loooolquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:55 schreef dreamzk het volgende:
Wtf is dit voor TT?
Tevens FIPOOOOOOOO!!!!!
Als je MW2 speelt rock dan demo, groundwar of dom heb je tenminste non stop bull shit in de luchtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:11 schreef dreamzk het volgende:
Team tactical met mc michhas, blazing blazzer and stommie stoma.
2 keer de helft van de tijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:36 schreef Fsmxi het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met hoelang verzenden bij redcoon duurt?
Feli.quote:
Gefeliciteerd!quote:
hihi gekke knulquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:17 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Lapohunten en dan met zo'n TT komen.
vette shit ofnoh?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:19 schreef Bozz187 het volgende:
@ross gratz man.
@parv bij mij werkt je TT wel op de mob
Meen je dat serieus ik loop er echt totaal niet warm voor. Als je de keuze hebt om de nieuwe AC te halen voor xbox of Wii dan weet ik zeker dat ik hem voor xbox haal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:19 schreef Rossdale het volgende:
Wii U wordt mooi man, een combinatie tussen een handheld (niet langer je game op pauze zetten als je naar de wc moet, maar gewoon verder gamen als je op de pot zit), kinderrommel van de wii voor de casual markt en full HD ondersteuning en sterke third party developers achter zich voor de core markt.
Ze doen weer helemaal mee
Deze ook manquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Ondervertegenwoordiging jongere generatie
Goed topic
Topper!quote:
Nou... heb wat oefenexamens gemaakt, maar ik faal behoorlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Topper!
Theorie is een makkie voor je en het normale afrijden is een stuk gemakkelijker dan AVB![]()
Dus van harte met je rijbewijs
Gast. Gewoon een keer dat boekje doornemen en dan zou het moeten luken. Het zal niet veel moelijker zijn dan je auto theorie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nou... heb wat oefenexamens gemaakt, maar ik faal behoorlijkKomen ook constant weetjes naar voren die niet in het boek staan. Ook echt geen inzichtvragen maar echt dingen die je of toevallig wel of toevallig niet weet... Ik ben nu aan het hopen dat die gratis oefenexamens expres extra moeilijk zijn om je over te halen om meer examens te kopen bij die sites
Als ze een beetje verstandige lui daar hebben op marketing doen ze dat niet, want dan lopen ze dus echt wel veel inkomsten mis.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:19 schreef SoldMayor het volgende:
Ik hou me hard vast als bijv. volgend een nieuwe xbox wordt aangekondigd. Wedden dat er dan van af het begin al meteen van die kanker kinect no controller shit bij zit. Dat ze het gewoon verplicht maken.
Ik kijk steeds meer uit naar die game, wordt zo onwijs bruutquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik kijk steeds meer uit naar die game, wordt zo onwijs bruut
omfg.quote:
Meesten van ons zijn al gestopt met BO en zijn trug naar MW2quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
Gaat druk worden bij BF3
eindelijk weer eens, BO overgeslagen
Ik had wel leukere dingen kunnen doen met die 60 euro.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Meesten van ons zijn al gestopt met BO en zijn trug naar MW2
heb de eerste met kneus en edwin nog regelmatig zitten spelen. MW2 ook wel, laatst weer geprobeerd maar word gek van het beeldquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Meesten van ons zijn al gestopt met BO en zijn trug naar MW2
Kappen met roken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
iemand nog tips tegen keelpijn? ik haat keelpijn.
Morgen alweer naar Zaltbommel, rij deze week 2000 km naar mijn werk![]()
TriGGlety74 16 minuten geleden 13quote:Notice how EA has gone the real life approach. From sound to narritive to terminology.
Fuck this looks good. Im hoping single player is serious as cancer and multiplayer is fun tbh.
Call Of Duty realy needs to up its game.
Het leuke is dat sommige regels veranderd zijn in de tijdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:28 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Gast. Gewoon een keer dat boekje doornemen en dan zou het moeten luken. Het zal niet veel moelijker zijn dan je auto theorie.
Gorgelen met zoutwater, wel onwijs smerig maar maakt het schoon en helpt altijd wel bij mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
iemand nog tips tegen keelpijn? ik haat keelpijn.
Morgen alweer naar Zaltbommel, rij deze week 2000 km naar mijn werk![]()
Kvraag me af hoe MW3 dit kan inhalen, als je die gamplay trailer zag, was het hetzelde als MW2quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:19 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
TriGGlety74 16 minuten geleden 13
Ik kan het niet anders dan compleet eens zijn met deze post.
Wat een geouwehoerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef dreamzk het volgende:
Nu live:
http://www.ustream.tv/battlefield3
Je bent dus gewoon een ouwe lul geworden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het leuke is dat sommige regels veranderd zijn in de tijdDat je met een aanhanger nu 90 mag ipv 80 enz. Echt heel fijn als je 80 al jaren in je kop hebt zitten.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een ouwe lul geworden.
quote:
Tijd voor iets nieuws.quote:
19 jaar alweer, ik ben bejaardquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je bent Fs is dus gewoon een ouwe lul geworden.
Gefeliciteerd.quote:
Probeer alsnog gewoon ff DiRT 3 te regelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige shit is echt herkenbaar.
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
Blijft het een feit dat ze bij battlefield een beetje moeite in hun spellen steken ten behoeve van de klanten terwijl infinity ward hun klanten minachtend "hetzelfde" spel voorschotelt maar dan met een functie waar je nog eens extra geld voor moet betalen. Hoe triest is dat dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iedereen zit zich nu wel te hypen voor BF3 maar jullie willen niet weten hoe kut langzaam die spellen vroeger waren
Geen idee, ik heb BC2 nooit gespeeldquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:30 schreef SoldMayor het volgende:
Is wel beetje triest ja dat nu ook hier iedereen ineens BF vet vind. Weet nog wel dat jullie BC2 helemaal de grond in boorde. Nou als daar niks aan vind dat zul BF3 ook niks vinden.
Feli man, misschien moet je even naar de kapper gaan en scheren.quote:
De graphics en sfeer zijn tof, BC2 was gewoon echt niet boeiend. Of de game lekker speelt weet ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:30 schreef SoldMayor het volgende:
Is wel beetje triest ja dat nu ook hier iedereen ineens BF vet vind. Weet nog wel dat jullie BC2 helemaal de grond in boorde. Nou als daar niks aan vind dat zul BF3 ook niks vinden.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Feli man, misschien moet je even naar de kapper gaan en scheren.![]()
Tss, you don't know the story.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tss, you don't know the story.
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik weet dat hij wel een scheer en knip beurt kan gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry fs.
All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Feli man, misschien moet je even naar de kapper gaan en scheren.![]()
En meteen maar dissen met eenquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik weet dat hij wel een scheer en knip beurt kan gebruiken.Sorry fs.
Hey, ik feliciteer hem toch! Dat is aardig.quote:
Ik diss niemand.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En meteen maar dissen met een.
[..]
Hey, ik feliciteer hem toch! Dat is aardig.
Is het ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hey, ik feliciteer hem toch! Dat is aardig.
Metal, punk jewtzquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik diss niemand.ik vind fs een toffe jongeman, maar hij ziet er nog wat verwilderd uit voor een 19 jarige.
Klote is dat he? Heb dat nu al maanden lang, gelukkig niet elke avond meer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:22 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
'Morgeh!
Wat een kutnacht.Heel de nacht een nachtmerrie gehad om vervolgens badend in hett zweet wakker te worden.
Heel erg kut. Het ergste is nog, dat het m'n eigen schuld is. Gisteren voor ik ging slapen ginger snaps gekeken, en guess what, in die droom begonnen al m'n vrienden ineens in weerwolven te veranderen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klote is dat he? Heb dat nu al maanden lang, gelukkig niet elke avond meer.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
Blergh... we gaan maar eens bammetjes smeren en op naar het CBR.
Geen zin
League of Legends jonguhquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:26 schreef dreamzk het volgende:
Gefeliciteerd FS, wanneer kom je weer eens met ons spelen? We zien je nooit meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:08 schreef Fsmxi het volgende:
Voor wie mij nog niet gezien heeft.hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor wie mij nog niet gezien heeft.Dikke joint gerookt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Voor wie mij nog niet gezien heeft.Ik kan me jou nog steeds niet voorstellen terwijl je Betsy aan het melken bent of zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And they knew I was a creep since the day I was born
Kankerbetsyquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:12 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik kan me jou nog steeds niet voorstellen terwijl je Betsy aan het melken bent of zoiets.
Voor wie mij nog niet gezien heeft.Baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half bezopen is weggegooid geld.
Ja, okee min dat dan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet, hij zegt geen "Hohohoooooo vreeeeeeselijk"
Zie je nou wel.quote:
Dat is toch altijd met die theorie examens dat ongeveer de helft zakt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:43 schreef Rossdale het volgende:
Ja vond hem best kut, al had ik maar twee foutjes. Zaten wel vet veel instinkers in en ik geloof dat er 20 van de 48 gezakt waren vandaag.
48 man bij examen damn veelst te druk. Bij mij zaten beide keren stuk of 20 manquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:43 schreef Rossdale het volgende:
Ja vond hem best kut, al had ik maar twee foutjes. Zaten wel vet veel instinkers in en ik geloof dat er 20 van de 48 gezakt waren vandaag.
Klopt, maar dat zijn over het algemeen ook totale josti'squote:Op woensdag 8 juni 2011 12:45 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat is toch altijd met die theorie examens dat ongeveer de helft zakt.
Die zitten ook gewoon letterlijk tegen het geretardeerde aan, sommigen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zijn over het algemeen ook totale josti'sToen ik theorie deed voor de auto zat er een gast die al 13 keer was gezakt, dan doe je toch iets verkeerd
Wie maakt de lidl versie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:36 schreef dreamzk het volgende:
En ten slotte, een ghetto hitje voor de negers:
Zo zien we dat graag. MW2 ben ik wel voor in. Borderlands heb ik maar 1x gespeeld en vond ik niks aan. Misschien met een groepje..quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:36 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond weer eens lekker knallen, want ik ben toch klaar met leren
Wie doet mee en wat gaan we doen? MW2? Zombies? Homefront? Borderlands?
You name it, I'm in!!
Homefront? ander MW2?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:36 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond weer eens lekker knallen, want ik ben toch klaar met leren
Wie doet mee en wat gaan we doen? MW2? Zombies? Homefront? Borderlands?
You name it, I'm in!!
Kloptquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:17 schreef KoningStoma het volgende:
Homefront
Ik heb die demo even gedaan. Wat een prut.
KUTZOOI!!!! ik baal nu harder dat ik opgelicht benquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:45 schreef Rossdale het volgende:
Kom ik thuis, ligt Dirt 3 op de mat
Heb ik blijkbaar een prijsvraag gewonnen
Stiekem heeft Niels 'm gewoon gejat, en probeert ie het zo te verdoezelen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
KUTZOOI!!!! ik baal nu harder dat ik opgelicht ben
Denk dat ik hem wel keer ergens oppik.
Niels mag dat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Stiekem heeft Niels 'm gewoon gejat, en probeert ie het zo te verdoezelen.
When hell freezes.quote:
Ik hoor dat dat om 19:00 gebeurdquote:
19:00 ben ik er ongeveerquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:20 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb ook wel zin in mw2 ofzo. Er moeten alleen we genoeg mensen online zijn.
Aha, nou dan wil ik er niet meer heen. Ik hou niet van kou.quote:
Dan kunnen ze toch je console bannen ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef KoningStoma het volgende:
je kan ze downloaden via de pc + een account. Als je dan eventjes inlogt en uitlogt met die account kan je ze spelen.
There aint no plek.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:09 schreef dreamzk het volgende:
Invite michhas en mij negervriendjes, we voel ons buiten gesloten.
Ik heet geen Edwinussquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Stiekem heeft Niels 'm gewoon gejat, en probeert ie het zo te verdoezelen.
Stiekem wel.quote:
Toch wel een jacht van 50+ meter?quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
Shit, helicopter gemist. Nu maar met de boot.
Bestemming is jacht van 40 meter, zou ingevlogen worden.quote:
Skrillexquote:
Yesss, die is ook hard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L.A. Noire!!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanmiddag maar eens wat games halen. Tips?
13secquote:
quote:
Hou het bij MW2, en dan pas in november nieuwe shit halen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Deze man spreekt waarheid. Gisteren uitgespeeld en wat een fantastische gamequote:
Haal Borderlands, kunnen we co-op.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:30 schreef Tauchmeister het volgende:
MW2 is met een paar man wel leuk, maar in m'n eentje niet
Games die ik wel tof vond: Bioshock (1), Fallout 3, Mirror's Edge als je eens wat anders wilt en Batman Arkham Asylum.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Alleen dat ondervragen werd wel een beetje eentonig als je eenmaal door had hoe het moestquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deze man spreekt waarheid. Gisteren uitgespeeld en wat een fantastische game
ja maar hij was met zijn gezicht aan het bewegen. Dus dat is teminsten in twijfel trekken, dan wel bewijs leveren dat ie liegtquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deze man spreekt waarheid. Gisteren uitgespeeld en wat een fantastische game
Vond ik nog wel meevallen, ik vond alleen het bellen naar R&I vervelend. Was elke keer precies dezelfde zinnetjes. Dat raak je na 15-20 uur echt wel beuquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen dat ondervragen werd wel een beetje eentonig als je eenmaal door had hoe het moest
Dat wisten we gister ook al..quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:35 schreef KoningStoma het volgende:
Ik weet trouwens hoe die barrel roll moet nu. Je moet eerst Y duwen, dan stoppen met rennen en dan nog een keer Y. Je moet het wel heel snel doen.
Dus het werkt allebei.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:37 schreef KoningStoma het volgende:
Nee. Gister deden we stoppen met rennen en dan twee keer y.
BOquote:
Jouw manier.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:39 schreef KoningStoma het volgende:
Het werkt niet allebei. De manier waarop ik het deed lukt elke keer. Als je het op de andere manier doet dan lukt het alleen als je het per ongeluk op mijn manier doet
Blijf jij het maar verkeerd doen danquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jouw manier.![]()
Het werkt gewoon op beide jonge!
Ah. Dat doe ik ook steeds per ongelukquote:
Ziet er wel leuk uit @ 0.09quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ah. Dat doe ik ook steeds per ongeluk
Das gewoon barrel shot alleen misvormd.quote:
Je ziet er zelf leuk uit @ 0.09.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And they knew I was a creep since the day I was born
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:47 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je ziet er zelf leuk uit @ 0.09.Je moeder zag er 9 seconden leuk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je moeder zag er 9 seconden leuk uit
Had ik maar een zusjequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:00 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je zusje zag er 9 seconden leuk uit
Heeft Niels geen jonger zusje?quote:
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:02 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Heeft Niels geen jonger zusje?
Budelquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet ik morgen mijn vriendin ophalen in Oerle
Nou is Weert een pauper stad maar al die Brabantse kut dorpen zijn echt te triest voor woorden
Mijn godquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De vriendin van Xtreme Henk woont in Budel
Biertje doen morgen? Mijn vriendin zit daar iets op te graven voor d'r Archeologie studie bij de Rabobankquote:
PM die naam eensquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn godStraks is het het nichtje van mijn vriendin
![]()
Brabantse dorpjes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet ik morgen mijn vriendin ophalen in Oerle
Nou is Weert een pauper stad maar al die Brabantse kut dorpen zijn echt te triest voor woorden
Helaas, ik heb morgen een zaalvoetbaltoernooi in Woenselquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Biertje doen morgen? Mijn vriendin zit daar iets op te graven voor d'r Archeologie studie bij de Rabobank
Tegen FC Kankerkachel United?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Helaas, ik heb morgen een zaalvoetbaltoernooi in Woensel
Moet je eens vragen of ze een Lonneke kentquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Renske heet ze, dat hoeft niet gepmt te worden
Ik hoop dat ik er voorlopig even niet meer heen hoef. Ja, wel voor die oma van mijn vriendin, maar niet voor die schoonfamiliequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je eens vragen of ze een Lonneke kent
Ik ken het gevoel ouwe moet zondag eerst in de bossen gaan rond rennen met de neefjes en nichtjes van mijn vriendin om daarna te gaan BBQ'en met hun. Het erge is dat ik dan ook al bijna verplicht wordt om te gaan bakken omdat ik kok benquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er voorlopig even niet meer heen hoef. ja, wel voor die oma van mijn vriendin, maar niet voor die schoonfamilie
Ik zou dat met liefde doen als de familie van de moeder van mijn vriendin niet zulke droeftoeters waren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel ouwe moet zondag eerst in de bossen gaan rond rennen met de neefjes en nichtjes van mijn vriendin om daarna te gaan BBQ'en met hun. Het erge is dat ik dan ook al bijna verplicht wordt om te gaan bakken omdat ik kok ben
De schoonouders vallen opzich nog wel mee maar de rest van die familie zijn allemaal van die vage kut Rotterdammers en als ik ergens een hekel aan hebquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zou dat met liefde doen als de familie van de moeder van mijn vriendin niet zulke droeftoeters waren.
Lol, mijn schoonouders zijn echt topmensen, zo goed als mijn 2e ouders. Die familie van die pa zijn ook ultrabazen, alleen van die ma.... van die mensen die altijd alles beter weten terwijl ze nog te dom zijn om te poepenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De schoonouders vallen opzich nog wel mee maar de rest van die familie zijn allemaal van die vage kut Rotterdammers en als ik ergens een hekel aan heb
Nou weet je wat het is ik moet daar om 2 uur zijn ofzo. Dus dan wordt het wel een biertje voor de lunch zeg maarquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:32 schreef PierreTT het volgende:
Maar Stef, als je nou morgen naar Tilburg rijdt, doen we daar een biertje, kan je daarna terug naar Eindhoven om je vriendin op te halen
Zulke shit?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Fs, hou eens op met het plaatsen van die vieze plaatjes op je Facebook, word er bang van
Prima, ik ben morgenochtend toch in het centrumquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou weet je wat het is ik moet daar om 2 uur zijn ofzo. Dus dan wordt het wel een biertje voor de lunch zeg maar
PM me anders even je nummer dan laat ik morgen wel wat van me horenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima, ik ben morgenochtend toch in het centrum
Precies. En dan zijn er altijd hiphopnegers die het verneukenquote:
Die clown-shit, wtfquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Fs, hou eens op met het plaatsen van die vieze plaatjes op je Facebook, word er bang van
Hiphop en negers.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Precies. En dan zijn er altijd hiphopnegers die het verneuken
Zal ik jullie een geheimpje verklappen, ik heb hier vroegah naar geluisterd.quote:
Had jij ook van die Overzeas broeken en zwarte death-metal shirtsquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zal ik jullie een geheimpje verklappen, ik heb hier vroegah naar geluisterd.
Koetjie koetjie koetjie wat lievquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zal ik jullie een geheimpje verklappen, ik heb hier vroegah naar geluisterd.
Haha dat niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Had jij ook van die Overzeas broeken en zwarte death-metal shirts
Die heb ik gelukkig nooit gehad, ik ben goed opgevoedquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha dat niet.ik had wel een zwarte periode, dat duurde ook maar even.
verder dan zo'n ketting aan mijn broek ben ik nooit gegaan. Vond ik al heel watquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig nooit gehad, ik ben goed opgevoed
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd teveel crysis gedaan en te weinig cod. Nu wil ik weer wat cod doen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Advocaat lepelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geef ze allemaal een jonge klare
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |