Dat had ik nog niet gezien... maar wel goede gok dus? En dat terwijl ik je nog nooit heb gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat staat een paar posts verder inderdaad
[..]
Zie je wel bij duinwandelen
Yup, je had het goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gezien... maar wel goede gok dus? En dat terwijl ik je nog nooit heb gezien![]()
.
Ik vind het echt zo jammer, zie je iemand die er gewoon goed uit ziet, en vervolgens steekt ie een peuk opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zeker. BIj mij in 2 MAVO (dan ben je dus 13-14), werd al volop gerookt. Ja iemand vroeg of ik er ook 1 wilde op een verjaardag zei Ja, (leuk meisje ik was jong, jeweet). Daarna nog een keer een peuk gehad, maar nee niks voor mij. Toch op het MBO nog 1 keer geprobeerd, maar nee..
Dat lees je in 16 weerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohnoes, ik vraag me af wat het Vraari-RN-verhaal nu weer wordt
Nee, donderdag!quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:53 schreef Joysa het volgende:
* Joysa gaat de 'kip met iets' maar eens afmaken
Ok, de kip is al dood, maar het eten verder klaar maken.
ha-ha klaar maken.
Dan weet je dat ie vuur heeft en heb je een goed iets om hem aan te sprekenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo jammer, zie je iemand die er gewoon goed uit ziet, en vervolgens steekt ie een peuk opEcht zonde
Ik heb nog nooit gerookt trouwens
Zwem zequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:54 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
![]()
Ik ga dit helse kantoor verlaten en een stuk zwemmen
Ja, klopt. Ik ben dan niet echt op zoek, maar mocht er een leuk meisje op mijn pad komen, heb ik liever niet dat ze rookt in mijn bijzijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo jammer, zie je iemand die er gewoon goed uit ziet, en vervolgens steekt ie een peuk opEcht zonde
Ik heb nog nooit gerookt trouwens
Waar heb jij vuur voor nodig?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan weet je dat ie vuur heeft en heb je een goed iets om hem aan te spreken
Ha ha eerst een kip afmaken en daarna klaar makenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:53 schreef Joysa het volgende:
* Joysa gaat de 'kip met iets' maar eens afmaken
Ok, de kip is al dood, maar het eten verder klaar maken.
ha-ha klaar maken.
Vingerclubeigenaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
even snel zwaaien
en weer weg![]()
laters
Zoals: ''gast, je bent lekker dus whythefack rook je, stop.''quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan weet je dat ie vuur heeft en heb je een goed iets om hem aan te spreken
Nee geen pyromaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar heb jij vuur voor nodig?
Je bent toch geen pyromaan he.
Fikkie steuk'nquote:
Heerlijk hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fikkie steuk'n![]()
Over 21 dagen gaan onze geschiedeniswerkboeken er op die manier aan
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:28 schreef JJH het volgende:
Trouwens. Jezelf afvragen waarom je zo'n trek hebt en dan bedenken dat je op 2 stroopwafels na nog niets gegeten hebt.
Jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heerlijk he
Aan het einde van het schooljaar die boeken verfikken
Dat heb ik dus nooit gedaan!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja![]()
En hiet was niet eens mijn idee
Ik zag dat op het pakje toen ik er voor de 20e keer langsrende achter Thijs aanquote:
Ik welquote:
Ik zei nog tegen Marijke, als moeder blijf je wel in vorm.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zag dat op het pakje toen ik er voor de 20e keer langsrende achter Thijs aan![]()
Zijn de katten alweer bijgekomen?
En als je het daaropvolgende jaar iets terug wil kijken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wel
Werkboeken die je niet meer nodig had
Het is 18.00 uur geweestquote:
Ik deed het met de boeken waar van ik zeker wist dat ik ze niet meer nodig hadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:05 schreef JJH het volgende:
[..]
En als je het daaropvolgende jaar iets terug wil kijken?
Ik heb het meest pas weggegooid toen ik het huis uit ging.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik deed het met de boeken waar van ik zeker wist dat ik ze niet meer nodig had
En anders had je nog wel een klasgenoot die ze had
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen Marijke, als moeder blijf je wel in vorm.De hele tijd achter je kind aanrennen als je op visite bent.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik ben er echt een toonbeeld van
![]()
Was wel grappig. We waren met de familie vrijdag naar Safaripark Beekse Bergen. Kleine R. van 1.5 was ook mee. Daar is een voilere met een schuifdeur. Toen hij eenmaal doorhad toen het werkte bleef hij maar teruglopen van voilere naar schuifdeur en die open en dicht doen. Op een gegeven moment tilde zijn vader (Mijn broer) hem maar op, het was goed zoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik ben er echt een toonbeeld van
![]()
Thijs heeft wel 61x mijn flatje rondgerend geloof ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was wel grappig. We waren met de familie vrijdag naar Safaripark Beekse Bergen. Kleine R. van 1.5 was ook mee. Daar is een voilere met een schuifdeur. Toen hij eenmaal doorhad toen het werkte bleef hij maar teruglopen van voilere naar schuifdeur en die open en dicht doen. Op een gegeven moment tilde zijn vader (Mijn broer) hem maar op, het was goed zo![]()
Koud?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:10 schreef summer2bird het volgende:
Brrr. het is hier koud.
En het eten was weer
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Thijs heeft wel 61x mijn flatje rondgerend geloof ik.
Ik kom nog wel een keer als ik ook even stil kan zitten (zonder Thijs, dusquote:
Jaa, anananananananananananasquote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:09 schreef Yuki het volgende:
Vanavond proefles zangles![]()
Stiekem vind ik het eng![]()
Jupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |