quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:08 schreef Fsmxi het volgende:
Voor wie mij nog niet gezien heeft.Baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half bezopen is weggegooid geld.
Ja, okee min dat dan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet, hij zegt geen "Hohohoooooo vreeeeeeselijk"
Zie je nou wel.quote:
Dat is toch altijd met die theorie examens dat ongeveer de helft zakt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:43 schreef Rossdale het volgende:
Ja vond hem best kut, al had ik maar twee foutjes. Zaten wel vet veel instinkers in en ik geloof dat er 20 van de 48 gezakt waren vandaag.
48 man bij examen damn veelst te druk. Bij mij zaten beide keren stuk of 20 manquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:43 schreef Rossdale het volgende:
Ja vond hem best kut, al had ik maar twee foutjes. Zaten wel vet veel instinkers in en ik geloof dat er 20 van de 48 gezakt waren vandaag.
Klopt, maar dat zijn over het algemeen ook totale josti'squote:Op woensdag 8 juni 2011 12:45 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat is toch altijd met die theorie examens dat ongeveer de helft zakt.
Die zitten ook gewoon letterlijk tegen het geretardeerde aan, sommigen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zijn over het algemeen ook totale josti'sToen ik theorie deed voor de auto zat er een gast die al 13 keer was gezakt, dan doe je toch iets verkeerd
Wie maakt de lidl versie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:36 schreef dreamzk het volgende:
En ten slotte, een ghetto hitje voor de negers:
Zo zien we dat graag. MW2 ben ik wel voor in. Borderlands heb ik maar 1x gespeeld en vond ik niks aan. Misschien met een groepje..quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:36 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond weer eens lekker knallen, want ik ben toch klaar met leren
Wie doet mee en wat gaan we doen? MW2? Zombies? Homefront? Borderlands?
You name it, I'm in!!
Homefront? ander MW2?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:36 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond weer eens lekker knallen, want ik ben toch klaar met leren
Wie doet mee en wat gaan we doen? MW2? Zombies? Homefront? Borderlands?
You name it, I'm in!!
Kloptquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:17 schreef KoningStoma het volgende:
Homefront
Ik heb die demo even gedaan. Wat een prut.
KUTZOOI!!!! ik baal nu harder dat ik opgelicht benquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:45 schreef Rossdale het volgende:
Kom ik thuis, ligt Dirt 3 op de mat
Heb ik blijkbaar een prijsvraag gewonnen
Stiekem heeft Niels 'm gewoon gejat, en probeert ie het zo te verdoezelen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
KUTZOOI!!!! ik baal nu harder dat ik opgelicht ben
Denk dat ik hem wel keer ergens oppik.
Niels mag dat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Stiekem heeft Niels 'm gewoon gejat, en probeert ie het zo te verdoezelen.
When hell freezes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |