De medewerkers van de sociale dient.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wie moet dan die 'verslagen' van je controleren? Zo'n onderwijsrobot van je?
En dan? Wat is precies je doel hiermee? Wat is de toegevoegde waarde voor de maatschappij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We kunnen ook de bijstand handhaven en alle voordeeltjes voor uitkeringsontvangenden afschaffen.
Dan heb je pech.quote:
Nee ik heb het wel nodig. Om volwaardig sociaal in de maatschappij te kunnen meedoen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat kun je wel je stelt zelf dat je mijn geld niet nodig hebt.
Eens kijken of daar een toeslag voor isquote:
Dat is en blijft subjectief. Moet een uitkeringsgerechtigde 10% van Neerlands welvaart kunnen genieten en een minimumloon-ontvanger 20%? Je weet dat als je de ene groep iets gratis geeft, de rest er niet meer voor wilt werken en dus zal je een groeiende groep mensen zaken gratis moeten geven. Niemand heeft graag een salaris dat net buiten de cadeautjes-categorie valt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Personen die niet kunnen werken dienen inderdaad deze voorzieningen van de nederlandse samenleving te krijgen. Mensen die niet genoeg verdienen dienen door de nederlandse samenleving geholpen te worden om deze voorzieningen te kunnen kopen. Let wel het hoeft geen superdeluxe artikelen te zijn maar gewoon genoeg om mee te kunnen genieten van de welvaart die Nederland ons allen biedt.
Nee nee, ik spreek niet over mensen die de kantjes ervan af lopen, waar zeg ik dat mensen die de kantjes er vanaf lopen worden beloond?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, ik zie overal mensen recht op hebben maar een correctiemechanisme bestaat er in jouw modelwereld niet. Mensen kunnen er moeiteloos de kantjes vanaf lopen. In een markt wordt dat afgestraft.
De ambtenaren die je wilt ontslaan dusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De medewerkers van de sociale dient.
Op andere ministeries, knul.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
De ambtenaren die je wilt ontslaan dus?
Knul, je praat wederom domme poep vandaag
Net zei je van niet, maar goed als je dat inderdaad nodig hebt wil ik best meebetalen aan je autootje die je van A naar B brengt (en ook weer terug).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee ik heb het wel nodig. Om volwaardig sociaal in de maatschappij te kunnen meedoen.
Vermindering van de bureaucratie, verhogen van de welvaartswinst, verminderen van de herverdelingsverliezen, versimpelen van de uitkeringen, niet langer telt je intelligentie mee bij het gebruik maken van subsidies die bij jouw categorie burgers hoort.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan? Wat is precies je doel hiermee? Wat is de toegevoegde waarde voor de maatschappij?
Dat impliceert je systeem van nivelleren en iedereen overal recht op geven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee nee, ik spreek niet over mensen die de kantjes ervan af lopen, waar zeg ik dat mensen die de kantjes er vanaf lopen worden beloond?
Die was grappigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Eens kijken of daar een toeslag voor is
De sociale dienst is een verlengstuk van de overheid, die ook nog eens het verwijt krijgt inefficient te werken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De medewerkers van de sociale dient.
Weet ikquote:
Ah oke.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Net zei je van niet, maar goed als je dat inderdaad nodig hebt wil ik best meebetalen aan je autootje die je van A naar B brengt (en ook weer terug).
Minimumloon omhoog.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is en blijft subjectief. Moet een uitkeringsgerechtigde 10% van Neerlands welvaart kunnen genieten en een minimumloon-ontvanger 20%? Je weet dat als je de ene groep iets gratis geeft, de rest er niet meer voor wilt werken en dus zal je een groeiende groep mensen zaken gratis moeten geven. Niemand heeft graag een salaris dat net buiten de cadeautjes-categorie valt.
Aha, simpelweg bezuinigen dus eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vermindering van de bureaucratie, verhogen van de welvaartswinst, verminderen van de herverdelingsverliezen, versimpelen van de uitkeringen, niet langer telt je intelligentie mee bij het gebruik maken van subsidies die bij jouw categorie burgers hoort.
Als je aanvraag is goedgekeurd door de desbetreffende instanties mag jij best wat van mijn belastingcentjes hebben hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:37 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ah oke.
Zal ik m'n bankrekening PM'en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |