Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

maar dan moet je dat wel wetenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heeft ie al. Maar posten met een kloon tijdens een ban resulteert in een kloon in de dreksbak en een langere ban op het origineel.
Geen probleemquote:
Als ze erachter komen ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heeft ie al. Maar posten met een kloon tijdens een ban resulteert in een kloon in de dreksbak en een langere ban op het origineel.
Ja als je zo lang bent dan mag je wel meer wegen dan 55 kg inderdaad. Als je bij die lengte 55 kg zou wegen zou er iets niet goed zijn.quote:
En dat is makkelijker dan je denktquote:
Ik denk dat ik het niet zou overleven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja als je zo lang bent dan mag je wel meer wegen dan 55 kg inderdaad. Als je bij die lengte 55 kg zou wegen zou er iets niet goed zijn.
maar dat komen ze dan nietquote:
als ik mijn best een beetje doe dan kom je daar niet achterquote:
nou....quote:
Kan er weinig aan doen dat ik mijzelf ziek voel.quote:
jonguh... het zit allemaal tussen je orenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan er weinig aan doen dat ik mijzelf ziek voel.
Tuurlijk wel. Er is meer dan alleen logging hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dat komen ze dan niet
[..]
als ik mijn best een beetje doe dan kom je daar niet achter![]()
hoe goed je logging ook ingesteld is...
Waarom denk je dat ik nog op werk zit, mijn lichaam voelt zich ziek. Ik niet (nou ja)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jonguh... het zit allemaal tussen je orengewoon negeren
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jonguh... het zit allemaal tussen je orengewoon negeren
pijn bestaat niet echt, je denkt het alleen maar![]()
alsof ik ga posten als ik fok wil schoffelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Er is meer dan alleen logging he. Stukje psychologie doet ook wonderen.
Maar verander je ook je postgedrag, je taalgebruik, de spelfoutjes die je regelmatig maakt, de users met wie je veel contact hebt, etc.?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou....
ik neem een andere browser, ander ipadres en ander besturingssysteem (althans, zo gaat lijken voor fok)
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar verander je ook je postgedrag, je taalgebruik, de spelfoutjes die je regelmatig maakt, de users met wie je veel contact hebt, etc.?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alsof ik ga posten als ik fok wil schoffelen
dat is net zo iets als inbreken bij de buren
jij bent er ook zo een?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog op werk zit, mijn lichaam voelt zich ziek. Ik niet (nou ja)
Wat ben je toch collegiaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent er ook zo een?
als ik thuis op een stoel kan zitten dan kan ik dat ook mijn werk
en mijn collega's gun ik dezelfde bacteriën en virussen
* MPG knuffelt Priemiequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Hoe meer zieke collega's hoe meer vreugd?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent er ook zo een?
als ik thuis op een stoel kan zitten dan kan ik dat ook op mijn werk
Lekker ontspannenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb net een saunadate gepland met een vriendinals als het gedoe van mn studie voorbij is gaan we lekker naar de veluwse bron
![]()
QFTquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent er ook zo een?
Ik heb al 3 collega's lopen knuffelen vandaagquote:
beetje jammer dat zij n preuts miepje is en perse op badkledingdag wilquote:
* Barreltje heeft zo nu en dan wel een baaldag hoor!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent er ook zo een?
Kom je hier ook ff knuffelen danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb al 3 collega's lopen knuffelen vandaagHet is bij iedereen een rotdag en knuffel maar wat in het rond dan
Dat is het dan toch net nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje jammer dat zij n preuts miepje is en perse op badkledingdag wilmja
tis wel lekker
Ah, dan ben je wel geteld 10kg lichter dan ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Das toch niet zo apart... Ik weeg er 58.
was ik dan echt de lichtste man tijdens de park meetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan ben je wel geteld 10kg lichter dan ik
is een beetje gedoe en geplak met badkleding, en al die badjassen enzo hebben ook niet echt toegevoegde waardequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is het dan toch net niet? Of ben ik nou gek
?
o neequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was ik dan echt de lichtste man tijdens de park meet
Saunaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje jammer dat zij n preuts miepje is en perse op badkledingdag wilmja
tis wel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:30 schreef DaMart het volgende:
Lunch weer op, en mijn achterband is nog hard.
![]()
Koen tot the rescuequote:
Ik wil ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb al 3 collega's lopen knuffelen vandaagHet is bij iedereen een rotdag en knuffel maar wat in het rond dan
Skeletjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan ben je wel geteld 10kg lichter dan ik
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Sauna
qftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga me maar eens aankledenzit nog steeds te lamstralen in mn
badjas
Ik heb wel genoeg vliegertouw om jullie allemaal in de lucht te houden hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Koen tot the rescue!
Maar daarna was jij de lichtste ja, op de voet gevolgd door mij, MaleDuck en pgrvraarie....
quote:
quote:
Dat bedoel ik... Het is wel lekker, maar het is het gewoon net nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is een beetje gedoe en geplak met badkleding, en al die badjassen enzo hebben ook niet echt toegevoegde waarde![]()
maar het is nog steeds wel lekker en warm enzo
Gelukkig, ik zou niet weten hoe het anders zou moetenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg vliegertouw om jullie allemaal in de lucht te houde hoor.
en genoeg contra gewicht om ons niet te laten afdwalenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
heb ik allang gedaan johquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond de 67...quote:
met onze gestroomlijnde bouw heeft de wind geen vat op onsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zou niet weten hoe het anders zou moeten
Een heel uur?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ik allang gedaan johben tenslotte al n uur uit bed
Daarom zeg ik het ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je hebt me zelf gezien... en zelfs even naast gezeten
[..]
En je vraagt me niet effe meequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:
Dan win jij, ik ruim een half uur.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]moet om drie uur werken, tot 22
quote:
Minder licht dan toch zeker in dit geval?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan ben ik zwaarder dan jij, MD en Wok
ik vind het uitslapen wel lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:35 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Tijdje gedaan maar nooit meer. Kan daar niet aan wennen. Dag en nacht omdraaien geen probleem maar om 15:00 beginnen, no no
Die ochtenden zijn bekend.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind het uitslapen wel lekkermaar je krijgt van die lambal ochtenden waarop je niks meer doet, laat slapen enzo.
ik heb het liefste een middenweg, 10 tot 18 ofzo, of 11 tot 19
quote:
Ik kan wel licht geven in het donkerquote:
Neequote:
Schattig?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook![]()
![]()
![]()
maar je blijft schattig hoor
en er dan van die glow in de dark sterren mee op t plaffond schietenquote:
OMGquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en er dan van die glow in de dark sterren mee op t plaffond schieten
Dan is ie wel heel goed. Ik kom (quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
OK!, ik begon al aan mezelf te twijfelen, al die stemmen de hele dag doorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Schattig?![]()
Hmm toch maar wat minder koffie drinken voor degenen onder ons die af en toe hallucinerenhttp://www.spitsnieuws.nl(...)et_hallucineren.html
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tmiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is ie wel heel goed. Ik kom () niet verder dan wat smerige klodders
Note to self: Uitkijken voor de stalactieten aan het plafond bij JJHquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is ie wel heel goed. Ik kom () niet verder dan wat smerige klodders
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Note to self: Uitkijken voor de stalactieten aan het plafond bij JJH...
Haal jij het plafond?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Note to self: Uitkijken voor de stalactieten aan het plafond bij JJH...
OMGquote:
"Hand-job protest song"quote:
ik ben geloof ik blij dat ik het niet kan zienquote:
Jij niet danquote:
fappen is ook stomquote:
Niks engs hoor, alleen niet over de speakers gooien wanneer je op kantoor zitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben geloof ik blij dat ik het niet kan zien
Dan heb je vast zo'n hoog jaren 30-plafond... TOCH?quote:
gozer die n liedje zingt over dat vrouwen slecht fappenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben geloof ik blij dat ik het niet kan zien
quote:
quote:
uhm..... say whut?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je vast zo'n hoog jaren 30-plafond... TOCH?
quote:
DAN DOET IE HET ZELF MAAR HOOR!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gozer die n liedje zingt over dat vrouwen slecht fappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
DAN DOET IE HET ZELF MAAR HOOR!
Er zijn heus wel uitzonderingen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
Sja het is ook nooit goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MANNEN![]()
[..]
gevoelig onderwerp bar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ohaiquote:
QFTquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
uhm..... say whut?
who cares
nee hoorquote:
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:01 schreef Panda72 het volgende:
Cupcakes ik vind er niks aan. Ben ik nu raar?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, nu weet ik weer waarom ik zoi een hekel had aan handmatig
Wel lekker.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:01 schreef Panda72 het volgende:
wanneer doe jij dat niet?quote:
ah, zo, ik denk ik vraag het even...quote:
die zoete meuk schijnt hip te zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:01 schreef Panda72 het volgende:
En heus niet alleen alles wat zoet isquote:
ik ben echt niet lief hoor, iedereen denkt dat wel, maar dat valt echt wel meequote:
ik snurkquote:
ik wil mee... heel lang heel warm douchenquote:
Ja dat vind ik nou ook. Die creme die op zo'n cupcake zit vind ik niet te vreten en de cake zelf vind ik te compact van structuur.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die zoete meuk schijnt hip te zijndus ik vrees van wel
Maar dan nog slaap je wel zoetjes hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben echt niet lief hoor, iedereen denkt dat wel, maar dat valt echt wel mee
[..]
ik snurk
niet hinderlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben echt niet lief hoor, iedereen denkt dat wel, maar dat valt echt wel mee
[..]
ik snurk
[..]
ik wil mee... heel lang heel warm douchen
uhm even een vraagje.. waren de kindjes ook welkom zaterdag?quote:
er is op de kindjes gerekendquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm even een vraagje.. waren de kindjes ook welkom zaterdag?en vanaf hoelaat?
heb jij die pm nog? zoja wil je die even doorsturen dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er is op de kindjes gerekend![]()
tijd moet ik even opzoeken
4 uurquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm even een vraagje.. waren de kindjes ook welkom zaterdag?en vanaf hoelaat?
ik ben ook meer van hartigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nou ook. Die creme die op zo'n cupcake zit vind ik niet te vreten en de cake zelf vind ik te compact van structuur.
Geef mij maar een lekkere turkse pizza daar word ik veel blijer van.
neequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb jij die pm nog? zoja wil je die even doorsturen dan?
quote:
Ja kaasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben ook meer van hartigen dan vooral kaas
quote:
ik heb m nog wel denk. Wil je m hebben?quote:
quote:
graagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb m nog wel denk. Wil je m hebben?
doe maar hoor purrrrrrrrrrriemgirrrrrrrrrrrrrrrrrlsquote:
Niks mis met een purrrrrrrrende PriemBabequote:
Zuster Enfermerelquote:
YWquote:
Wokjeequote:
Meiss!quote:
MPGquote:
Goede nieuws? je kan het huis kopen, het koopcontract is er door jullie hebben een huis???????????? een huis?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wokjee![]()
![]()
[..]
Meiss!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
MPG![]()
![]()
Hadden jullie het goeie nieuws al gehoord?![]()
Goed nieuws?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wokjee![]()
![]()
[..]
Meiss!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
MPG![]()
![]()
Hadden jullie het goeie nieuws al gehoord?![]()
Je komt ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef JJH het volgende:
Ik hoef geen pm's op te zoeken. Ik word door st gechauffeurd zaterdag.
Uhhuh!quote:
Ja hequote:
DAT!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goede nieuws? je kan het huis kopen, het koopcontract is er door jullie hebben een huis???????????? een huis?
De omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef JJH het volgende:
Ik hoef geen pm's op te zoeken. Ik word door st gechauffeurd zaterdag.
WHAOH WAT GOED GEFELICITEERD ZUSTER ENFERMERELBABEquote:
is niet negatief bedoeld hoor, was maar een observatiequote:
Een heuleboel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:22 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
KSC heeft meets?![]()
Volgende keer misschien
Wat niet wil zeggen dat ze ook allemaal aanwezig zullen zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb alle vaste gasten als geadresseerde in de pm staan.
Thaaaaanksquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
WHAOH WAT GOED GEFELICITEERD ZUSTER ENFERMERELBABE![]()
![]()
![]()
Goed hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
ZUSSIE jullie hebben een huisjullie droomhuisje
waaaaauwwwwwwieeeee
Wat gaaf!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:20 schreef littledrummergirl het volgende:
whaaaah zuster!![]()
dat is gaaf!
Ik weet nog toen ex en ik een huis kochten, dat ik begon te janken van geluk midden in de klas, toen de makelaar belde dat het bod was geaccepteerd en dat het van ons was
Thaaanks!quote:
Thanks!quote:
Dankjeweeeeel!quote:
Nou nog even snel hoi danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:26 schreef pgrferrari het volgende:
Enfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:25 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben even naar de stad en boodschapjes doen![]()
gefeliciteerd enferquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:25 schreef Enfermera het volgende:
Hihi jij zei: ik kom hihi.quote:
jaja, ikea en de meubelboulevard zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:25 schreef Enfermera het volgende:
Oh jaquote:
Egniequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jaja, ikea en de meubelboulevard zeker
Ohja dat was ik vergeten:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja
Wij gaan ook knuffelen!![]()
Al reactie op je mail trouwens?
quote:Beste mevrouw W
Bij de duo behandeling zit de sauna niet inbegrepen. Ik heb de reservering voor de behandeling voor u definitief gemaakt. Tevens heb ik de sauna reservering geannuleerd.
Datquote:
Wat?quote:
dat hier onderquote:
jaquote:
dan doegquote:
Alleen Chrome werkt voor mij, de andere browsers : Of in een vorige topic eindigen of scrollen van boven naar beneden bij elke refreshquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat hier onder
[..]
ja
[..]
dan doeg
neee, ik weiger datquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan toch chrome gebruiken? doe ik ook
Gezellig met Suikerbeeb naar het park geweest?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neee, ik weiger dat
ze maken het maar![]()
park was leuk joh, ik heb heul veul foto's gemaakt
Ik ben in de war.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gezellig met Suikerbeeb naar het park geweest?
ananananananasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
Vanavond kipwraps met ananananananas
Leukquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neee, ik weiger dat
ze maken het maar![]()
park was leuk joh, ik heb heul veul foto's gemaakt
lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
Vanavond kipwraps met ananananananas
Nou ben ik in de war. Gebakje?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben in de war.
Met mijn gebakje ja
Ik heb gisteren van 0730 tot 1830 gewerkt, dus nu mag ik even een half dagjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:38 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk, nog +3 uur
Ragout uit blik of homemade ragout?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk![]()
[..]
lekker
ik maak rijst met kippenragout
comfort food![]()
Jaquote:
oehquote:lekker
ik maak rijst met kippenragout
comfort food![]()
Thijsquote:
Leuke fotoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
zo is hij ineens nog heel klein
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Tof kereltje blijft het.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Want?quote:
KJUUT!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat lekkere gebakjequote:
Buitenwijken ftwquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
KJUUT!
lekker wandelen over het schelpenpad!
Jaquote:
Ja, spannender dan dit werd het niet:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Thijs![]()
Waar zijn de avonturen met de beesten?
hahahquote:
Ja, tof he? Bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:54 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Zat meer naar de omgeving te kijken
/ 3 uur en een beetje![]()
Werk zequote:
Gevaar, gevaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, spannender dan dit werd het niet:
[ afbeelding ]
Nou dat schiet niet erg op inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mja! maar pas op dat de eenden z'n vingers er niet afbijten!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik zei: niet achter de beestjes aan rennen hoor!quote:
Nee, later stond hij nog naast een haan, en dat was het wel...quote:
Bloot voelen aan de eendjuhsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik zei: niet achter de beestjes aan rennen hoor!
Hij zei: okee!
En ging ze toen heel lief staan bekijken
[..]
Nee, later stond hij nog naast een haan, en dat was het wel...
De glijbaan was echt veel spannenderquote:
Nee joh, die moeten dat in de lente lekker zelf regelenquote:
dat doen eenden heul nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja! maar pas op dat de eenden z'n vingers er niet afbijten!
Wootquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben met de afwas bezig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
En dan nu: was in de droger mikken en boodschappen doen.
Het is net echt
Wat eten we vanavondquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
En dan nu: was in de droger mikken en boodschappen doen.
Het is net echt
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben met de afwas bezig.
Symp en Marijke komen zo op de koffie.
Als je tijd over hebt.
Sultana kers, ik snap datquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WootIk zie anders die eend wel dodelijk gevaarlijk naar het brokje in Thijs' hand kijken!!
![]()
Wraps met kip en anananananananasquote:
Hmm..ik ben er sowieso niet voor half 5 danquote:
Zij zijn hier om, nou, met 20 minuutjes, klein half uurtje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm..ik ben er sowieso niet voor half 5 dan
Hmm..ik sms wel even als ik klaar ben met de boodschappenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:07 schreef JJH het volgende:
Zij zijn hier om, nou, met 20 minuutjes, klein half uurtje.
's goe.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm..ik sms wel even als ik klaar ben met de boodschappen
overleven je katten Thijs wel dan denk je?quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
overleven je katten Thijs wel dan denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |