quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Sauna
qftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga me maar eens aankledenzit nog steeds te lamstralen in mn
badjas
Ik heb wel genoeg vliegertouw om jullie allemaal in de lucht te houden hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Koen tot the rescue!
Maar daarna was jij de lichtste ja, op de voet gevolgd door mij, MaleDuck en pgrvraarie....
quote:
quote:
Dat bedoel ik... Het is wel lekker, maar het is het gewoon net nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is een beetje gedoe en geplak met badkleding, en al die badjassen enzo hebben ook niet echt toegevoegde waarde![]()
maar het is nog steeds wel lekker en warm enzo
Gelukkig, ik zou niet weten hoe het anders zou moetenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg vliegertouw om jullie allemaal in de lucht te houde hoor.
en genoeg contra gewicht om ons niet te laten afdwalenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
heb ik allang gedaan johquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond de 67...quote:
met onze gestroomlijnde bouw heeft de wind geen vat op onsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zou niet weten hoe het anders zou moeten
Een heel uur?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ik allang gedaan johben tenslotte al n uur uit bed
Daarom zeg ik het ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je hebt me zelf gezien... en zelfs even naast gezeten
[..]
En je vraagt me niet effe meequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:
Dan win jij, ik ruim een half uur.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]moet om drie uur werken, tot 22
quote:
Minder licht dan toch zeker in dit geval?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan ben ik zwaarder dan jij, MD en Wok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |