TFMquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Houden zo [ afbeelding ]
Gooooeeedemiddag! [voor zolang 'ie nog duurt]
iemand die 'm snaptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nooit op de pc te bekennen. Dat zit zo onhandig.
HHJJ! Hoe gaat het met jou dan?quote:
Middagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Houden zo [ afbeelding ]
Gooooeeedemiddag! [voor zolang 'ie nog duurt]
Zonnetje in SCquote:
wat is sr??quote:
Jazekers!quote:
Serious Request, van 3FM, "Het glazen huis"quote:
Ook nog in een specifiek gebied? Of in het algemeen...quote:
Zo'n meisje bij ons op school; haar oude vriend vond het geil als ze ging roken (like wtfquote:
even lezenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ook nog in een specifiek gebied? Of in het algemeen...
Het is voor een goed doelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jazekers!
Goed humeurtje, wel aardig veel leren voor proefwerkweek volgende week, maar dat mag de stemming niet drukken
Waar staat het?quote:
Naja, voor zover, ik ga sowieso naar 4 MAVO, wat mijn cijfers ook zijnquote:
Vmbo-t of havo dus?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, voor zover, ik ga sowieso naar 4 MAVO, wat mijn cijfers ook zijn
Ja zeker. BIj mij in 2 MAVO (dan ben je dus 13-14), werd al volop gerookt. Ja iemand vroeg of ik er ook 1 wilde op een verjaardag zei Ja, (leuk meisje ik was jong, jeweet). Daarna nog een keer een peuk gehad, maar nee niks voor mij. Toch op het MBO nog 1 keer geprobeerd, maar nee..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo'n meisje bij ons op school; haar oude vriend vond het geil als ze ging roken (like wtf), dus zij ging roken en raakte verslaafd. Nu is het uit met die jongen en zeggen ze allemaal 'ieh die hoef ik niet die meurt naar rook'
![]()
Het is gewoon zo jammer als je rookt, en dan vooral kinderen van mijn leeftijd
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:55 schreef Joysa het volgende:
MPG.. zoek mij eensBovenste rij, derde van links? Gokje op basis van je eerdere foto met dat fantastische kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat staat een paar posts verder inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bovenste rij, derde van links? Gokje op basis van je eerdere foto met dat fantastische kapsel.
Zie je wel bij duinwandelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vraag om een foto van nu, zodat we kunnen vergelijken.
Same here, ik rook 15 jaar later echter nog steedsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zeker. BIj mij in 2 MAVO (dan ben je dus 13-14), werd al volop gerookt. Ja iemand vroeg of ik er ook 1 wilde op een verjaardag zei Ja, (leuk meisje ik was jong, jeweet). Daarna nog een keer een peuk gehad, maar nee niks voor mij. Toch op het MBO nog 1 keer geprobeerd, maar nee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |