Als een omroep informatie in het Nederlands verzorgt voor Nederlanders in het buitenland vind ik dat je een meerwaarde hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
In de publieke sector valt je reeele waarde niet vast te stellen, omdat je geen aandeelhouders achter je aan hebt zitten. In de private sector wel, dus alleen dan kunnen we bepalen of jouw werk een meerwaarde heeft.
Tja, elke keer met een grote boog om een groep lopen die je uberhaupt niet durft te definieren is natuurlijk een bekende pavlov-reactie van links.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je durft serieus dit geen slap en krachteloos kabinet te noemen omdat ze het aandurven de allerzwaksten aan te pakken?
Deal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben het ook wel een beetje zat voor vanavond.
Morgen gaan we verder!
Onder de druk van de PVV laten ze veel kansen in de sociale zekerheid liggen, terwijl het daar echt nodig is om te gaan reorganiseren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het in stand houden van de huidige verzorgingsstaat en met schijnoplossingen zoals het verhogen van de baten uit inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting of bankbelastingen trachten een lekkende emmer te vullen dom en lomp beleid. Kan er zeer slecht tegen dat mensen het Rutte-beleid dom en lomp snijden vinden, beter dit dan een krachteloos kabinet die geen post durft weg te halen uit angst een zieltje voor de kop te stoten.
En dus geen bedrijf.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daarom is de inkomstenbelasting ook een praktijk van de maffia.
Nee, het maakt praktisch gezien gewoon niet zo gek veel uit. Je kan een mooi rampenscenario ophangen maar dan moet er wel enige grond voor zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want bedrijven hebben toch geld genoeg en werknemers nooit?
Dat bepaalt de markt wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als een omroep informatie in het Nederlands verzorgt voor Nederlanders in het buitenland vind ik dat je een meerwaarde hebt.
Maar wel met een grote boog om de huizenbezitters heenlopen? Dat is wel prima?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, elke keer met een grote boog om een groep lopen die je uberhaupt niet durft te definieren is natuurlijk een bekende pavlov-reactie van links.
U komt de Verenigde Staten nimmer meer binnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het 12-jarige zusje is ook tongstrelend.
En dit is onzin natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, elke keer met een grote boog om een groep lopen die je uberhaupt niet durft te definieren is natuurlijk een bekende pavlov-reactie van links.
Doe niet zo dom, je weet wat ik van de HRA vind. Dit soort goedkoop gespin doe je maar bij iemand anders.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wel met een grote boog om de huizenbezitters heenlopen? Dat is wel prima?
Wellicht omdat het afwijkt van wat jij slim en subtiel beleid vindt, maar ik vind het prettig dat de overheid hard snijdt op de bijdrage in het gemeentefonds. Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er lijkt niet langer dan een malle avond aan de bar nagedacht te zijn over een groot deel van het beleid. Dat vind ik inderdaad dom en lomp.
Daar kan ik me wel enigszins in vinden, maar liever een overheid die probeert niet te groeien, dan een overheid die zichzelf verplicht voelt in grootte toe te nemen doordat het voor zichzelf allerlei heilige huisjes opwerpt die daarmee het lastenpakket weer verzwaren.quote:Ik heb liever dat men serieus naar de hele positie van de overheid ten opzichte van de burger kijkt met het oog op de toekomst in plaats van dom en onzinnig eenzijdig beleid. Daarin moet je uiteindelijk ook het sociale middenveld mee zien te krijgen.
Dan is met je vrienden in de kroeg zitten en de rekening verdelen ook een bedrijf.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Voor vergaring van inkomsten niet.
Maar in de vorm van het principe begroting <--> balans wel.
We hadden het over het kabinet, niet over jou.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe niet zo dom, je weet wat ik van de HRA vind. Dit soort goedkoop gespin doe je maar bij iemand anders.
kan je ook niet overal ontvangen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat bepaalt de markt wel.
Die doelgroep kan prima op RTL4 los voor het dagelijkse nieuws en actualiteitenriedeltje.
In principe wel. Een klein bedrijfje dan. Wie betaalt de uitgaven en hoe kan je dat jegens je eigen portemonee en inkomsten verantwoorden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan is met je vrienden in de kroeg zitten en de rekening verdelen ook een bedrijf.
Ah jawel. Het volledige terroristennetwerk is opgedoekt. Alle maatregelen zijn weer ingetrokken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:50 schreef Reya het volgende:
[..]
U komt de Verenigde Staten nimmer meer binnen.
Dan weet je ook wat ik ervan vind dat het kabinet er niets aan doet. Ik zie het verschil niet. Laat onverlet dat eens kritisch kijken naar wat heilige huisjes waar een taboe op gelegd is, voor zover dat uberhaupt plaatsvindt, lovenswaardig is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hadden het over het kabinet, niet over jou.
Oh dat is ook gewoon prima maar dat is ook gewoon beleid dat ze overgenomen hebben van het vorige kabinet. Ze snijden er zelfs minder in dan B4 eigenlijk al had aangekondigd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wellicht omdat het afwijkt van wat jij slim en subtiel beleid vindt, maar ik vind het prettig dat de overheid hard snijdt op de bijdrage in het gemeentefonds. Bijvoorbeeld.
[..]
Het is inderdaad prima wanneer de overheid niet probeert te groeien en zoveel mogelijk regels af probeert te schaffen maar dit moet wel doordacht gebeuren.quote:Daar kan ik me wel enigszins in vinden, maar liever een overheid die probeert niet te groeien, dan een overheid die zichzelf verplicht voelt in grootte toe te nemen doordat het voor zichzelf allerlei heilige huisjes opwerpt die daarmee het lastenpakket weer verzwaren.
Dan lees je het nieuws op het internet maar. Of de Stentor van Koos.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:52 schreef Dutchnative het volgende:
Dat
[..]
kan je ook niet overal ontvangen.
Leer dat nu eens, iets kan ook een toegevoegde waarde hebben zonder dat het winst maakt.
Snap dat nu eens.
Het is nogal vaag wat je hier stelt. Er zijn voldoende economische grootheden die onderschrijven dat het minimumloon banen kost en mensen werkeloos houdt (daarmee is het een herverdeling van arm naar arm) en maar weinig die zeggen dat het verhogen van het minimumloon geen kwaad kan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, het maakt praktisch gezien gewoon niet zo gek veel uit. Je kan een mooi rampenscenario ophangen maar dan moet er wel enige grond voor zijn.
Afschaffen van het minimumloon zal voor Nederland niet echt meer banen opleveren en het wat verhogen zal niet echt banen kosten.
Heb je gezien wat er zoal wordt uitgezonden door de commerciele zenders?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan lees je het nieuws op het internet maar.
Ik zie niet in waarom wij 3 PO-zenders in stand moeten houden omwille wat nederlanders in het buitenland.
RTL4 levert volgens mij redelijk nieuws hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je gezien wat er zoal wordt uitgezonden door de commerciele zenders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |