Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Daar ben ik weer niet jaloers opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan nog 5 kwartier tot anderhalf uur naar huis reizen.
quote:
Zeg maar gewoon Bos hoor, dat doet iedereen hier.quote:
Lag allemaal op de paadjesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vliegt er ook maaginhoud in het rond?.
Zal er aan denkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon Bos hoor, dat doet iedereen hier.
Gatverdammequote:
quote:
Daar hebben we poetsmannetjes voorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is vast wel een opruimploeg... toch?.
Zeker, mag je gelijk weer een nieuwe makenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:18 schreef DaMart het volgende:
Goede timing om een topic binnen te vallen.
zo oud is priem toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
Oude wijven die 'rawrrr' zeggen, eww
Hoi
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
Oude wijven die 'rawrrr' zeggen, eww
Hoi
Sinds wanneer heeft ze een 'kort en pittig kapsel' en krijg ik Nederlands van haar?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zo oud is priem toch ook weer niet?
owja vanuit jou gezien wel
Nouja zegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zo oud is priem toch ook weer niet?
owja vanuit jou gezien wel
Sterktequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:26 schreef Trevland het volgende:
Blegme zo maar weer aan het werk zien te krijgen
Bis Later Lui![]()
Had Priem niet laatst een foto laten zien, waarop ze een kort en pittig kapsel hadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft ze een 'kort en pittig kapsel' en krijg ik Nederlands van haar?
En ik noem mensen van boven de 50 pas oud
En me dan met een hond ophalen zekerquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had Priem niet laatst een foto laten zien, waarop ze een kort en pittig kapsel had
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb ik een paar jaar terug gehad namelijk
Oh, daar had ik een foto van gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb ik een paar jaar terug gehad namelijk
Ja, ga ik doen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:06 schreef Trevland het volgende:
Wil je aan Marijke vragen of ik zelda terug mag, JHH?
Ah oke, dan blijf ik nog even mobielquote:
Bij deze nogmaalsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]kan me daar niks bij voorstellen eerlijk gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Zolang je PriemGirl nog niet ontmoet hebt, kun je niet zeker zijn van deze zaken..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:30 schreef RockNijntje het volgende:
Maar Priem:
- is niet grijs
- draagt geen mannenkleding (vierkante t-shirts en zo)
- is niet dik
- etc
Dus nee, zij was het niet
Sales & marketing en dan de leadingship kantquote:
Nee ik post inderdaad heel de tijd foto's van iemand andersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zolang je PriemGirl nog niet ontmoet hebt, kun je niet zeker zijn van deze zaken..
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij deze nogmaalsWat kortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind langer mooier
Ik heb zelf ook heel kort gehad hoor
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2011 15:33:52 ]
[..]
Bij deze nogmaalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lang is zeker beter
![]()
ben zowieso geen fan van vrouwen met kort haar...Lang haar maakt de vrouw, feMaleDuck heeft ook niet voor niks lang haar
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[..]
Nee ik post inderdaad heel de tijd foto's van iemand anders
Ja zo is mijn vriend dus ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lang is zeker beter
![]()
ben zowieso geen fan van vrouwen met kort haar...Lang haar maakt de vrouw, feMaleDuck heeft ook niet voor niks lang haar
Ja, die mogelijkheid is er gewoon. Nou geloof ik je waarschijnlijk wel. maar je kan nooit zeker weten in de wondere wereld van het internet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ik post inderdaad heel de tijd foto's van iemand anders
I know... heb zelf ook kort haarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja zo is mijn vriend dus ook
Maar kort haar is zoooooo handig.....
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
buurmeisje van 5 tegen de schilder die hun deur schildert:
''wow, de tuin is al mooi geworden''
''haha, ik ben de schilder hoor''
''oh dan doe je dus dalijk de grasjes en blaadjes verven''
Kjoet!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
buurmeisje van 5 tegen de schilder die hun deur schildert:
''wow, de tuin is al mooi geworden''
''haha, ik ben de schilder hoor''
''oh dan doe je dus dalijk de grasjes en blaadjes verven''
Kjoet!
Kim Feenstra met zware baardgroei zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die mogelijkheid is er gewoon. Nou geloof ik je waarschijnlijk wel. maar je kan nooit zeker weten in de wondere wereld van het internet.
Misschien ben ik stiekem wel Kim Feenstra,,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Tja en ik denk dat ik ook te slim post om Kim Feenstra te zijn, denk ik eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn blonde kop was pas erg phihihihiTrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Mijn blonde kop was pas erg phihihihiLeuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn blonde kop was pas erg phihihihiNu vind ik het leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn blonde kop was pas erg phihihihiEcht nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
Er is niks mis mee!quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het 'nu' zelf ook mooierGewoon mijn natuurlijk haarkleur
Werd eens tijd na 6 jaar alle kleuren gehad te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
Kort haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind het niet verkeerd; maar je langer haar is ook wel veul mooier ja
No buy? Meh... Who are we kidding!
vind ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]ik vind het niet verkeerd; maar je langer haar is ook wel veul mooier ja
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]ik vind het niet verkeerd; maar je langer haar is ook wel veul mooier ja
Oei.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:59 schreef PriemGirl het volgende:
Crap ! Euh.. Ik moest om 16u bij een klant zijn
Doei !![]()
Dan ga je ze maar zoekenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:57 schreef Joysa het volgende:
Ik heb ook kort haar gehad, maar gelukkig weet ik niet waar die foto's zijn
Dan vraag ik je mam of je broertje welquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:59 schreef PriemGirl het volgende:
Crap ! Euh.. Ik moest om 16u bij een klant zijn
Doei !![]()
Ok, ok.. foto van foto gemaakt, even uploadenquote:
Komt allemaal goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:53 schreef Joysa het volgende:
Al die nieuwe termen als je begint aan een sollicitatie procedure binnen een heel nieuwe sector![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:08 schreef Joysa het volgende:
Geen idee hoe oud ik hier was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Je tweede plaatje is kapoet...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:08 schreef Joysa het volgende:
Geen idee hoe oud ik hier was
Ziet er uit als een foto uit april 1984SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen was ik nog lang niet gemaaktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:10 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Ziet er uit als een foto uit april 1984
Toen was ze nog niet eens vloeibaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:10 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Ziet er uit als een foto uit april 1984
Ik 18 jaar geledenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had 14-15 jaar geleden ook kaal haar
Ik nu nog.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had 14-15 jaar geleden ook kaal haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik nu nog.Die uitdrukking gebruiken we voor kort haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Da wis i niequote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die uitdrukking gebruiken we voor kort haar
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, toch van bol.com. Mijn mams vond het maar een eng idee en het mocht niet
nou.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
nou.
Mijn mams is gewoon een bang Telegraaf lezend vrouwtje die als de dood is voor die enge buitenlanders, en voor enge buitenlandse oplichters...
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
nou.
Mijn mams is gewoon een bang Telegraaf lezend vrouwtje die als de dood is voor die enge buitenlanders, en voor enge buitenlandse oplichters...
Zelfs een baby weet dat DX betrouwbaar is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vel geen oordeel over iemand als je haar niet kent.
Oh. Je noemt mijn moeder net een mens dat minder kennis heeft dan een baby.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zelfs een baby weet dat DX betrouwbaar is.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh. Je noemt mijn moeder net een mens dat minder kennis heeft dan een baby.
Leuk man
Wat sausjes. Wat noodles, bier en losse thee.quote:
Ben je nou serieus?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je doet het toch?![]()
Maar goed. Genoeg geneuzel over mijn moeder.
Doe eens lief tegen summerquote:
Thee, sausjes en noodlesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat sausjes. Wat noodles, bier en losse thee.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef Yuki het volgende:
Er ging iemand meeluisteren bij me
Lief meisje in 2e dag van haar opleiding
Ze was zwaaaaaaar onder de indruk
quote:
Wat nu weer?quote:
Die doet alleen maar plagenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Alleen als vraarie ook eens normaal lief doet.
Ik doe nooit lief.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Bijna, tochquote:
Vraarie plaagt alleen maarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vraarie wil kusje hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraarie plaagt alleen maar!
Jeweetwel, meisjes plagen, zoentjes vragen enzo....
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vraarie wil kusje hebben
Hier vraarie
Nu blij?
Ah. Wat eten wequote:
Kip met 'nog iets'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:55 schreef Joysa het volgende:
MPG.. zoek mij eensOnderste rij, helemaal rechts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:[spoiler][img]weg[/img][/spoiler]
MPG.. zoek mij eensOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
EHm... pffoe....True, truequote:![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ik ben best wel heul veranderdquote:
Lekkerquote:
Ik was heel klein hoorquote:
Ja, dat blijktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben best wel heul veranderd
[..]
Lekker
Titus Brandsmaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt... Ik vind et moeilijk... Bijdeweg, welke school is dat?
Ah, check...quote:
Zoom op 150% did the trickquote:
Dat dacht ik ookquote:
Doe maar 'gebaseerd'quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Gebaseert (of hoe je dat ook schrijft) op één recente foto
Ik lijk er alleen echt niet meer opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Gebaseert (of hoe je dat ook schrijft) op één recente foto
Nou.... ik zou eerder zeggen dat je er niet echt meer op lijkt...quote:
Ja okquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou.... ik zou eerder zeggen dat je er niet echt meer op lijkt...
Echt niet vind ik wat overdreven.
Ohnoes, ik vraag me af wat het Vraari-RN-verhaal nu weer wordtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
Productieve dag in de trein. 16 en 17 zijn af.
Sletje RNquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohnoes, ik vraag me af wat het Vraari-RN-verhaal nu weer wordt
Zo ben ik irl niet hoorquote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
Productieve dag in de trein. 16 en 17 zijn af.
Slecht !quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:28 schreef JJH het volgende:
Trouwens. Jezelf afvragen waarom je zo'n trek hebt en dan bedenken dat je op 2 stroopwafels na nog niets gegeten hebt.
Neuksecks in een Mini op de parking van een poppodiumquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Koffie + sigret is geen ontbijt!quote:
Oh, zoiets vraag ik me tegenwoordig niet meer afquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:28 schreef JJH het volgende:
Trouwens. Jezelf afvragen waarom je zo'n trek hebt en dan bedenken dat je op 2 stroopwafels na nog niets gegeten hebt.
Dat zou erg falend zijn, maar ja, dan weten we ook weer wat Mart zoal bezighoudt hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Neuksecks in een Mini op de parking van een poppodium.
Nu moeten wij allemaal huilie doenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
komende tijd ben ik weinig op de PC te bekennen
Ik ben nooit op de pc te bekennen. Dat zit zo onhandig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
komende tijd ben ik weinig op de PC te bekennen
Het is biiiiiiiiijna tijd lieverdquote:
Ook nietquote:
Zuipen als ontbijt kan ook jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook niet.
![]()
Sigaret is voor bij het zuipen, niet als ontbijt.
Frühshoppen FTWquote:
Houden zoquote:

TFMquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Houden zo [ afbeelding ]
Gooooeeedemiddag! [voor zolang 'ie nog duurt]
iemand die 'm snaptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nooit op de pc te bekennen. Dat zit zo onhandig.
HHJJ! Hoe gaat het met jou dan?quote:
Middagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Houden zo [ afbeelding ]
Gooooeeedemiddag! [voor zolang 'ie nog duurt]
Zonnetje in SCquote:
wat is sr??quote:
Jazekers!quote:
Serious Request, van 3FM, "Het glazen huis"quote:
Ook nog in een specifiek gebied? Of in het algemeen...quote:
Zo'n meisje bij ons op school; haar oude vriend vond het geil als ze ging roken (like wtfquote:
even lezenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ook nog in een specifiek gebied? Of in het algemeen...
Het is voor een goed doelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jazekers!
Goed humeurtje, wel aardig veel leren voor proefwerkweek volgende week, maar dat mag de stemming niet drukken
Waar staat het?quote:
Naja, voor zover, ik ga sowieso naar 4 MAVO, wat mijn cijfers ook zijnquote:
Vmbo-t of havo dus?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, voor zover, ik ga sowieso naar 4 MAVO, wat mijn cijfers ook zijn
Ja zeker. BIj mij in 2 MAVO (dan ben je dus 13-14), werd al volop gerookt. Ja iemand vroeg of ik er ook 1 wilde op een verjaardag zei Ja, (leuk meisje ik was jong, jeweet). Daarna nog een keer een peuk gehad, maar nee niks voor mij. Toch op het MBO nog 1 keer geprobeerd, maar nee..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo'n meisje bij ons op school; haar oude vriend vond het geil als ze ging roken (like wtf), dus zij ging roken en raakte verslaafd. Nu is het uit met die jongen en zeggen ze allemaal 'ieh die hoef ik niet die meurt naar rook'
![]()
Het is gewoon zo jammer als je rookt, en dan vooral kinderen van mijn leeftijd
MPG.. zoek mij eensBovenste rij, derde van links? Gokje op basis van je eerdere foto met dat fantastische kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat staat een paar posts verder inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bovenste rij, derde van links? Gokje op basis van je eerdere foto met dat fantastische kapsel.
Zie je wel bij duinwandelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vraag om een foto van nu, zodat we kunnen vergelijken.
Same here, ik rook 15 jaar later echter nog steedsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zeker. BIj mij in 2 MAVO (dan ben je dus 13-14), werd al volop gerookt. Ja iemand vroeg of ik er ook 1 wilde op een verjaardag zei Ja, (leuk meisje ik was jong, jeweet). Daarna nog een keer een peuk gehad, maar nee niks voor mij. Toch op het MBO nog 1 keer geprobeerd, maar nee..
Dat had ik nog niet gezien... maar wel goede gok dus? En dat terwijl ik je nog nooit heb gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat staat een paar posts verder inderdaad
[..]
Zie je wel bij duinwandelen
Yup, je had het goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gezien... maar wel goede gok dus? En dat terwijl ik je nog nooit heb gezien![]()
.
Ik vind het echt zo jammer, zie je iemand die er gewoon goed uit ziet, en vervolgens steekt ie een peuk opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zeker. BIj mij in 2 MAVO (dan ben je dus 13-14), werd al volop gerookt. Ja iemand vroeg of ik er ook 1 wilde op een verjaardag zei Ja, (leuk meisje ik was jong, jeweet). Daarna nog een keer een peuk gehad, maar nee niks voor mij. Toch op het MBO nog 1 keer geprobeerd, maar nee..
Dat lees je in 16 weerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, donderdag!quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:53 schreef Joysa het volgende:
* Joysa gaat de 'kip met iets' maar eens afmaken
Ok, de kip is al dood, maar het eten verder klaar maken.
ha-ha klaar maken.
Dan weet je dat ie vuur heeft en heb je een goed iets om hem aan te sprekenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo jammer, zie je iemand die er gewoon goed uit ziet, en vervolgens steekt ie een peuk opEcht zonde
Ik heb nog nooit gerookt trouwens
Zwem zequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:54 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
![]()
Ik ga dit helse kantoor verlaten en een stuk zwemmen
Ja, klopt. Ik ben dan niet echt op zoek, maar mocht er een leuk meisje op mijn pad komen, heb ik liever niet dat ze rookt in mijn bijzijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo jammer, zie je iemand die er gewoon goed uit ziet, en vervolgens steekt ie een peuk opEcht zonde
Ik heb nog nooit gerookt trouwens
Waar heb jij vuur voor nodig?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan weet je dat ie vuur heeft en heb je een goed iets om hem aan te spreken
Ha ha eerst een kip afmaken en daarna klaar makenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:53 schreef Joysa het volgende:
* Joysa gaat de 'kip met iets' maar eens afmaken
Ok, de kip is al dood, maar het eten verder klaar maken.
ha-ha klaar maken.
Vingerclubeigenaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
even snel zwaaien
en weer weg![]()
laters
Zoals: ''gast, je bent lekker dus whythefack rook je, stop.''quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan weet je dat ie vuur heeft en heb je een goed iets om hem aan te spreken
Nee geen pyromaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar heb jij vuur voor nodig?
Je bent toch geen pyromaan he.
Fikkie steuk'nquote:
Heerlijk hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fikkie steuk'n![]()
Over 21 dagen gaan onze geschiedeniswerkboeken er op die manier aan
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:28 schreef JJH het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heerlijk he
Aan het einde van het schooljaar die boeken verfikken
Dat heb ik dus nooit gedaan!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja![]()
En hiet was niet eens mijn idee
Ik zag dat op het pakje toen ik er voor de 20e keer langsrende achter Thijs aanquote:
Ik welquote:
Ik zei nog tegen Marijke, als moeder blijf je wel in vorm.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zag dat op het pakje toen ik er voor de 20e keer langsrende achter Thijs aan![]()
Zijn de katten alweer bijgekomen?
En als je het daaropvolgende jaar iets terug wil kijken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wel
Werkboeken die je niet meer nodig had
Het is 18.00 uur geweestquote:
Ik deed het met de boeken waar van ik zeker wist dat ik ze niet meer nodig hadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:05 schreef JJH het volgende:
[..]
En als je het daaropvolgende jaar iets terug wil kijken?
Ik heb het meest pas weggegooid toen ik het huis uit ging.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik deed het met de boeken waar van ik zeker wist dat ik ze niet meer nodig had
En anders had je nog wel een klasgenoot die ze had
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen Marijke, als moeder blijf je wel in vorm.De hele tijd achter je kind aanrennen als je op visite bent.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik ben er echt een toonbeeld van
![]()
Was wel grappig. We waren met de familie vrijdag naar Safaripark Beekse Bergen. Kleine R. van 1.5 was ook mee. Daar is een voilere met een schuifdeur. Toen hij eenmaal doorhad toen het werkte bleef hij maar teruglopen van voilere naar schuifdeur en die open en dicht doen. Op een gegeven moment tilde zijn vader (Mijn broer) hem maar op, het was goed zoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik ben er echt een toonbeeld van
![]()
Thijs heeft wel 61x mijn flatje rondgerend geloof ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was wel grappig. We waren met de familie vrijdag naar Safaripark Beekse Bergen. Kleine R. van 1.5 was ook mee. Daar is een voilere met een schuifdeur. Toen hij eenmaal doorhad toen het werkte bleef hij maar teruglopen van voilere naar schuifdeur en die open en dicht doen. Op een gegeven moment tilde zijn vader (Mijn broer) hem maar op, het was goed zo![]()
Koud?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:10 schreef summer2bird het volgende:
Brrr. het is hier koud.
En het eten was weer
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Thijs heeft wel 61x mijn flatje rondgerend geloof ik.
Ik kom nog wel een keer als ik ook even stil kan zitten (zonder Thijs, dusquote:
Jaa, anananananananananananasquote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:09 schreef Yuki het volgende:
Vanavond proefles zangles![]()
Stiekem vind ik het eng![]()
Jupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |