Sales & marketing en dan de leadingship kantquote:
Nee ik post inderdaad heel de tijd foto's van iemand andersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zolang je PriemGirl nog niet ontmoet hebt, kun je niet zeker zijn van deze zaken..
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij deze nogmaalsWat kortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind langer mooier
Ik heb zelf ook heel kort gehad hoor
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2011 15:33:52 ]
[..]
Bij deze nogmaalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lang is zeker beter
![]()
ben zowieso geen fan van vrouwen met kort haar...Lang haar maakt de vrouw, feMaleDuck heeft ook niet voor niks lang haar
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[..]
Nee ik post inderdaad heel de tijd foto's van iemand anders
Ja zo is mijn vriend dus ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lang is zeker beter
![]()
ben zowieso geen fan van vrouwen met kort haar...Lang haar maakt de vrouw, feMaleDuck heeft ook niet voor niks lang haar
Ja, die mogelijkheid is er gewoon. Nou geloof ik je waarschijnlijk wel. maar je kan nooit zeker weten in de wondere wereld van het internet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ik post inderdaad heel de tijd foto's van iemand anders
I know... heb zelf ook kort haarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja zo is mijn vriend dus ook
Maar kort haar is zoooooo handig.....
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
buurmeisje van 5 tegen de schilder die hun deur schildert:
''wow, de tuin is al mooi geworden''
''haha, ik ben de schilder hoor''
''oh dan doe je dus dalijk de grasjes en blaadjes verven''
Kjoet!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
buurmeisje van 5 tegen de schilder die hun deur schildert:
''wow, de tuin is al mooi geworden''
''haha, ik ben de schilder hoor''
''oh dan doe je dus dalijk de grasjes en blaadjes verven''
Kjoet!
Kim Feenstra met zware baardgroei zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die mogelijkheid is er gewoon. Nou geloof ik je waarschijnlijk wel. maar je kan nooit zeker weten in de wondere wereld van het internet.
Misschien ben ik stiekem wel Kim Feenstra,,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Tja en ik denk dat ik ook te slim post om Kim Feenstra te zijn, denk ik eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn blonde kop was pas erg phihihihiTrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Mijn blonde kop was pas erg phihihihiLeuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn blonde kop was pas erg phihihihiNu vind ik het leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn blonde kop was pas erg phihihihiEcht nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
Er is niks mis mee!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |