loooolquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:55 schreef dreamzk het volgende:
Wtf is dit voor TT?
Tevens FIPOOOOOOOO!!!!!
Als je MW2 speelt rock dan demo, groundwar of dom heb je tenminste non stop bull shit in de luchtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:11 schreef dreamzk het volgende:
Team tactical met mc michhas, blazing blazzer and stommie stoma.
2 keer de helft van de tijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:36 schreef Fsmxi het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met hoelang verzenden bij redcoon duurt?
Feli.quote:
Gefeliciteerd!quote:
hihi gekke knulquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:17 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Lapohunten en dan met zo'n TT komen.
vette shit ofnoh?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:19 schreef Bozz187 het volgende:
@ross gratz man.
@parv bij mij werkt je TT wel op de mob
Meen je dat serieus ik loop er echt totaal niet warm voor. Als je de keuze hebt om de nieuwe AC te halen voor xbox of Wii dan weet ik zeker dat ik hem voor xbox haal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:19 schreef Rossdale het volgende:
Wii U wordt mooi man, een combinatie tussen een handheld (niet langer je game op pauze zetten als je naar de wc moet, maar gewoon verder gamen als je op de pot zit), kinderrommel van de wii voor de casual markt en full HD ondersteuning en sterke third party developers achter zich voor de core markt.
Ze doen weer helemaal mee
Deze ook manquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Ondervertegenwoordiging jongere generatie
Goed topic
Topper!quote:
Nou... heb wat oefenexamens gemaakt, maar ik faal behoorlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Topper!
Theorie is een makkie voor je en het normale afrijden is een stuk gemakkelijker dan AVB![]()
Dus van harte met je rijbewijs
Gast. Gewoon een keer dat boekje doornemen en dan zou het moeten luken. Het zal niet veel moelijker zijn dan je auto theorie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nou... heb wat oefenexamens gemaakt, maar ik faal behoorlijkKomen ook constant weetjes naar voren die niet in het boek staan. Ook echt geen inzichtvragen maar echt dingen die je of toevallig wel of toevallig niet weet... Ik ben nu aan het hopen dat die gratis oefenexamens expres extra moeilijk zijn om je over te halen om meer examens te kopen bij die sites
Als ze een beetje verstandige lui daar hebben op marketing doen ze dat niet, want dan lopen ze dus echt wel veel inkomsten mis.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:19 schreef SoldMayor het volgende:
Ik hou me hard vast als bijv. volgend een nieuwe xbox wordt aangekondigd. Wedden dat er dan van af het begin al meteen van die kanker kinect no controller shit bij zit. Dat ze het gewoon verplicht maken.
Ik kijk steeds meer uit naar die game, wordt zo onwijs bruutquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik kijk steeds meer uit naar die game, wordt zo onwijs bruut
omfg.quote:
Meesten van ons zijn al gestopt met BO en zijn trug naar MW2quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
Gaat druk worden bij BF3
eindelijk weer eens, BO overgeslagen
Ik had wel leukere dingen kunnen doen met die 60 euro.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Meesten van ons zijn al gestopt met BO en zijn trug naar MW2
heb de eerste met kneus en edwin nog regelmatig zitten spelen. MW2 ook wel, laatst weer geprobeerd maar word gek van het beeldquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Meesten van ons zijn al gestopt met BO en zijn trug naar MW2
Kappen met roken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
iemand nog tips tegen keelpijn? ik haat keelpijn.
Morgen alweer naar Zaltbommel, rij deze week 2000 km naar mijn werk![]()
TriGGlety74 16 minuten geleden 13quote:Notice how EA has gone the real life approach. From sound to narritive to terminology.
Fuck this looks good. Im hoping single player is serious as cancer and multiplayer is fun tbh.
Call Of Duty realy needs to up its game.
Het leuke is dat sommige regels veranderd zijn in de tijdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:28 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Gast. Gewoon een keer dat boekje doornemen en dan zou het moeten luken. Het zal niet veel moelijker zijn dan je auto theorie.
Gorgelen met zoutwater, wel onwijs smerig maar maakt het schoon en helpt altijd wel bij mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
iemand nog tips tegen keelpijn? ik haat keelpijn.
Morgen alweer naar Zaltbommel, rij deze week 2000 km naar mijn werk![]()
Kvraag me af hoe MW3 dit kan inhalen, als je die gamplay trailer zag, was het hetzelde als MW2quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:19 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
TriGGlety74 16 minuten geleden 13
Ik kan het niet anders dan compleet eens zijn met deze post.
Wat een geouwehoerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef dreamzk het volgende:
Nu live:
http://www.ustream.tv/battlefield3
Je bent dus gewoon een ouwe lul geworden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het leuke is dat sommige regels veranderd zijn in de tijdDat je met een aanhanger nu 90 mag ipv 80 enz. Echt heel fijn als je 80 al jaren in je kop hebt zitten.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een ouwe lul geworden.
quote:
Tijd voor iets nieuws.quote:
19 jaar alweer, ik ben bejaardquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je bent Fs is dus gewoon een ouwe lul geworden.
Gefeliciteerd.quote:
Probeer alsnog gewoon ff DiRT 3 te regelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige shit is echt herkenbaar.
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
Blijft het een feit dat ze bij battlefield een beetje moeite in hun spellen steken ten behoeve van de klanten terwijl infinity ward hun klanten minachtend "hetzelfde" spel voorschotelt maar dan met een functie waar je nog eens extra geld voor moet betalen. Hoe triest is dat dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iedereen zit zich nu wel te hypen voor BF3 maar jullie willen niet weten hoe kut langzaam die spellen vroeger waren
Geen idee, ik heb BC2 nooit gespeeldquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:30 schreef SoldMayor het volgende:
Is wel beetje triest ja dat nu ook hier iedereen ineens BF vet vind. Weet nog wel dat jullie BC2 helemaal de grond in boorde. Nou als daar niks aan vind dat zul BF3 ook niks vinden.
Feli man, misschien moet je even naar de kapper gaan en scheren.quote:
De graphics en sfeer zijn tof, BC2 was gewoon echt niet boeiend. Of de game lekker speelt weet ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:30 schreef SoldMayor het volgende:
Is wel beetje triest ja dat nu ook hier iedereen ineens BF vet vind. Weet nog wel dat jullie BC2 helemaal de grond in boorde. Nou als daar niks aan vind dat zul BF3 ook niks vinden.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Feli man, misschien moet je even naar de kapper gaan en scheren.![]()
Tss, you don't know the story.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tss, you don't know the story.
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik weet dat hij wel een scheer en knip beurt kan gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry fs.
All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Feli man, misschien moet je even naar de kapper gaan en scheren.![]()
En meteen maar dissen met eenquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik weet dat hij wel een scheer en knip beurt kan gebruiken.Sorry fs.
Hey, ik feliciteer hem toch! Dat is aardig.quote:
Ik diss niemand.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En meteen maar dissen met een.
[..]
Hey, ik feliciteer hem toch! Dat is aardig.
Is het ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hey, ik feliciteer hem toch! Dat is aardig.
Metal, punk jewtzquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik diss niemand.ik vind fs een toffe jongeman, maar hij ziet er nog wat verwilderd uit voor een 19 jarige.
Klote is dat he? Heb dat nu al maanden lang, gelukkig niet elke avond meer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:22 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
'Morgeh!
Wat een kutnacht.Heel de nacht een nachtmerrie gehad om vervolgens badend in hett zweet wakker te worden.
Heel erg kut. Het ergste is nog, dat het m'n eigen schuld is. Gisteren voor ik ging slapen ginger snaps gekeken, en guess what, in die droom begonnen al m'n vrienden ineens in weerwolven te veranderen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klote is dat he? Heb dat nu al maanden lang, gelukkig niet elke avond meer.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
Blergh... we gaan maar eens bammetjes smeren en op naar het CBR.
Geen zin
League of Legends jonguhquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:26 schreef dreamzk het volgende:
Gefeliciteerd FS, wanneer kom je weer eens met ons spelen? We zien je nooit meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:08 schreef Fsmxi het volgende:
Voor wie mij nog niet gezien heeft.hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor wie mij nog niet gezien heeft.Dikke joint gerookt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Voor wie mij nog niet gezien heeft.Ik kan me jou nog steeds niet voorstellen terwijl je Betsy aan het melken bent of zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
Kankerbetsyquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:12 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik kan me jou nog steeds niet voorstellen terwijl je Betsy aan het melken bent of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |