Toen was ik nog lang niet gemaaktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:10 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Ziet er uit als een foto uit april 1984
Toen was ze nog niet eens vloeibaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:10 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Ziet er uit als een foto uit april 1984
Ik 18 jaar geledenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had 14-15 jaar geleden ook kaal haar
Ik nu nog.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had 14-15 jaar geleden ook kaal haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik nu nog.Die uitdrukking gebruiken we voor kort haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Da wis i niequote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die uitdrukking gebruiken we voor kort haar
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, toch van bol.com. Mijn mams vond het maar een eng idee en het mocht niet
nou.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
nou.
Mijn mams is gewoon een bang Telegraaf lezend vrouwtje die als de dood is voor die enge buitenlanders, en voor enge buitenlandse oplichters...
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
nou.
Mijn mams is gewoon een bang Telegraaf lezend vrouwtje die als de dood is voor die enge buitenlanders, en voor enge buitenlandse oplichters...
Zelfs een baby weet dat DX betrouwbaar is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vel geen oordeel over iemand als je haar niet kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |