende:
[..]
1995 = Flippo's
Ik ben van 1983
1983 = Hongersnood in Ethiopiequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:31 schreef beertjepaddington het volgende:
[..]
1995 = Flippo's
Ik ben van 1983
quote:
Ik was ziek de dag dat de euro werd uitgebracht. Ik was helemaal trots want waarschijnlijk was ik de eerste uit mijn klas die de euro vast kon houdenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:54 schreef Monkeyofzo het volgende:
ik ben ook van 89 en zo herkenbaar dit allemaal,
ik wist nog dat de euro's ingevoerd werden .... kreeg elke zaterdag het handje Contantje mee [ nee niet zwart ] 50 gulden was geslonken naar 21,45 like wtf? en dan denkje ag alles is door de midden kom je bij de supermarkt en denkje HEH ? dat red ik dus niet meer me oude patroon.
ik had vroeger gewoon een MSX2 .. jaja van Philips de eerste "pc" die video bewerking kon.
Ja, maar over 21 dagen niet meer.quote:
Dit geeft de essentie van het topic wel weerquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:31 schreef VenusDeMilo het volgende:
Ik ben bijna 22.
Ik ben van 93 en heb die muur niet mee gemaakt. Games zijn hetzelfde en Disney ken ik ook nog wel getekend. Ik herinner me alleen de dood van Diana niet. Wij hadden ook een oude Mac thuis al sinds ik me kan herinneren. Ik kreeg ook zakgeld in guldens. Internet kreeg ik ook pas toen ik 10 was.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:31 schreef VenusDeMilo het volgende:
Ik ben bijna 22.
Uit '93 en begonnen met z'n rijbewijs. Ik uit '91 en moet nog beginnenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:08 schreef Jopie93 het volgende:
Ik vind het grappig, toen TS zelf 18 werd en mocht rijden en stemmen vond hij het mooi, nu maakt TS er een klacht van. Ik ben '93 en net begonnen met rijbewijs. Misschien hebben we nu wel iemand die 1 van de vele chagrijnige buurmannetjes die ballen lek prikt word.
Ja ik had ook een MSX bazending (al had de mijne wel diskettesquote:
Ghehe, zo kun je het ook bekijkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:01 schreef McBlackLake het volgende:
Ik kom uit 1991, mijn kinderen gaan later klagen dat hun vader nog uit de vorige eeuw komt
1963?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind het vanaf 1993 echt zo'n kleuterbijklank hebben. Dan zie ik zo'n Fieteke met hazentanden voor me: "Neeguntien DRIE un negentug!@!!"
Gelukkig zit ik daar onder. Ik heb een beschaafd geboortejaar.
Oh dat vind ik juist van 1992.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind het vanaf 1993 echt zo'n kleuterbijklank hebben. Dan zie ik zo'n Fieteke met hazentanden voor me: "Neeguntien DRIE un negentug!@!!"
Gelukkig zit ik daar onder. Ik heb een beschaafd geboortejaar.
Valt wel mee, ik ben van 93 en zou je niet geven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:31 schreef Chai het volgende:
Voor mensen uit 1993 is seks heel gewoon en vanzelfsprekend, voor mensen uit 1992 niet.
Ik word ook al gegeven. En als ik gegeven zou willen worden door iemand anders moet dat met een uurtje rondvragen op straat ook wel lukken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:32 schreef Zolder het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik ben van 93 en zou je niet geven.
Heb jij dat dan al gehad? Dat vind ik echt zo raar voor iemand uit 1993<...quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:31 schreef Chai het volgende:
Voor mensen uit 1993 is seks heel gewoon en vanzelfsprekend, voor mensen uit 1992 niet.
Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heb jij dat dan al gehad? Dat vind ik echt zo raar voor iemand uit 1993<...
Serieus, kan dat niet begrijpen. Ga huiswerk maken voor wiskunde en engels.
wtf zo bizar..quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.En de meesten van mijn leeftijd die ik ken eigenlijk wel.
Ik ben van 93 en in 2009 ontmaagd. U mad?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wtf zo bizar..
hoe komt dat :S
nieuwe generatie..
ik ben zo jaloers
Ik ook. lanterfanteraar jelly?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:36 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik ben van 93 en in 2009 ontmaagd. U mad?
NEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:36 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik ben van 93 en in 2009 ontmaagd. U mad?
zie mijn bloottopic maar. ik ga hier niet meer over zulke dingen posten. jullie frustreren me alleen maar.quote:
Ik was 15 en het iniatief kwam van een superlief (havo) meisje die toen 14 was. Had er 2 weken 'verkering' mee maar het was zoooooo speciaal dat ze het al wouquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEE
wooooooooooooow hoe kan dat... dat je al iemand gevonden had enzo?
Kijk dit moet jij dus ook doen bij iemand lanterfanteraar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:39 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik was 15 en het iniatief kwam van een superlief (havo) meisje die toen 14 was. Had er 2 weken 'verkering' mee maar het was zoooooo speciaal dat ze het al wou
huh maar bij ons op school ( grote school) hadden echt niet veel mensen verkering... alleen de uitverkorenen, misschien 3 mensen per klasquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:39 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik was 15 en het iniatief kwam van een superlief (havo) meisje die toen 14 was. Had er 2 weken 'verkering' mee maar het was zoooooo speciaal dat ze het al wou
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:41 schreef Zolder het volgende:
Het zal wel gewoon een generatieverschil zijn.
ja ik ben van een jaar eerder, maar zat wel een klas hoger voor mijn leeftijdquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:41 schreef Zolder het volgende:
Het zal wel gewoon een generatieverschil zijn.
Ach. Dit vind ik heel verdrietig om te lezen. Sterkte en ik hoop dat iemand je snel intens genot kan bezorgen, dat je eens fijn in borsten mag kneden enz.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:44 schreef Gridlok het volgende:
ik ben uit 1989 en ben nog steeds maagd, niks mis mee lanterfanteraar.
Niet nodig, ik kan mezelf plezieren en heb zelf borsten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ach. Dit vind ik heel verdrietig om te lezen. Sterkte en ik hoop dat iemand je snel intens genot kan bezorgen, dat je eens fijn in borsten mag kneden enz.
Neequote:
Heeft voor mij weinig zin, heb een aangeboren afwijking aan mijn ogen, als ik mezelf opwind sluiten ze automatisch, dus kan ik niks zien...quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee
wanneer je eenmaal intens genot hebt beleefd van een ander, zul je zien dat je het zelf helemaal niet kan.
Mooi jaar.quote:
Wat is daar raar aanquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heb jij dat dan al gehad? Dat vind ik echt zo raar voor iemand uit 1993<...
Serieus, kan dat niet begrijpen. Ga huiswerk maken voor wiskunde en engels.
Ik dacht het wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:31 schreef Chai het volgende:
nouja ik snap dan wel dat je goed functioneert. als je al zo jong en zo frequent seks hebt, dan gaat alles wel heel soepel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan
Ik ben ook uit '93, in 2008 voor het eerst seks.
Bovendien zitten mensen uit '93 nu gewoon op het hbo, dus zo jong is het ook weer niet.
Frequent? Ben al weer bijna 3 jaar single dus ook geen seks hoor (quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nouja ik snap dan wel dat je goed functioneert. als je al zo jong en zo frequent seks hebt, dan gaat alles wel heel soepel.
ik kan me gewoon niet voorstellen dat al mijn ex-klasgenootjes ( en zelfs die lagere klassen) al al die mooie dingen ( intens genot) hebben mogen ervaren toen... ik voel me bedrogen
Relaaaxxx .... zo erg is dat nou ook weer niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nouja ik snap dan wel dat je goed functioneert. als je al zo jong en zo frequent seks hebt, dan gaat alles wel heel soepel.
ik kan me gewoon niet voorstellen dat al mijn ex-klasgenootjes ( en zelfs die lagere klassen) al al die mooie dingen ( intens genot) hebben mogen ervaren toen... ik voel me bedrogen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:55 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb dat ook bij meisjes, maar dan "1999", heel sexy en speels.
Ga eensch met lego spelen, dwerg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:12 schreef KrokanteKrab het volgende:
1994 hierzo
Zelfde jaar als het geboorte jaar van Justin Bieber
Legoworld, Denemarken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:43 schreef KrokanteKrab het volgende:
En niet fokken met lego, dat spul is fokking baas.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:49 schreef ValHallen het volgende:
Echte bazen zijn geboren in het jaar dat Rick Astley geschiedenis schreef
2Unlimitedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef El_Liberaliste het volgende:
Kortom, je bent gewoon een oude lul.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef ImMaxa het volgende:
Geboren op de sterfdatum van Salvador Dali. 23 januari 1989.
Herkenbare topic. Ik zie mijn geboortejaar een beetje als een grens. Niet exact 1989, maar wel ongeveer. De laatsten die nog bewust met guldens hebben betaald, de Balkanoorlogen op tv zagen (Kosovo '99), Bergkamp zagen scoren tegen Argentinië, en thuis ofwel geen internet hadden ofwel traag inbellen. De economie van eind jaren '90 (internetzeepbel), Wim Kok als premier, opkomst en ondergang LPF incluus moord op Pim. WTC torens op tv zien branden en nog exact weten wat je op dat moment deed. Voor sommigen ook nog met Diana. Harry Potter lezen zonder beelden van een film in je hoofd.
1995. Het jaar van de bijna-watersnood. Weet ik nog goed. Evacuatie van de betuwe. Mensen geboren in dat jaar mogen nu brommer rijden en de minder intelligente (no offence) doen eindexamen dit jaar.
1993 is het jaar van de geboorte van mijn broertje. Die mag later dit jaar gaan autorijden. Like, wtf.
Was ook maar een grapje, ik vind het alleen jammer dat de pre-1990 mensen zich als een soort übermenschen beschouwen. Maar datzelfde deden ook de pre-1980 tegen hun.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:21 schreef ImMaxa het volgende:
Eh, nee?
Gewoon even stilstaan bij het feit dat je ouder aan het worden bent. Het gaat allemaal zo snel.
22 is niet oud. Pas een kwart van je leven voorbij. Nog relatief weinig levenservaring. Jong.
Ach ja, je word ouder en wijzer. Maar even off-topic en dit is geen persoonlijke aanval, maar alle oudere generaties lijken zich beter te voelen dan de nieuwe. Het is niet per definitie dat een generatie "dom" is volgens een oudere generatie maar gewoon niet begrepen word omdat ze er niet mee opgegroeid zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:32 schreef ImMaxa het volgende:
Het was niet bedoeld om superieur over te komen. Ik zie een verschil. En ik beschrijf mijn eigen observaties, hoe het voelt, het besef. Ik behandel hen die na 1990 geboren zijn echt niet als minderwaardig, en zie ze ook niet zo. Maar het is gewoon vreemd, hoe snel de tijd gaat. En ik weet ook heel goed dat als ik een broer uit '85 had gehad hij hetzelfde over mij zou hebben gedacht als ik doe over mijn kleine broertje uit '93 die over 2 maanden 18 wordt.
Ik mag dan in 1992 geboren zijn, maar veel van deze dingen weet ik ook nog. Ik spaarde bijvoorbeeld 5 gulden muntjes, en ik werd vet boos toen dat nog maar een euro of 2/3 was.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef ImMaxa het volgende:
Geboren op de sterfdatum van Salvador Dali. 23 januari 1989.
Herkenbare topic. Ik zie mijn geboortejaar een beetje als een grens. Niet exact 1989, maar wel ongeveer. De laatsten die nog bewust met guldens hebben betaald, de Balkanoorlogen op tv zagen (Kosovo '99), Bergkamp zagen scoren tegen Argentinië, en thuis ofwel geen internet hadden ofwel traag inbellen. De economie van eind jaren '90 (internetzeepbel), Wim Kok als premier, opkomst en ondergang LPF incluus moord op Pim. WTC torens op tv zien branden en nog exact weten wat je op dat moment deed. Voor sommigen ook nog met Diana. Harry Potter lezen zonder beelden van een film in je hoofd.
1995. Het jaar van de bijna-watersnood. Weet ik nog goed. Evacuatie van de betuwe. Mensen geboren in dat jaar mogen nu brommer rijden en de minder intelligente (no offence) doen eindexamen dit jaar.
1993 is het jaar van de geboorte van mijn broertje. Die mag later dit jaar gaan autorijden. Like, wtf.
Ik ben geboren op de dag van de officiele opening van Disneyland Parijsquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
![]()
Ik ben geboren op de dag dat het UNPO werd opgericht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |