Dat geeft niet, dan kan je nog doen alsof ze rond de WO1 zijn geboren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef Phileintje het volgende:
Mensen die in de jaren '10 zijn geboren. Baby's.
100+'ersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef Phileintje het volgende:
Mensen die in de jaren '10 zijn geboren. Baby's.
quote:
quote:
Poeh poeh, 2 jaartjes ouder dan degene die je quote en je doet alsof er een generatiekloof tussen zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Welk nummer van 2unlimited vind je het beste?
Het gaat om het gevoelsmatige verschil, tussen 9,95 en 10 euro zit ook maar 5 cent verschil.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:40 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Poeh poeh, 2 jaartjes ouder dan degene die je quote en je doet alsof er een generatiekloof tussen zit.
Maar nu ik je toch heb gequote.. zeg opa, vertel nog eens over de oorlog.
Dan betaal je nog steeds met een briefje van 10 en boeit het je geen fuck of je die 5 cent krijgt of niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Het gaat om het gevoelsmatige verschil, tussen 9,95 en 10 euro zit ook maar 5 cent verschil.
Nee, maar je hebt figuren die hun aankoop er vanaf laten hangen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan betaal je nog steeds met een briefje van 10 en boeit het je geen fuck of je die 5 cent krijgt of niet.
1989? Dan ben je zelf ook nog een kleuterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef El_Liberaliste het volgende:
Overigens ben ik zelf misschien geen haar beter met mijn 1989, maar dat is qua getal wel een groot verschil.
Maar het is toch juist kwalijk als je nog te klein was om met zo'n ding te spelen? Dus moet je in de jaren '80 geboren zijn.quote:
Als je ouder bent dan ik, kan ik er mee leven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
1989? Dan ben je zelf ook nog een kleuter
De dertiger jaren komen er heel binnenkort aanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Als je ouder bent dan ik, kan ik er mee leven.
Milfs kunnen ook leuk zijn hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:46 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
De dertiger jaren komen er heel binnenkort aan
Dat was toch dat bazenprogramma op NL3?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik weet het, 2e KLB-topic in een paar minuten van mij, maar doet niet af aan de grenzeloze kwaliteit van mijn topics.
Het is namelijk zo, ik zie steeds vaker lekkere chicks die uit de jaren '90 komen. Dan zie je op Facebook dat ze in 1991 geboren zijn ofzo, dat zijn voor mijn gevoel gewoon kinderen want geboren in de jaren '90. Nog erger, mensen uit 1993 mogen zelfs al autorijden en stemmen! Het geeft me het gevoel dat ik oud word en dat de kinderen die vroeger een groep lager op de basisschool zaten ook volwassen zijn en opeens overal iets van vinden enzo. Overigens ben ik zelf misschien geen haar beter met mijn 1989, maar dat is qua getal wel een groot verschil.
En op Fok lopen ook allemaal van die types uit de jaren '90 rond, die amper weten wie 2unlimited is
Deze man snapt em.quote:
Tja, voor sommigen is dat ook een gevoelsmatig verschil ja. Godzijdank heb ik daar geen last van.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Het gaat om het gevoelsmatige verschil, tussen 9,95 en 10 euro zit ook maar 5 cent verschil.
Dan ben je een baasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:50 schreef DonnyDarko het volgende:
Ik kom uit 92 en ik heb nog cd's liggen van o.a. 2Unlimited, Captain Jack en Eiffel 65.
Maakt mij dit nu ook oud?
Dat zeggen er meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Tja, voor sommigen is dat ook een gevoelsmatig verschil ja. Godzijdank heb ik daar geen last van.
Mja, ben het er wel mee eens. Alles wat zo'n beetje na 1990 komt is toch wel een beetje een gare generatie.quote:
Dan was ik nog net op tijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, ben het er wel mee eens. Alles wat zo'n beetje na 1990 komt is toch wel een beetje een gare generatie.
Dat keek ik ook hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:45 schreef IndianRose87 het volgende:
Terechte klacht!
Vrienden van mn broertje (1991) achter het stuur zien zitten...Blijft toch een beetje gek...
Wij die los gingen op eyo captain jack en naar de mini playback show keken, moeten gewoon beseffen dat we oud worden :p
Voordeel: we zijn wel opgegroeid in HET computertijdperk, en hebben de snelle ontwikkelingen van de technologie toch wel aan den lijven ondervonden. Waardoor we nu voorzien zijn van alle gemakken (en de bijbehorende ongemakken) van anno 2011.![]()
Toen ik stage liep op een basisschool had een meisje een shirtje met: Sophie since 2004... Dat vind ik dan ook gewoon gek, dat er mensen een geboortedatum hebben van na 2000
quote:
Kutver man, we worden oudquote:
doe ze de groeten als je teruggaat hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef Ireyon het volgende:
'k Kom uit 1990 en vind het een terechte klacht. Dat die kleuters uit '93 al zgn volwassen zijn.. onvoorstelbaar.
Je bent een jaar ouder.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
zullen we een groepsdeal proberen te regelen op rolators en scootmobielen? En reserveringen in rusthuis ondergaande zon?
ja het is een apart idee. Vroeger keek je zo tegen iemand op die zo oud was als jij nu bent.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:40 schreef Eenskijken het volgende:
het klopt welkom zelf uit 90 maar mensen uit 93+ heb ik ook het idee van dat dat nog kleuters zijn op de een of andere manier
Ja ik kom uit 90.quote:
nee man, dat is joules unlimited ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:47 schreef keeszify het volgende:
[..]
Dat was toch dat bazenprogramma op NL3?
Echt wel, soms denk ik aan iets wat me in de 3e ofzo is overkomen, ga je terugrekenen is dat gewoon al verdomme 6 jaar geledenquote:
Mini Playbackshowquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:45 schreef IndianRose87 het volgende:
Terechte klacht!
Vrienden van mn broertje (1991) achter het stuur zien zitten...Blijft toch een beetje gek...
Wij die los gingen op eyo captain jack en naar de mini playback show keken, moeten gewoon beseffen dat we oud worden :p
Voordeel: we zijn wel opgegroeid in HET computertijdperk, en hebben de snelle ontwikkelingen van de technologie toch wel aan den lijven ondervonden. Waardoor we nu voorzien zijn van alle gemakken (en de bijbehorende ongemakken) van anno 2011.![]()
Toen ik stage liep op een basisschool had een meisje een shirtje met: Sophie since 2004... Dat vind ik dan ook gewoon gek, dat er mensen een geboortedatum hebben van na 2000
Of 6 jaar is gewoon kortquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Echt wel, soms denk ik aan iets wat me in de 3e ofzo is overkomen, ga je terugrekenen is dat gewoon al verdomme 6 jaar geledenDan voel je je snel oud worden.
quote:
Jules Unlimitedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:47 schreef keeszify het volgende:
[..]
Dat was toch dat bazenprogramma op NL3?
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik weet het, 2e KLB-topic in een paar minuten van mij, maar doet niet af aan de grenzeloze kwaliteit van mijn topics.
Het is namelijk zo, ik zie steeds vaker lekkere chicks die uit de jaren '90 komen. Dan zie je op Facebook dat ze in 1991 geboren zijn ofzo, dat zijn voor mijn gevoel gewoon kinderen want geboren in de jaren '90. Nog erger, mensen uit 1993 mogen zelfs al autorijden en stemmen! Het geeft me het gevoel dat ik oud word en dat de kinderen die vroeger een groep lager op de basisschool zaten ook volwassen zijn en opeens overal iets van vinden enzo. Overigens ben ik zelf misschien geen haar beter met mijn 1989, maar dat is qua getal wel een groot verschil.
En op Fok lopen ook allemaal van die types uit de jaren '90 rond, die amper weten wie 2unlimited is
Hoeveel tijd ik niet achter deze jongens heb doorgebracht.....quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:50 schreef Bonzoo het volgende:
Geboren in 1991
Kreeg deze met sinterklaas in '95
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |