ja maar hij was met zijn gezicht aan het bewegen. Dus dat is teminsten in twijfel trekken, dan wel bewijs leveren dat ie liegtquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deze man spreekt waarheid. Gisteren uitgespeeld en wat een fantastische game
Vond ik nog wel meevallen, ik vond alleen het bellen naar R&I vervelend. Was elke keer precies dezelfde zinnetjes. Dat raak je na 15-20 uur echt wel beuquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen dat ondervragen werd wel een beetje eentonig als je eenmaal door had hoe het moest
Dat wisten we gister ook al..quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:35 schreef KoningStoma het volgende:
Ik weet trouwens hoe die barrel roll moet nu. Je moet eerst Y duwen, dan stoppen met rennen en dan nog een keer Y. Je moet het wel heel snel doen.
Dus het werkt allebei.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:37 schreef KoningStoma het volgende:
Nee. Gister deden we stoppen met rennen en dan twee keer y.
BOquote:
Jouw manier.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:39 schreef KoningStoma het volgende:
Het werkt niet allebei. De manier waarop ik het deed lukt elke keer. Als je het op de andere manier doet dan lukt het alleen als je het per ongeluk op mijn manier doet
Blijf jij het maar verkeerd doen danquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jouw manier.![]()
Het werkt gewoon op beide jonge!
Ah. Dat doe ik ook steeds per ongelukquote:
Ziet er wel leuk uit @ 0.09quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ah. Dat doe ik ook steeds per ongeluk
Das gewoon barrel shot alleen misvormd.quote:
Je ziet er zelf leuk uit @ 0.09.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:47 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je ziet er zelf leuk uit @ 0.09.Je moeder zag er 9 seconden leuk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je moeder zag er 9 seconden leuk uit
Had ik maar een zusjequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:00 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je zusje zag er 9 seconden leuk uit
Heeft Niels geen jonger zusje?quote:
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:02 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Heeft Niels geen jonger zusje?
Budelquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet ik morgen mijn vriendin ophalen in Oerle
Nou is Weert een pauper stad maar al die Brabantse kut dorpen zijn echt te triest voor woorden
Mijn godquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De vriendin van Xtreme Henk woont in Budel
Biertje doen morgen? Mijn vriendin zit daar iets op te graven voor d'r Archeologie studie bij de Rabobankquote:
PM die naam eensquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn godStraks is het het nichtje van mijn vriendin
![]()
Brabantse dorpjes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet ik morgen mijn vriendin ophalen in Oerle
Nou is Weert een pauper stad maar al die Brabantse kut dorpen zijn echt te triest voor woorden
Helaas, ik heb morgen een zaalvoetbaltoernooi in Woenselquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Biertje doen morgen? Mijn vriendin zit daar iets op te graven voor d'r Archeologie studie bij de Rabobank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |