ja zoietsquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:33 schreef Xlarge het volgende:
Laatst toen ik de trappen van het WTC in New York beklom, was ik wel snel buiten adem.
Zoiets ?
Sja. Het alternatief, niet oud worden, is ook wel weer meteen zoiets.quote:
Opzich wel een optie, net voor mijn 30ste eruitstappenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. Het alternatief, niet oud worden, is ook wel weer meteen zoiets.
Dat is nooit lang geleden iddquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:37 schreef CaptainCookie het volgende:
Gelukkig kan je altijd blijven zeggen dat je laatst een kuttopic geopend hebt.
Ik ben 1 keer naar sensation geweest was wel leuk maar meer ook nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:38 schreef McBlackLake het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Sensation, dan mag je mij achteraf vertellen of het net zo leuk was als laatst
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gehadquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:45 schreef error_404 het volgende:
Zoiets als: "Ik opende laatst een heel goed topic..."?
Stom is dat hèquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:40 schreef megamandy het volgende:
Heel herkenbaar, 2002 lijkt voor mij twee jaar geleden.
Ja, bijvoorbeeld met auto's. Ooh die auto komt uit 2002 nog best nieuw. Rekenen, ohnee toch al negen jaar oudquote:
Ja sowieso nieuwe autos, ik ben echt gewend dat autos uit eind jaren 80 een beetje in mijn budget zouden kunnen vallen. Maar inmiddels is dat toch wel meer richting eind jaren 90quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld met auto's. Ooh die auto komt uit 2002 nog best nieuw. Rekenen, ohnee toch al negen jaar oud
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |